Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпроси за алармата на Октавия 1


orange!

Recommended Posts

Октавията ми е секънд хенд и за съжаление нямам нито ръководство за колата, нито за алармата.

 

В момента конкретния проблем, е че алармата е много чувствителна на звук. Ако близо до колата се чуе по-силен шум (някой изфорсира или мине кола със спукано гърне), алармата изписуква предупредително. Макар че писукането е съвсем кратко, предполагам че е досдно на живеещите наоколо, пък и излишно се хаби акумулатора. Затова искам да спра реакцията на звук или поне да я направя по-малко чувствителна.

 

Мисля, че това е до настройка, но незнам как се променят настройките. В тази връзка имам следните въпроси:

 

1) Как да разбера точно каква ми е алармата, за да потърся документация в нета? На мигащия диод на стъклото пише нещо като GEMINY, но това едва ли е модел на алармата.

Между другото, колата е купена през 2001 от ЕураТек, тъй че ако има колеги с коли от това време може би са със същата аларма? Не вярвам да са монтирали различни аларми по едно и също време.

 

2) Кажете, ако има някакви универсални настройки за всички аларми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е GEMINI. Погледни в двигателния отсек. Трябва да я откриеш. Представлява нещо като кутия с рупор отпред и дебел шлаух кабели одзад. Там, при шлауха (отзад) на самата кутия има едно капаче. Отвиваш му двата болта и го отваряш. Отдолу трябва да има един ред микросуичове - те вкл./изкл. различни функции на алармата. Тях не ги закачай. Трябва да има и две врътки (тримери) Едната е за обемния датчик, а другата е за шока. Намалява се в посока обатна на часовниковата стрелка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото :D

 

То в двигателния отсек кво ли няма, ама ще я намеря тая аларма и ще направя каквото казваш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

В крайна сметка се оказа, че алармата е в купето и отделно има шоков датчик, който се регулира от 2 врътките на него.

 

Сега обаче имам друг въпрос ... в документацията на алармата ми, която изрових от нета, пише че един от суичовете е за отключване на 2 степени, първото натискане отключва само шофьорската врата, а второто - всички останали.

При мен обаче и със суича, и без него - се отключват всички врати.

Дали защото колата има фабрично централно заключване и алармата е свързана към него, а то винаги отваря всички врати.

Също, според документацията би трябвало като се натиснат 2-те копчета, да се отключи само багажника, но при мен нищо не става.

 

Ако някой се е сблъсквал с подобни неща - да даде акъл :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка се оказа, че алармата е в купето и отделно има шоков датчик, който се регулира от 2 врътките на него.

 

Сега обаче имам друг въпрос ... в документацията на алармата ми, която изрових от нета, пише че един от суичовете е за отключване на 2 степени, първото натискане отключва само шофьорската врата, а второто - всички останали.

При мен обаче и със суича, и без него - се отключват всички врати.

Дали защото колата има фабрично централно заключване и алармата е свързана към него, а то винаги отваря всички врати.

Също, според документацията би трябвало като се натиснат 2-те копчета, да се отключи само багажника, но при мен нищо не става.

 

Ако някой се е сблъсквал с подобни неща - да даде акъл :D

 

Не ти работи "шофьорското отключване", защото то самото трябва да се активира НА КОЛАТА през VAG-COM (на колата и трябва двоен импулс за отключване и тя го получава от алармата, но не знае какво да го прави :mrgreen: ) А багажника за да ти цъкне - първо трябва да имаш машинката на ключалката и второ трябва този канал на алармата да е вързан, в което се съмнявам.

 

 

Срам ме е да го кажа, но когато работата е "на кило" екстрите (двойно отключване, багажник, comming/leaving home, вдигане на стъкла) не се връзват. (за жалост)

 

 

 

 

EDIT-вам се сам (дописвам) - между другото един колега преди доста време предлагаше (внасяше) доста читав (за времето си ) модел аларми. Ама :evil: :mrgreen: к@пелето :mrgreen: :evil: ги предлагаше без да обяснява на собствениците за екстрите. И между другото - не ги и включваше. Само ги "сапунисваше" като ги питаше: "искате ли алармата да прави и това... и това... и това..." И ако чуеше отговор - ДА - тогава само превключваше няколко джъмперчета и казваше - "тая ф/я изисква модулче с реленца, което ще Ви струва ХХ лв. и друго едно модулче за ХХ лв."

 

..... И хората плащаха ли плащаха..... за джъмперчета :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос, малко не по темата. :)

На Фабията дистанционното има две копчета - едното за отключване и заключване, а другото за какво е и как се използва :?:

Алармата е GEMINI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос, малко не по темата. :)

На Фабията дистанционното има две копчета - едното за отключване и заключване, а другото за какво е и как се използва :?:

Алармата е GEMINI.

 

Дай снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, мерси за разясненията.

Имам и други въпроси, но те не са толкова важни и ще останат за някоя от следващите срещи, когато се видим :)

Когато имам време и ми се играе, ще пробвам да си свържа алармата така че да ми се включат и неработещите екстри :D

 

 

Един въпрос, малко не по темата. :)

На Фабията дистанционното има две копчета - едното за отключване и заключване, а другото за какво е и как се използва :?:

Алармата е GEMINI.

 

Потърси документация в нета за твойта аларма, там всичко ще е описано. Марката на алармата, ще разбереш по надписа на дистанционното или на кутията на самата аларма (ако някъде пише и модела - още по-добре).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос, малко не по темата. :)

На Фабията дистанционното има две копчета - едното за отключване и заключване, а другото за какво е и как се използва :?:

Алармата е GEMINI.

 

Дай снимки.

Ето снимка: http://skodaoctavia.hit.bg/HPIM1834.JPG

 

На дистанционното отзад пише Gemini Trading 7208-7218

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със същата аларма.С второто копче (гладкото) включваш принудително алармата (звуковия сигнал),а с повторно натискане я изключваш.И при мен самия корпус на дистанционното е доста захабен и се чудя от къде да си купя нов.Някой знае ли къде се намира офиса (или представителите) на GEMINI?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е идеята да го пускам принудително? Наистина започва да свири и при мен, когато го натисна, но не схващам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е идеята да го пускам принудително? Наистина започва да свири и при мен, когато го натисна, но не схващам.

 

Ако си паркирал на голям паркинг и не можеш да си намериш возилото... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се нарича паник бутон.

Освен алармата, задейства и имобилайзера.

Ако видите, че някой се опитва да подкара колата имате шанс да го спрете :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.