Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

съединителя се е//ва


joeless

Recommended Posts

а кот почне да "буксува" съединитела каксо правим ? :oops: :evil: :evil: :evil:

 

Сменяме го. Ма преди смяната гледаме да не е омаслен, щото тогава и семеринг се сменя....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеи за цени? заедно с монтаж-демонтажа ...

а как се натяга?

 

пффф.. само проблеми с тая кола..

:cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За регулирането на съединителя - виж зелената ремонтна книга.

За цени - виж координатите на магазините и майсторите в съответния раздел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплект съединител е 100лв. - притиекстелен диск, феродов диск и лагер. На теб предполагам ще ти трябват само палци или фер диск. Не са скъпи. За работата питай при Симо.

Айде успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в зелената книга пише, някъде след 175стр. ... ама аз нищо не разбрах и няма сам да мога да се справя .. отиваме на доФтУр.... :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натягането е отваряш отзад, отконтряш гайката и завиваш оста, така че се едно да е по - къса. Завиваш до тогава докато видиш че има половин пръст разстояние между диафрагмата и лагера.

Цялата работа е че когато се изхаби феродото тея железа където трябва да ги натиска лагера, изкачат на пред и лагера ги натиска нон - стоп. Трябва да въреш лагера назад.

Работата ... 150 лв съм чувал, ако ти се наложи да го сменяш. А цената на частите е така както каза жорето, мен обаче ми се наложи да сменя и маховик, което е +25 златни жълтици 2ра ръка

Свалянето е пълен ад, ще ти се иска да се самоубиеш. После на качването, докато захапат шлиците ще се чудиш защо не си се самоубил по - рано :(

 

ок, а къде се намира изобщо съединителя? имам съмнения че е зъд задните облеталки някъде капака за него ... ако не е там не ми се смейте, а кажете .. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно там е.Като махнеш големия метален капак, има едно бакелитено(поне при мен е такова) капаче, махаш го него и там е пробката за обезвъздушаване и механизма за регулиране. Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Захапването" на шлиците не е толкова страшно / ако имаш пред вид шлиците на оста на кутията/ , като се стяга съединителя за маховика се използва дорник, който фиксира точно феродовия диск / главинката му с шлиците/ и след това всичко си пасва. По сложното е всичко друго монтаж, демонтаж........ :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз ли не разбирам или това "натягане" е всъщност регулиране на хлабината на съединителя(160 стр.). Гледах в зелената книжка и не видях натягане никъде. Мисля че съединителя има две положения - работещ или неработещ и няма начин да натегнеш работещия съединител още!!!

А доколкото знам самия лагер не трябва да допускаш да се върти когато педала за съединителя е пуснат.

Т.е Като за начало joeless може да види дали се върти съединителя когато е пуснат педала!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъй... още една добавка към проблема - педала на съединителя "хлътва"... пръта който е отзад - се прибира мнооооого бавно.

всичко под капака е яко омазнено...

 

може ли да е от обезвъздушаването?

 

а може ли, от ъсединителя да се появява и усещането че е "спъната" колата .. една такава върви ама не съвсем ... все едно караш на ръчна, ама не чак толкова "спъната"....

 

болничка е знам, бъка от проблеми... :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз понеже си представям колко е напоено с масло и кал се сещам защо и не се връща нормално буталото и съответно лагера(т.е нещото дърпано от двете пружини). Може също така да е крива оста по която ходи лагера.

С една дума си трябва една по-обширна профилактика при теб с чистене, смазване...

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чистнстенве днес поне няма да има.... но го пръснах леко с един спрей за смазване на STP, та сега май по-добре се връща... а наистина е кашотина от кал и масло там ...

в тая връзка ... двигателя на 120 може ли да се мине на пароструйка? трябва ли да сваля всички кабели преди това? или - направо...

за това

че след това трябва хубаво да го покарам на дълъг път за да изсъхне хубаво знам ... ама кабелите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно пароструйката, увиват делкото и бобината с найлончета, и поне мойта, след пароструйка пали безпроблемно. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си я мих лятото, че ми падна една парустуйка в ръцете делкото го увих в някакво пликче после си играх, пръсках и чистих 30 мин. като избягвах директно пръскане по ел.паленето, бобината и релето. след 2-3 часа запали на 3 цилинъра и след 2 мин работа на двг-то всичко си беше ок, заработи както тряба, но беше по- чистичък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.