Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Няколко проблема с нова Октавия


adrian_m

Recommended Posts

Здравейте. Аз съм от новите и за съжаление не мога да разгледам абсолютно всички стари теми затова ще бъда изключително благодарен ако някой успее да ме посъветва за някои от проблемите ми.

От есента на 2005 карам Октавия 2 Елеганс, 1.9тди. карам предимно из София затова съм навъртял и не много километри-почти 30 000. За това време се появиха няколко проблема. Първият беше от скърцане от волана при потегляне. Хващайки пластмасата зад самия волан скърцането спираше, даже скоро съвсем престана. Това го отдадох на лошо сглобявяне макар че нищо не съм правил по колата-както се появи така след няколко месеца изчезна. Вторият по-сериозен беше че около 3-4 пъти карам безпроблемно, оставям колата вечер пред нас, а на сутринта колата не иска да пали-акумолатора е паднал без абсолютно никаква причина. 3-тият е в разхода на масло-но според мен това се дължи на просташко каране от моя страна през първите 15 000 километра когато се наложи доливане- през вторите 15 000 с нормалното каране нямам никакъв проблем. 4тото е когато запаля колата и уредбата се включва автоматично, но понякога се включва, изпуква зверски и изгасва ?!? За друго не се сещам, може би онзи ден електронния часовник на таблото не работеше-беше спрял на часа в който запалих колата, докато този на уредбата си работеше нормално !?! В Еуратек не могат да ми помогнат защото тези проблеми не са постоянни, но все пак са се случвали ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Вторият по-сериозен беше че около 3-4 пъти карам безпроблемно, оставям колата вечер пред нас, а на сутринта колата не иска да пали-акумолатора е паднал без абсолютно никаква причина. ?!?

 

Утечка на акумулатора ?

Реален случаи: Познат си купува акумулатор Бош (старият изживял своят път) отива за заверка на новия мерят консумацията на колата и казват има късо или утечка никаква гаранция докато не се оправи колата. В друг сервиз се оказва че касетофона на колата е виновника а успешно симулира че работи безпроблемно просто когато е угасен има голяма консумация. Е това на кола на 10 години предполагам каквото е имало в касетофона ако са по некачествени елементи са се разсъхнали кондензатори и какво ли не и правят добра консумация.

 

От всичките проблеми бих се притеснил за акумулатора(може да си забравил нещо включено - малко вероятно) и за маслото(1.9 помпа дюза съм чул слухове че си похарчва масло ако закисне и не харчи повече масло значи ок). Другото е дребно, дразнещо но дребно.

 

Като се замися ако сам дал толкова пари за нова кола сигурно ще ходя 1 ден да се покарам със сервиза на ЕТ. В стил тая гаранция за какво е ако не могат да го оправят значи са некадърни и да ти дадът нова кола ама било дребно 4асовника не работел, Ами ако си си я купил само да си гледаш часа няма дребно всичко трябва да си работи винаги - да сменяват акумулатора с нов ако трябва и колата с нова - естествено абсилютно безмислено ама поне успокоява че си направил всичко възможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

по 1я проблем-и аз имах подобен на Фабията-решението-издърпваш го С РЪЦЕ и му преглеждаш уплътнението(на Фабията е мъхесто а не гумено)-ако трябва си изрежи от гъба или от курпа за подсушаване на мивки и си я залепи там(отдолу) и слагай-то не се вижда и няма да имаш проблеми!

2-за акумулатора иди в ЕТ да ти го сменят гаранционно-може да има мъртва клетка и алармата да го изцежда!

за 3-хубаво е нова кола,а и е нормално да и се долее малко масло преди първа смяна-после нещата трябва да са ок!

за 4-не мога да ти помогна! ;)

Поздрави! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за предложенията. Странното е че колата не съм я палил и по седмица и после от раз пали, а понякога едва на следващия ден след карането не иска да запали. От еуратек провериха акумолатора, но се оказа в ред и странното е че след това не ми е давал проблеми, дали не са видяли нищо малко и са га пипнали не знам но дано това да си се окажат проблеми само в началото които наистина учудващо сами изчезнаха, дано и занапред при мен и при другите колеги с такива коли няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък искам да кажа ,че като я ресна Фабията и припушва отзад.

А за виенето съм се притеснявал излишно...след като с 200 не се чува...

БТВ:200 съм вдигал при специални условия/не обичам да гоня/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, ще използвам темата ти да се оплача и аз.

