Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За корите под двигателя


ikonoma

Recommended Posts

Имате ли идея дали кора от дизелка ще стане на моята бензинка. Блазни ме идеята да си търся такава (защото моята няма въобще) с цел по-добро обезшумяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако говориш за кората под двигателя при фабиата няма разлика, за октавия би трябвало да е същото ,но не знам дали си заслужава парите защото са доста скъпи,помага не толкова за шума колкото да не се праши мокри с вода и кал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, първо уточни за коя кора говориш. Ако става дума за Еко-кората под мотора, хич не се занимавай. Щото 1во не е за обезшумяване, второ при удар не ти помага, ама хич...

 

Ако става дума за кечето на капака - само прахоляк събира, мойто го тупам на всеки 2 седмици ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Фабия знам че има разлика.При бензиновите кората под двигателя,е по малка от тази на Фабия(дизел).Предполагам че при Октавията е същото.А не си ли се замислял за щит под двигателя?Върши много добра работа,особенно когато картера ти е от алуминий. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасовата кора под двигателя имам предвид. Пръска ми из коша на двигателя, а това хич не ми се нрави. От удар знам, че не пази.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасовата кора под двигателя имам предвид. Пръска ми из коша на двигателя, а това хич не ми се нрави. От удар знам, че не пази.

мен на фаворита така ми навя сняг изпод двигателя и резултата беше целия двигател с 2 пръста снях отгоре ... ходи запали после ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,опитай се да си намериш метална кора за под двигателя. Повярвай ми,че пази от удари-аз съм с такава и съм много доволен:) а и не е някоя ламаринка,ами си е бая ми ти желязо 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, обаче сигурно и страничните кори трябва да са железни. Ако само тавата е желязна при удар онези ще се огънат иии...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,съжалявам-но чак в такива детайли не съм запознат.Жалко,че немога да ти бъда полезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз съм с пласмасова оригинална. Онзи ден така изтряска отдолу една шахта че си помислих че всичко е станало на парчета, но да ти кажа даже не се е и спукала корица(здрава работа). Тай че слагай една върши си работа. Според мен не би трябвало да има разлика все пак шасито е едно и също дали е дизел или бенз все таз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, обаче сигурно и страничните кори трябва да са железни. Ако само тавата е желязна при удар онези ще се огънат иии...
Колега страничните кори си остават същите.Щита се закрепва с 2 болта отпред и 3 отзад,като единствено в предната част на колата се монтират 2 втулки в които влизат предните болтове.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, обаче сигурно и страничните кори трябва да са железни.

 

Колега, ти танк ли ще сглобяваш!

И подкалниците ли искаш да са стоманени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите.Моита кора е метална захваната е доста стабилно и трябва доста жесток удар за да се изкриви.Отстрани са пластмаса и те се хващат за металната.Единственото лошо нещо е че става още по ниска отколкото с пластмасова и трябва да си избираш пътя.Разстоянието от кората до пътя е около 10см.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Моята е желязна / Октавия/ и върши идеална работа.Страничните са пласмасови и също пазят мотора от замърсяване. Според мен дори и да е пласмасова, слагай и ще си доволен. :mrgreen:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, обаче сигурно и страничните кори трябва да са железни.

 

Колега, ти танк ли ще сглобяваш!

И подкалниците ли искаш да са стоманени?

 

Аз повече държа да пазя от мръсотията. До сега да чукна на дърво удар не е имало. Ще търся, пък каквато намеря. Ако е от дизелак мисля, че ще съм по-доволен.

 

П.С. На Ладата имам две шини от 6-7 мм. ламарина под картера, хванати с 6 или 8 мм. болтове. И въпреки това пак има вероятност да стане гаф. Да не чува рогатия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз нарочно не си поръчах прословутата защита срещу лоши пътища,метална кора дрън дрън според мен за да ти пази картера трябва да е по-здрава от него ,а тя не е .Най-добре е както казва колегата -пластини,колкото за пластмасовата ,на аудито което имах 100 2.0 16v истината е че поставянето и е за обезшумяване ,поне така пишеше в документацията за него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си търся дясна странична кора за октавия 1 дизел. Имате ли идея от къде може да си намеря и колко би струвала в ЕТ?

 

В ЕТ 74 лв. и нещо. Информация от преди година - две.

 

И аз търся такава и си намерих. Дясната и долната за 100 лв. Става от Audi A3, Golf 4, Golf 5, Bora, Seat Leon, Seat Toledo II. Т.е. от дизеловите версии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.