Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабрична аларма Фабия


Марту

Recommended Posts

пробвай следното нещо. изюркай колата и като започнат да превъртат гумите гледай дали свтва един надпис на таблото. пише

ASR . глей да не се фраснеш някъде докато зяпаш таблото и въртиш гуми.

 

това го пиша защото става на октавия 1 но тя си има отделно копче за изключване на ASR.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EDL - съмнявам се да имаш. Трябваше да го има в списъка с кодовете пък и си е допълнителна екстра...

MBA - май е стандартно към ABSа. Не съм сигурен.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ASR имах на Кади-то и знам как трябва да е. Това първо. Колата е на 150км и нямам намерение да въртя гуми поне първите 1500-2000км. Въпросът ми е: Има ли член на клуба, който кара шкода с EDL? Ако да - има ли някаква индикация по таблото или начин да установя има ли го? В офертата за така наречената Фабия Едишън 100 е включен EDL. Аз искам да установя дали моята кола наистина го има. Ако го няма - тогава става интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От фабийте EDL имат само моделите над Амбиенте с двигатели 1.4.16v(101bhp) и 2.0 (115 bhp), както и всички модели Едишън 100 (предлагани на нашия пазар)! Няма индикация на таблото за тази система!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е с EDL. Нема лампа на таблото.

Системата действа с АБС - а, като почне едното колело да буксува му се подава спирачно усилие за да прехвърли въртящия момент към другото което на практика не се върти. Не е класическа блокировка, тя за преден мост съществува единствено и само при Гелендеваген.

Аз му викам електронно излъгване на дифа. Тази зима го пробвах - действа но при внимателно боравене с газта, при яко натискане буксува та пушек се вдига. В инструкцията пише че ако загреят накладките АБС се изключва и едва тогава може да ти светне нещо на таблото и то ще е лампата на АВС. Иначе нема как да разбереш.

Според мен е хитрина но не очаквайте чудеса, пак повтарям тове не е класическа блокировка на дифа.

ASR - подавя двигателя, ако си дал много газ, при забуксуване. Има копче за изключване, защото понякога се налага да тръгнеш рязко и просто буксуващото колело да си изрови снега или калта под него.

Например при колите с ESP, което също може да се изключва, съветват да се изключва когато се карат с вериги.

Такива ми ти работи, вси си мисля, че най - важната система е задкормилното устройство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аКО имаш дистанционно на централното отиваш в Шкода и ти активират автоматично заключване при движение. Така пише в инструкцията. Лошото е, че ако стане фал оставаш заключен, освен, ако не са сработили ербеците. Абе вобще повечето неща ги пише в инструкцията.

 

Глупости. Блокировката на вратите срабтва само след заключване с ключа или дистанционното. Аз имам заключване при потегляне и мога да отключа дори и при движение или с дръжката на вратата или с бутона на шофьорската врата. Но след първото спиране и потегляне след това вратите ще се заключат отново. При изваждане на ключа от стартера, вратите се отключват автоматично.

Един съвет. Ако ще активираш функцията, обясни много точно какво искаш и най-малко два пъти, че тия от ЕТ вместо да те слушат си бъркат в носа и аз поне ходих два пъти докато го направят както искам. Заключването при потегляне, отключването при изваждане на ключа и отключване само на шофьорската врата СА ОТДЕЛНИ ФУНКЦИИ. Пари поне за това не ми взеха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Marty-това което описваш за алармата (според мен) го има на повечето нови коли.(на сестра ми Турана:на един приятел Стилото)-както и на моята Фабия-ето какви са наблюденията ми!

Аз съм със згъваем ключ с фабрична аларма-когато си изляза от колата и забравя да я заключа-когато ключа излезе от обхват(май 30м ли колко)Колата сама се заключва-аз като съм до нея с ключ в ръка не се заключва-мн пъти съм си оставял ключа не на стартера-а в пепелника,багажника и тн-колата не се заключва-напоследък не ми се рискува и го оставям на стартера!

