Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода румстер въпрос


icoc

Recommended Posts

здравейте,и чнг,фенове на шкода,нов сам вьв форума и искам да ви питам няколко вапроса за двигателите на румстер(фабия)по специално ме интересуват бензиновите,1,6-105к.с и 1,4л.немско производство ли са и какви са ви впечатленията от тях.и ако може нещо да ми кажете за румстера като автомобил.спрял сьм се на този модел като бьдещ нов автомобил.благодаря ви предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На шкода не слагат чешки мотори от 2004 ако не се лъжа. Пряко впечатление двата двигателя, за които питаш не мога да споделя. Ако караш доста помисли за варианта дизел, заради икономията на гориво.

 

и ако може нещо да ми кажете за румстера като автомобил
Просторен и удобен семеен автомобил. Стои стабилно на пътя, въпреки размерите си. Странния му дизайн не се харесва на всички, ама това не е от значение, щом ти си го харесваш. Определено мисля, че няма да съжаляваш ако си вземеш такъв.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл колега!

Ако си се спрял на бензинов вариянт-1.6 е по-добрият според мен.Карах такъв (малко) от лъбопитство да видя как е Румстъра и останах с много добри впечатления.

Мисля че имаме колега във форума с 1.6-ако той прегледа темата-дано ти даде по-обобщен коментар!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ви колеги,незнам като са чешки двигателите,дали са достатачно надеждни,що се отнася до формата на купете че е нестандартна-на мен точно това ми харесва,а за дизелова версия сам мислил,но в момента карам дизелов форд и сам разочарован и от марката и от горивото,за това искам да ги смена и двете,за това тьрся информация за тези двигатели,а за румстера ме интересуват някакви слаби места.поздрави на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

icoc, недей да сравняваш Форд и техните френски Common-rail с немските Pumpe-Duse!!! :!: Тъст ми има Пикасо, 2.0 HDI, 90кс - колата е доста по-тиха от Шкодата ми, но за сметка на това когато натисна педала не реагира така добре както 1.9 TDI-PD. Разликата в мощността е 10кс - 90 срещу 100 (11%) и не е това причината PD-то да е толкова по-динамично. При въртящия момента нещата са приблизително същите - 205 срещу 240 - около 15%

 

А Форд работят по дизелите заедно с Пежо-Ситроен и не смятам, че има някаква съществена разлика между Фордовския дизел и на Пежо или Ситроен.

 

Засега Шкода все още не предлагат новите Common-rail на Volkswagen, така че със сигурност ако вземеш дизел ще е Pumpe-Duse. Аз съм доволен от колата си, качвал съм се и на Октавия 1.6 бензин, която е същата мощност - признавам бензина е по-склонен да вдига бързо оборотите, но дизела с неговия въртящ момент не прави разлика между кола с шофьор и кола с 5 души (и то не малки хора ;) ). Това разбира се е въпрос на вкус и на предназначение.

 

Не знам какви са ти били преживяванията с този Форд и ще ми бъде интересно да разбера, ако не друго поне да знам и защо не ги харесвам без да съм карал такава :mrgreen:

 

А по отношения на формата на Roomster - странна е, но вътре има доста свободно пространство и това е нещото, което ще усещаш когато я караш. Отвън я виждаш само когато отиваш към нея или си тръгваш. Гледай вътре да ти е добре, и хората с теб да се чувстват добре, външния вид - "На вкус и цвет - товариш нет" - всички са различни и не това трябва да те спира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dereal,благодаря ти за лекцията,просто съм се напатил с форда,но по принцип по-уважавам дизела.значи форда е чудесма кола,просто има електроника която управлява помпата,и като се прецака нещо ,няма палене(за това казват че форд и циганин зимата не работят)за сажаление дори в мото-пфое не могат да открият какво им е.по щастливо стечение на обстоятелствата аз открих причината и сам си я оправих,както и да е.поради тази причина малко ме е страх със съвременните дизели,а именно заради електрониката,не знам за този 1,9л. дали има,може би са доста надеждни,а може и аз да съм коцуз.но не ме разбирай погрешно,форд не е за подценяване.даже все още се двуома между форд фокус и румстер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрониката я има навсякъде - май даже още старита TDI-та от началото на 90-те вече не са с жило, ами се управляват изцяло електронно. Може и да греша, нямам достатъчно познания по въпроса.