и мойта октавия е 1.9 тди-пд elegance и има някои проблеми, но интересното е че са съвсем различни от твойте.

 

Аз си я взех миналата година.

 

Тва дето най-много ме дразни са спирачките, доста често като ги натисна и чувам някъв ужасен звук, нещо средно между скърцане и хъркане:/ Особено често се случва като съм спрял някъде и пътя има наклон. Ходих до Еуратек и качих човек от сервиза им обаче естествено тогава не се появи и той каза че е възможно когато дисковете са мокри да чувам звук. Но всъщност гадното хъркане го чувам постоянно и си карам все така...кара ме да се чувствам доста несигурен

:roll:

 

Другото нещо е, като кача един или двама човека, всеки път като давам газа чувам дразнещи вибрации някъде над вратите, необяснимо просто....също като минавам през леки неравности чувам доста неприятно тракане в задната врата

А пък и при първата смяна на гумите ми се отлепи лепенката на шкода от една от джантите

 

А колата е нова, близо 7500км

Очаквах по-добро build quality....започвам да се чудя дали не беше по-добре да си купя Avensis:/

Надявам се занапред да се окаже надеждна

 

А да щях да забравя

 

Като натискам съединителя докрай, се чува едно прискърцване долу дето е способно да ме побърка когато паркирам

 

Та така....голям оркестър от звуци имам в колата :)

 

Може би не трябва да издребнявам толкова, все пак е Шкода, а не Субару, ама все пак 40000 лева струва тая кола, не очаквах толкова бързо да започне да се скапва :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като заговорехме за скърцане около 5000км започнаха да ми скърцат задните амортисьори. Отдадох го на все още неразработената кола и може би съм бил прав след като след още толкова скърцането спря. И въпреки всичко е неприятно. Честно казано всички коли могат да дадат дефекти. Все пак нашите коли са в доста ниския ценови клас. Ако Октавията струваше например 80 000 може би проблемите щяха да са съвсем съвсем малко, колата щеше да има съвсем друга визия, поне отвътре, но тогава дали щеше изобщо да отидеш до еуратек или както ти даде за пример до представителството на субару да речем :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък искам да кажа ,че като я ресна Фабията и припушва отзад.

А за виенето съм се притеснявал излишно...след като с 200 не се чува...

БТВ:200 съм вдигал при специални условия/не обичам да гоня/

 

Колега-нормално е да припушва!Поне и при моята е така-като я изрежа в първия момент отзаде припушва яко и после престава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък искам да кажа ,че като я ресна Фабията и припушва отзад.

А за виенето съм се притеснявал излишно...след като с 200 не се чува...

БТВ:200 съм вдигал при специални условия/не обичам да гоня/

 

Колега-нормално е да припушва!Поне и при моята е така-като я изрежа в първия момент отзаде припушва яко и после престава!

Мерси.Леко се успокоих ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последен модел БМВ с възможно най-скъпия дизел също ще припушва в първия момент когато настъпите газ-та защото това са ДИЗЕЛИ ;):D

Ще припушва друг път... :lol:

DPF - Diesel Particle filters (Филтър за твърди частици). На някои автомобили се монтира серийно, за други се предлага срещу доплащане. Филтърът за твърди частици служи за очистване на отработилите газове от сажди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Припушва не защото е дизел,защото няма филтър за твърди частици.На малко на 5 к съм и почнах по-сериозното каране.Колата надмина всякакви очаквания и съм извънредно доволен от нея.Считайки ценовите разлики при моделите и разхода,който дава автомобила,бих казал,че дизела учудващо се оказа неприемлива алтернатива,а при извършените тестове се оказа дори,че 2,0л дизел дава само около 0,5 литра по-добър разход на магистралата при моя маниер на каране.Колата си заслужава всеки лев,а модификацията РС си заслужава всяка стотинка,дадена над стандартната Октавия.2,0ТФСИ,няма нищо общо с 1,8т като вървеж и най-вече като разход-С3ки с К4 турбини чувствително изостават,а харчат 50% повече.Единсвеното,което бих критикувал е предното предаване,което определено е малко неуместно и при спиране се усеща отчетливо гмуркане и дори при скорости от порядъка на 210 на 5та се усеща отчетлив ъндър стиир.Звука на мотора е адски надъхващ,просто като развъртиш над 5 и влезеш в тунела под НДК с отворен джам,е трудно да повярваш,че караш ШКОДА и то 4 цилиндъра.Дано продължа да съм доволен от автомобила си,за който полагам стабилни грижи по подръжката,но докато той ми остане верен,няма да спестя нито едно усилие и ще си го карам само с най-скъпия и добър бензина на пазара