И това ме кара да мисля-че когато ключа е в теб и си близо до колата-дори с ключ да я отключиш-няма да пищи!На мой приятел със Стило му се беше прецакал ключа и ползваше както първия,така и не 2ри а 3ти пластмасов и колата му постоянно пищеше(към 1 мин после спираше)-после като си намери 2я оригинален и всичко се оправи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ID A - Не разбрах, кое от това дето го написах са глупости???

Просто предадох какво пише в книжката, която получих при получаването на колата. Ако си активираш в сервиза функцията да ти заключва вратите при потегляне(което няма нищо общо с така наречената брокировка на вратите),ако катастрофираш без да ти се активират ербеците(което пък се случва ако не си сложиш колана), оставаш заключен в колата. това мен не ме кефи.

Просоловутата блокировка, както написаха и по-горе означава, че като заключиш с едно натискане на бутона от дистанционното дори ида счупят стъклото, не могат да отворят вратата от вътрешната страна. Ако кликнеш два пъти тази функция не сработва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чети по внимателно ръководството.

Фабричното централно заключване прави разлика дали се заключва колата отвън или отвътре.

 

Когато заключваш отвън с дистанционното или с ключа шофьорската врата, блокират се вътрешните дръжки на вратите. Ако имаш и фабрична аларма (ФА) по вътрешен интерфейс централното заключване (ЦЗ) я активира, затова се нарича и фабрична интерфейсна аларма. Лампичката до бутона на шофьорската врата премигва. При повторно натискане на бутона се изключва обемния датчик на купето, ако си оставил кучето си вътре например. С отключване чрез дистанционното се отключва и едновременно дезактивира алармата, а при отключване само с ключ алармата остава активна, като започва да тече времеви интервал до активиране на алармата. Алармата се дезактивира, след като дадеш на каонтакт и компа си рзпознае ключа. Тогава пак по вътрешен интерфейс ФА се изключва.

 

Когато заключиш отвътре ЧРЕЗ БУТОНИТЕ НА ПРЕДНИТЕ ВРАТИ или чрез БУТОНИТЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ЦЗ, лампата до бутона на шофьорската врата НЕ МИГА, алармата не е включена и във всеки момент можеш да отключиш отвътре чрез дръжките на вратите или бутоните за управление на ЦЗ. Автоматичното заключване при потегляне е допълнение, вместо ти да натискаш бутони отвътре, колата да направи това вместо тебе при потегляне и нямаш нужда от дистанционно.

В ръководството е написано ДА НЕ СЕ ЗАКЛЮЧВА КОЛАТА ОТВЪН, В СЛУЧАЙ ЧЕ ВЪТРЕ ИМА ХОРА, ЗАЩОТО ПРИ ОПАСНОСТ НЕ МОГАТ ДА ИЗЛЯЗАТ! Хората ще са в капан. Когато сложиш ключа в стартера, сигналите от дистанционното управление се игнорират.

 

Един неграмотен журналист, написа че Кембъла загина, защото еърбега му не се е отворил понеже не си бил сложил колана. Това са пълни глупости. Най-малко една кола трябва да има индикация за непоставен колан първо. Освен това еърбега се отваря и при непоставен колан, освен ако не е изключен или при удара не е прекъснат проводника по който идва сиганалът за взривяване. Защото еърбега се раздува от взрив от миниатюрен експлозив. При удар както ти прекъсва горивото, така и ти се отключват вратите, като еърбеговете и централното заключване нямат нищо общо помежду си.

 

аКО имаш дистанционно на централното отиваш в Шкода и ти активират автоматично заключване при движение. Така пише в инструкцията. Лошото е, че ако стане фал оставаш заключен, освен, ако не са сработили ербеците. Абе вобще повечето неща ги пише в инструкцията.

Как смяташ, не си ли написал глупости?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.