Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ЕТ София


gogata

Recommended Posts

Айде и аз да се присъединя към доволните от ЕТ в от този форум. Днес ми излезе първия проблем с Румстъра - предполагам паднал акумулатор(силно се надявам да не е нещо по-сериозно :? ).С две думи, колата едвам върти и след 2-3 превъртания спира и таблото угасва. Звъннах в ЕТ, едно супер любезно момче ми каза, че сервизната кола ще дойде днес след 15 час(мислех, че ще ми кажат да се оправям сам или, че ще дойдат след 3 дни). Щеше да е добре, ако всички служители в ЕТ бяха като него... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани, и моя чисто нов, на един месец паднал. :( Колата не е карана от две-три седмици, само миналата седмица се наложи да я изкараме за няколко часа пред гаража и след това я прибрахме. Запали с леко чудене, но не предполагах какво става.

По принцип знам кой е виновника - комфорт модула, за който писах преди време и си мислех, че се е оправил, обаче той ме заблуждава - един път реленцето му изключва, друг път не изключва и черпи 0,12 A.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде лично заместник шефа на сервиза Миков, запали Румстъра с кабели от сервизната кола и го взе в ЕТ да заредят акумулатора и да видят дали няма утечки. Утре или в неделя ще си го взема, надявам се. Обаче, наистина съм приятно изненадан от отношението им :) .

 

Вуду, не знам каква марка е, с него е излязла от завода, надали е чак такъв боклук, че за няма и половин година да замине...ама не се знае :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен мпр3 гълта ток заради станциите

бая студено е вечерите и ако е калпав колко му трябва...

Толкова малко дърпа, че чак уреда не го хваща. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да продължа със суперлативите по повод ЕТ :mrgreen: . Днес си взех колата - виновник е студа, не отечка. Искам още веднъж да изкажа големи благодарности на инж. Хаджиев, задето си изгуби времето да ми покаже цялата документация около тестовете, които са правили. Ако всички служители там имаха такова отношение към клиентите, определено за ЕТ щяха доста рядко да се чуват отрицателни отзиви. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... виновник е студа ...

 

Малко несериозно ми звучи за нов акумулатор ... все пак студа е еднакъв за всички, пък не на всички им падат акумулаторите.

Колко време не е била карана колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... виновник е студа ...

 

Малко несериозно ми звучи за нов акумулатор ... все пак студа е еднакъв за всички, пък не на всички им падат акумулаторите.

Колко време не е била карана колата?

 

Около седмица, преди това на кратки разстояния, заради които, според ЕТ, не се е зареждал напълно акумулатора. Ще видим занапред дали ще ми прави мизерии, получих уверение, че ако пак падне ще ми дадат нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... виновник е студа ...

 

Малко несериозно ми звучи за нов акумулатор ... все пак студа е еднакъв за всички, пък не на всички им падат акумулаторите.

Колко време не е била карана колата?

 

Около седмица, преди това на кратки разстояния, заради които, според ЕТ, не се е зареждал напълно акумулатора. Ще видим занапред дали ще ми прави мизерии, получих уверение, че ако пак падне ще ми дадат нов.

 

ако си го карал последно и с много включени консуматори в задръстване (на ниски обороти) - допълнителни светлини за мъгла предни и задни, нагреватели за стъкла и огледала, парно на 6 и т.н. нищо чудно да не е дозареждал достатъчно алтернатора, за да падне иначе здравия акумулатор. Точно така карах в петък вечер, дори по светофарите взе да ми угасва таблото и да прекъсва музиката от липса на достатъчен ток. В резултат след 2 почивни дни неползване на колата (по здравсловни причини), тази сутрин аку-то отказа да завърти... все пак обаче ти си дизел и акумулатора ти е по-голям, би трябвало да издържа повече:?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алтернатора му сигурно е 120 A. Поне на 1,9 SDI и 1,9 TDI-PD е такъв. Мисля, че е невъзможно да има недостиг на ток, дори и при ниски обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кранкенщайн мога да поспоря за това...акумулатора е предвиден да се натоварва така аз 2 години карам така горе-долу на пално натоварване т.е. по4ти винаги вси4ко е вклу4ено и си работи...мисълта ми е ,не се знае каде,колко и тн е седял този аку... :roll: ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми точно при такива обстоятелства го карах - много консуматори, задръстване и разстояние от 3-4 км. Ще видим занапред как ще се държи. Ако пак почне да прави мизерии и от ЕТ ми предложат същата марка като стария акумулатор, дълбоко ще се замисля дали да не се изръся за някой Бош или Варта, поне да знам, че е нещо наистина качествено и няма да ме остави в най-неподходящия момент. :roll:

 

мисълта ми е ,не се знае каде,колко и тн е седял този аку... :roll: ....

 

Именно. Днес си приказвахме с приемчика, че редовно се случва да предават чисто нови автомобили на клиенти с паднали акумулатори след престой на паркинга от порядъка на десетина дни. :roll: Извода - колата е направена да се кара :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала за отношението на ЕТ и браво на теб Гога, че не си замълча, а ги похвали, защото има много колеги, които само плюят по ЕТ, без дори да са се сблъсквали с работата на сервиза ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми точно при такива обстоятелства го карах - много консуматори, задръстване и разстояние от 3-4 км. Ще видим занапред как ще се държи. Ако пак почне да прави мизерии и от ЕТ ми предложат същата марка като стария акумулатор, дълбоко ще се замисля дали да не се изръся за някой Бош или Варта, поне да знам, че е нещо наистина качествено и няма да ме остави в най-неподходящия момент.

 

Лятото ми се наложи да сменя акумулатор и твурдо се бях насочил към Бош. Отивам аз в магазина и ШОК, обясниха ми че Бош в БГ не се вкарвал от 2-3 години и навсякъде където имало Бош е доста залежал и аз малко се стреснах. Попитах ги какво да си купя и ми казаха, че в момента най-доброто на пазара е Варта. Така и направих, и за сега мисля че не съм сгрешил. Железен е. Понякога колата не се кара около седмица и пали от раз. Препоръчвам го като марка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

van4o - предполагам, че в магазина дето си бил са нямали Бош?

АЗ съм с Бош от 1 година и 3-4 месеца - проблеми никакви.

Не знам дали вкарват или не - но при съществуващи гаранции надали ще си вкарат таралеж в гащите всеки 2 -ри акумулатор да ходи за подмяна или профилактика.

И то точно Бош.

Това ми напомня на доста случки в магазини - искам еди какво си - еййй току що взеха последното,ма те не са хубави ве и маме по хубави:)

 

Нищо лично против Варта - просто споделям:)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами въпроса беше, че аз бях сигурен, че искам бош. В магазина имаха доста неща на бош и знаейки това, отидох точно там. Още нещо, имаха налични бош и все пак ми казаха за това. На мен отначало също ми се стори подозрително, но при всички доводи някак си ме убедиха, а пък и отношението им беше добро, още повече, че бях ходил доста често в този период и ме бяха позапомнили :Р

дано всичко продължава да е наред с бошко ;)

Просто споделих инфото, което имам :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.