 

ПС Ако някой не е доволен от Шкодата си-има го и момента шанс,но вярвам,че обичаш ли си и уважаваш колата,то и тя ще отвърне със същото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моита АГР 90коня от 98-ма година никога не е пушила,колкото и газ да съм и давал. даже и сега на 140000км. нещо друго има маи че ви пушат(може би по силното турбо)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото нещо е, като кача един или двама човека, всеки път като давам газа чувам дразнещи вибрации някъде над вратите, необяснимо просто....също като минавам през леки неравности чувам доста неприятно тракане в задната врата

аз като ускорявам на 3-та се появява една вибрация от към центъра на таблото. Вибрираше и лявата врата при 8+ на уредбата, особено ниските като са в повече. Вратата я оправиха в сервиза, но другото остана.... Пак ще тормозя сервиза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DPF - Diesel Particle filters (Филтър за твърди частици). На някои автомобили се монтира серийно, за други се предлага срещу доплащане. Филтърът за твърди частици служи за очистване на отработилите газове от сажди.

 

Специално за пушенето съм се заглеждал в много нови и много скъпи дизелови автомобили дори в Западна Европа където тези филтри са задължителни и нафтата им е на ниво, при разко настъпване на газта има леко припушване. Не говорим за пушек като на трабант говорим за едно съвсем леко първоначално припушване, което при бензин няма да видите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DPF - Diesel Particle filters (Филтър за твърди частици). На някои автомобили се монтира серийно, за други се предлага срещу доплащане. Филтърът за твърди частици служи за очистване на отработилите газове от сажди.

 

Специално за пушенето съм се заглеждал в много нови и много скъпи дизелови автомобили дори в Западна Европа където тези филтри са задължителни и нафтата им е на ниво, при разко настъпване на газта има леко припушване. Не говорим за пушек като на трабант говорим за едно съвсем леко първоначално припушване, което при бензин няма да видите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DPF - Diesel Particle filters (Филтър за твърди частици). На някои автомобили се монтира серийно, за други се предлага срещу доплащане. Филтърът за твърди частици служи за очистване на отработилите газове от сажди.

 

Специално за пушенето съм се заглеждал в много нови и много скъпи дизелови автомобили дори в Западна Европа където тези филтри са задължителни и нафтата им е на ниво, при разко настъпване на газта има леко припушване. Не говорим за пушек като на трабант говорим за едно съвсем леко първоначално припушване, което при бензин няма да видите.

 

Ако не се лъжа вече всички шкоди (дизели) идват в България с филтър за твърди частити от 01.01.07, тъй като така се покрива изискването за евро 4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сте отворили тема за проблеми, и аз да се оплача и попитам.

 

От известно време двегателят стана по-шумен. Имам предвид както повече тракане, така и едно виене над 2000 оборота приблизително. Но не свистенето на турбината а друго, по-нискочестотно.

 

Не стига това ами когато двигателят е натоварен(нагорнище(Шипка :) ) при втора и трета скорост, когато подам повече газ и оборотите са около 1500, колата тръгва да набира, в един момент като че прекъсва 2-3 пъти и после отново продължава да си набира. Субективното "прекъсване" е съпроводено с плащещи звуци от моторния отсек, напомнящи изпускане на налягане с лек металически отенък.

Колата е Octavia II 1.9 TDI-PD

Моля ако някой има подобен проблем да сподели :? :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На мен ми звучи като турбо ама дано не съм прав. Най-добре мини на една диагностика.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси! И аз така мисля. Но незнам къде мога да отида, защото не вярвам във фирмения сервиз да ми кажат дали има и какъв е проблема.

Нали се сещате -гаранция- не са на сметка да се сменя нещо :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси! И аз така мисля. Но незнам къде мога да отида, защото не вярвам във фирмения сервиз да ми кажат дали има и какъв е проблема.

Нали се сещате -гаранция- не са на сметка да се сменя нещо :evil:

Няма какво да ги жалиш,а бъди настоятелен и им посмачкай малко фасона ако някой почва да ти разтяга врели-некипели.Ако имат претенции,че нищо и няма на колата спокойно можете да сравните шума от твоята с тази на нова от двора.Поне имат в изобилие 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.