Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

В Украйна се сглобява Октавия


dian

Recommended Posts

Привет на всички колеги от форума. Вчера се върнах от едноседмична командировка в Украйна и бързам да Ви информирам, че там има доста нови Октавии по пътищата. Оказа се, че от 2005г. в Украйна се сглобява Шкода Октавия във всичките и модификации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички колеги от форума. Вчера се върнах от едноседмична командировка в Украйна и бързам да Ви информирам, че там има доста нови Октавии по пътищата. Оказа се, че от 2005г. в Украйна се сглобява Шкода Октавия във всичките и модификации.

 

А къде изнасят произведените коли.... поне тези в БГ мисля че са от завода в Чехия.... Хубаво е някой ако има списък да каже примерно от завода в Чехия се изнасят коли за еди кои си страни, от завода в Унгария еди къде си... само че догатки ами наистина сериозна информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е, че никой не иска колата му да е произведена в Украйна, Румъния, Албания и т.н.

Мисля, че от Шкода нямат изгода да предоставят тази информация.

Преди време бях питал, от къде се внасят Шкодите за България, а колегите ме направиха на нищо. Нямало значение къде се произвеждат колите, Шкода следяла за качеството. Трънки...

Ако видят нашите шкоди в Германия ще се поизхилят швабите.... Как иначе ще се хване цената от 20 хиляди лева за нов автомобил Шкода Фабия? Мислите ли, че същата струва 10 хиляди евро в Германия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали в Германия са предлагали Фабия Джуниър, на която са и спестили даже капака на жабката а? Същата дето има по малки джанти, няма успокоителна щанга и биалетки, даже и пепелник :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е, че никой не иска колата му да е произведена в Украйна, Румъния, Албания и т.н.

Мисля, че от Шкода нямат изгода да предоставят тази информация.

Преди време бях питал, от къде се внасят Шкодите за България, а колегите ме направиха на нищо. Нямало значение къде се произвеждат колите, Шкода следяла за качеството. Трънки...

Ако видят нашите шкоди в Германия ще се поизхилят швабите.... Как иначе ще се хване цената от 20 хиляди лева за нов автомобил Шкода Фабия? Мислите ли, че същата струва 10 хиляди евро в Германия?

 

Прав си, никой(или поне аз) не иска колата му да е направена в Украйна, Румъния, Албания и т.н. Защо обаче Шкода да нямат изгода да предоставят тази информация? Шкодите, произведени в Украйна задоволяват нуждите на тамошния пазар, не само в Украйна, но и на всички близки до нея страни. Нали се сещаш, че никак не е рентабилно да ги внасят чак от Чехия. Същото важи и за заводите в Азия. Тези факти могат само да ни радват, защото показват, че Шкода е ценена и търсена на много пазари. Факта, че Полото го правят в Португалия прави ли от него по-лош автомобил? Иначе, цените на Шкодите в България и Германия са сходни, разликата е, че доскоро (преди да влезем в ЕС) от ЕТ им скубеха доста базови екстри(това въпросното орязване на екстри ги правеше даже по-евтини от в Германия) и ги продаваха като допълнително оборудване - в случая става дума за нашата си бай Ганьовщина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше и един друг фактор, който правеше цените на колите тук по евтини, ниските продажби. Ако не бъркам по едно време дори по вестниците пишеше, че от Германия ако дойде немец и си купи абсолютно същият Опел от тук и си го закара до Германия ще спести около 3 - 4 хиляди евро. Ама вече народа купувааааааааааа заеми, кредити, лизинги .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги спокоино :) уверявам ви 4е вси4ки Шкоди се внасят от Чехия.Наи ве4е от завода в Млада Белослав но е имало слу4аи и на внос от Германия.А относно екстрите на джуниъра наи ме дразни това 4е няма хидравлика :lol: МЪКА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е цените на Шкодичките да се качват. Най-простият закон на търсенето, гласи, че по- големи търсени количества, се продават на по високи цени.

Друг е въпроса, доколко тези цени са съобразени с нарастващият темп на БВП в страната потребител.

Тази експазионистична кредитна инфлация, която ни е подгонила в момента, не е на хубаво.

Не смятам, че е нормално цените на шкодите да се вдигат, но да не се подобрява качеството. Допреди 4-5 години шкода се купуваше, защото беше евтина, и с добро качество. Е сега няма да се купува, защото е евтина, но с добро, а не с по-добро качество.

Мисля, че от Шкода трябва да си преработят политиката относно гореспоменатите неща.

