Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Турбото изключва - Решено!


stanimir_angelov

Recommended Posts

Имам следния проблем на шкода октавия 1.9ТДИ 110к.с. на 4 и 5 предавка колата изключва турбото и минава в авариен режим т.е няма никъква тяга. След като я угася пак на 1,2,3 се режи до 4500 оборота а на 4 и 5 предавка спира турбото на 3400 оборота. Смених клапана на турбото и катализатора, изчистиха ми турбото и пак така. Моля ви дайте съвет благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , според мен турбото ти "презарежда" и виновна е тази мембрана която управлява лопатките на турбинното колело. Казваш че са ти почистили турбото , а мембраната провериха ли дали е здрава ?. Преопръчвам ти да си провериш и вакуумните маркучета които управляват турбото.Успех и ЧНГ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Форума има "Търсачка"! Ползвай я и ще откиреш доста писано по темата, освен проблемите с клапана и катализатора! Погледни и вакуумните маркучета, както е писано по-горе. Успех ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти ще им кажа да го проверят турбото за тази мимбрана за която казваш и дано да е от нея. Тя подлежи ли на някакъв ремонт. Те маркучите са стари ще ги сменя и тях че дано да се оправи. Благодаря ти за сега ще пиша какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... hlight=n75

 

Ето интересни неща, които може да са ти от полза ;)

И по-специално - това - реда в който трябва да проверяваш:

 

"...вакуумни маркучета, катализатор, параметри на дебитометър (замърсен), зацапана турбина, затлачен EGR-клапан, клапан N75..."

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам следния проблем на шкода октавия 1.9ТДИ 110к.с. на 4 и 5 предавка колата изключва турбото и минава в авариен режим т.е няма никъква тяга. След като я угася пак на 1,2,3 се режи до 4500 оборота а на 4 и 5 предавка спира турбото на 3400 оборота. Смених клапана на турбото и катализатора, изчистиха ми турбото и пак така. Моля ви дайте съвет благодаря предварително.

Колега повече от година имах същия проблем.

Казваш че са ти почиствали турбото.Това в специализиран сервиз за турбокомпресори на пескоструен апарат при пълно разглобяване на турбината ли беше извършено?И ако е така,след процедурата,веднага ли започнаха изключванията или след 3-4000 км.

Проверката на мембраната(дали е спукана),и маркучето излизащо от нея става за 20 сек. :

Маркучето излизайки от турбото стига до един клапан(над/зад спирачния сервоапарат).Издърпваш му края от този клапан,засмукваш силно с уста,и запушваш с език smile168 края на маркучето,при което той трябва да остане залепнал там.Изчакваш 10сек,сед което езикът ти все още би трябвало да е засмукан в маркучето,следователно мембраната и маркучето са здрави :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички които ми писаха и дадоха съвен. Сега в сервиза ми казаха че тъй като турбото има износване а на мен ми смениха глапана на тербото трябвало да се регулира самия клапан според износването на турбото. Вие как смятате има ли според вас такова нещо. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като има износване на турбото а на мен пи сложиха нов клапан на турбото трябваше да се регулира според износването и сега колата е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.