 

Но бензиновите също имат помпа, въпреки че тя не работи при същото налягане като Common-rail или PD. Но за сметка на това се задава FSI и всичките производни/подобни, които са заимствали принципа от дизелите и работят под много високо налягане. И проблеми като твоите вероятно ще споходят и тях.

 

По отношение на чуденето Фокус - Румстър, мисля, че колите повече се различават отколкото си приличат. Лично аз ако смятам да возя семейството си бих предпочел Румстър заради голямото пространство (най-вече над главите - малко ми е притеснено странично като седна в нея). И заради интересния външен вид ;) Не се съмнявам, че Фокуса има пространство, но е разпределено по друг начин. И Фордът е по-голяма като външни габарити кола - голям недостатък в центъра на София, особено ако нямаш гараж. Но го има моментът "личен вкус" - за него няма какво да ти кажа ;) , избираш ти и си прав да избереш каквото ти харесва.

 

Форд нямат лош дизайн, ето го например новото Мондео, но следейки статистиката на Волво (което е собственост на Форд) се забелязва стабилен спад в надеждността, а това е в резултат на използваните части и възли директно от Форд. Не знам дали си се интересувал, но новия Фокус и Волво S40 са една и съща кола с различен дизайн и емблеми. И май е жалко за Волво...

 

Но каквото и да вземеш - драсни един ред, съмнявам се, че колегите няма да те поздравят. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, моята Руми е с 1,6 и съм доволен от двигателя.Е с 1,8 TSI щеше да е по-добре,но ще чакам Румстър 2.Харчи около 8,9-9,2 градско според комп.Навън -около 7- зависи и от сезона, аз я взех в края на септември и съм само на 13 000 км още.Двигателя на мен ми се струва малко шумен, но това е мое впечатление.На пролет мисля да го поизолирам малко че ми пречи на аудиото.Колата е с много добре оразмерено купе-182 см ,110 кила съм и ми е много удобна.С нея работя и като сгъна седалките се получава доста голямо товарно отделение.Всичко е много добре премислено с оглед на удобството при есплоатация.Задните врати са много високи което е много удобно за мен- като слагам дъщеря ми в детското столче не се налага да се сгъвам на четири.Баджанака има служебен фокус на 3 месеца с 1,4 двигател.Карах го около 600 км - до Бургас и обратно.Не си го купувай-спънат кон с ниско седло :| .Относно дизайна на Румстър- До сега с колкото колеги с Румстъри съм се разминавал винаги със всички си махаме и се хилим все е дно ни белят яйце :D:P .Защо ли? Заради добрия избор който сме направили!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сам с 1.4 бензин и сам много доволен.Поздравления за избора.

Колегата СТРАННИК е много прав.Направили сме наи-добрия избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен :D Аз съм със Румстър 1,4 MPI и съм много доволен.За сега не ми е направила въртел ( взех я май 07 г.) и се държи много добре на пътя.Изненадах се , че е достатъчно стабилна и зимата-ходи на всякакъв терен е със нови зимни гуми съм :lol: , ама си е стабилна де. Колкото до външния вид : на мен лично много ми допадна още като я видях-голям обем, широко, хубава видимост на седналите отзад и т. н. А бях тръгнал да си купувам Фабия... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още като я видях-голям обем, широко, хубава видимост на седналите отзад и т. н. А бях тръгнал да си купувам Фабия... :mrgreen:

По тази логика всеки път като виждаш Суперб трябва да се подтискаш :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До RETURN : за мое съжаление е точно така-като видя Супърб и се подтискам :mrgreen: Затова съм решил следващата ми кола да е Супърб-2, 3 или друга серия :mrgreen: Въпрос на време е :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jordan68, недей така - най-голямото не е най-доброто! Много често виждам хора с Румстър или новата Фабия и честно казано бих искал за малко да си сменим местата и с кеф да покарам друга кола. Дори бих го направил за повече време :!: За дълго и за багаж определено си харесвам моята, но в града е по-удобен по-малък автомобил. А Супърб въпреки, че със сигурност е удобна кола, не бих я предпочел пред една Нова Октавия 4х4 Комби ;) - семеен човек, какво да се прави :mrgreen:

 

Ако и колата ти е в синия цвят от снимката - не виждам защо се заглеждаш така по големите коли - Румстър е много открояваща се кола с интерес дизайн и доста простор над главата. Докато на Супърб засега гледат като на евтиния Пасат - без толкова оригиналност, въпреки че между пасат и Супърб - Шкода форевър :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако и колата ти е в синия цвят от снимката - не виждам защо се заглеждаш така по големите коли - Румстър е много открояваща се кола с интерес дизайн и доста простор над главата.

Добре да какво можеш да направиш с тоя простор над главата? Караш с бомбе ли? :D предпочитам простор на задната седалка, че едва събирам столчето на бебочка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в румстър мястото не е само над главата.както каза един приятел когато видя за пръв път румстъра -" не изглежда толкова голяма отвън "

място има за всичко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преди няколко дни си купих Румстер, точно такъв, какъвто теб те интересува и мисля, че ще е достатъчно да ти кажа, че автомобилчето е невероятно. Една кола, която е много практична, не за друго и товарния вариант носи името "Практик", просторна, семейна кола с много възможности за моделиране на задните седалки. За разхода не се плаши, доколкото успях да я засека за двете седмици, в които я карам на градско ми харчи точно 10/100 л., което за бензинов двигател мисля, че е добре, особено в софийските задръствания. Аз имам и Фабия 1.9 SDI и да ти кажа сега оценявам предимството на това мотора да ти е безшумен. Все още галя педала на газта, но няколко пъти я изпробвах и смея да твърдя, че си ме залепва за седалката. Между другото за колегите, които се интересуват от този автомобил, да ви предупредя, не си купувайте такъв с климатроник, за момента климатрониците дават дефекти и от Шкода не са открили от къде идва проблема, въпрос на време е, но трябва да се изчака. Колега, ако имаш конкретни въпроси, питай ще се опитам да ти отговоря. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

и аз съм се насочил към покупка на Румстър. В момента се двоумя дали да е с климатик или климатроник. Има ли някой с климатроник и Румстър да сподели впечатления от работата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

и аз съм се насочил към покупка на Румстър. В момента се двоумя дали да е с климатик или климатроник. Има ли някой с климатроник и Румстър да сподели впечатления от работата ?

 

 

Е няма смисъл да се колебаеш. Климатроника е по-добрия избор във всяко едно отношение, две мнения по въпроса няма. На моменти даже ме е яд, че не ми се чакаше 3 месеца за доставка, ами избрах кола на склад, която беше най-близко до това, което исках. Успех с покупката, поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре е климатроника,ама пък е по-скъп за подръжка "Redline" ми беше споменал,че го очаква някаква платка или нещо подобно на стойност 400лв,но той е тарикат ем с Октавиа,ем L&K :mrgreen: smile113

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Meteor, това е глупава сметка за двете гаранционни години - какво би станало, ако недай си Боже, ти изгърми няколко пъти климатика? Обичаш да ходиш до сервиза, щото колата ти е гарнционна? По-добре нещо да работи, отколкото да се надявам на гаранцията!

 

Все пак дано не е такъв проблемен тоя климатроник!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, прочетете няколко мнения по-нагоре, не си измислям казаното за климатроника. Каза ми го човек от Еура Тек. Вие си преценете, дали ще рискувате, а и цената доста по-висока, вярно, че е по-комфортно,но...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.