Донякъде те започнаха да го правят, с по-богатото оборудване на новата Фабия.

Ако погледнем въпроса от друга страна. Много от нас си купуват Шкода защото им харесва, и защото могат да си я позволят. Когато се покачат цените и качеството /евентуално/, ние пак ще харесваме Шкода, но ще сме принудени да купуваме Дачия, заради цената.

Според мен, Шкода започва да губи чара, заради който аз лично си купих Фабията. Естествено това стана заради пустата й печалба. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз доста съм се замислял дали да не си купя една Дачия. Разбира се ще я взема с всики екстри за модела и с 1.6 двигателя... просто е доста евтина, а новата кола си е нова кола... никой не може да ме убеди в обратното.

 

 

ПП но за момента си карам Фаворита защото е корава машина!

Направо съм учуден чак от здравината на тая кола, е с изключението че каретата на кормилната уредба се прецакват, но ще ги оправим ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно че нова кола си е нова кола... няма нищо по-хубаво от нея, но.... дайте всички да купуваме от новите лади за по 11000лв щото са евтини или направо от онези иранските...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че качеството на Дачия е задоволително. Не говорим за новата застава, или тата, но Дачия си е едно Рено, сглобено в Румъниа.

Мисля, че едно МСВ, е един сполучлив избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че качеството на Дачия е задоволително. Не говорим за новата застава, или тата, но Дачия си е едно Рено, сглобено в Румъниа.

Мисля, че едно МСВ, е един сполучлив избор.

 

А какво е МСВ, че тука и неуки четат ? :D

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че качеството на Дачия е задоволително. Не говорим за новата застава, или тата, но Дачия си е едно Рено, сглобено в Румъниа.

Мисля, че едно МСВ, е един сполучлив избор.

 

А какво е МСВ, че тука и неуки четат ? :D

 

Поздрави.

 

Комбито ;) . Иначе си е вярно, че Дачията има задоволително качество и, че новата кола си е нова, ама все пак...дали бихте избрали някоя Октавия Лаурин и Клемент от 2000г. или дори по-нова за 15-17 000 лв. или нова Дачия за същата сума :roll: . Поне за мен отговора е ясен :mrgreen: .

 

П.П. Ей, народе, пак отплеснахме темата :mrgreen: !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде изнасят произведените коли.... поне тези в БГ мисля че са от завода в Чехия.... Хубаво е някой ако има списък да каже примерно от завода в Чехия се изнасят коли за еди кои си страни, от завода в Унгария еди къде си... само че догатки ами наистина сериозна информация.

 

Ако толкова се интересувате да разберете къде е произведена колата Ви (независимо дали е Фабиа за 14К или Октавия за над 40К) - погледнете VIN-номера! Има линк в сайт-а ни...за по-наблюдателните :mrgreen: ЕТ не може да внася само от едни завод, най-малкото, защото РС (а ако не се лъжа и Л&К) модификацийте се правят в друг. Кофтито е, че няма за новата Октавия инфо, а само за старата...

 

 

 

Дали в Германия са предлагали Фабия Джуниър, на която са и спестили даже капака на жабката а? Същата дето има по малки джанти, няма успокоителна щанга и биалетки, даже и пепелник

 

...няма и кора над багажника... :|

 

 

...

 

Противоречиш си!!! Гледам знаеш разни термини и въпреки, че сам споменаваш за простия закон на търсенето, мислиш, че Шкода не трябва да вдигнат цените, а да не подобряват качеството :) ОК, но помисли над това - ти гледаш от гледната точка на потребител и искаш подобряване на качеството, но забравяш да калкулираш в цената, парите, дадени за цялото създаване на новия модел - като започнем от идеите и стигнем до производството, преминавайки през даването на пари за преобразуване на почти цялото оборудване на заводите! Ами все от някъде трябва да се избият тези инвестиции, които съвсем не са малки (случва ми се да поработвам с такива хора - не точно от Шкода, но...). Постави се на мястото на хората, които също искат да спечелят, обаче от продажбата на Шкода ;)

Смятам, че е жалко да мислиш по начин, който ще те доведе до това да си принуден да купуваш Дачия, защото е по-евтина. Лично аз, не бих взел нещо, което не ми харесва, пък било то по-евтино дори и с 50%. Разни хора - разни идеали... Както доста хора са разбрали или разбират в последствие, има голяма доза истина в думите >>> "не съм толкова богат, че да си позволя да купувам евтиното" (разбира се - има и печаливши).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.