Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

диагностика


morafeta

Recommended Posts

колата е felicia GLX 1.3 пробвах да правя диагностика със следния адаптер : http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=7466 и както е обозначено на картинката http://img222.imageshack.us/my.php?imag ... ketkt9.jpg

очаквах и буксата да е същата но тя беше корено различна -беше с мнпго повече входове някой може ли да ми каже каде точно е местата на К и L линиите ?

мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая букса дето си я дал за пример на е на фелиция. На фелицията на data link connector-a трябва да имаш само един сиво-черен кабел, а + и - си ги хващаш където искаш. Я си напиши каква точно е фелицията с кой мотор и с кой мотроник е снабдена.

 

ПП. Ти къде я напипваш твойта букса, че на нея да има много пинове? Да не би да си хванал някой друг куплунг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Felicia GLX двигателя е 1.3 MPI управлението ако не се лъжа е SIMOS

буксата я намирам на мястото до шофиора точно под Airbag-a! После ще слезна да я снимам да се уточни тя ли е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега буксата за която говориш ти предполагам че е тази :

http://www.snimka.bg/profile.php?edit_p ... id=5061469

 

а буксата за която говорих аз точно под Airbag-a е ето тази :

http://www.snimka.bg/profile.php?edit_p ... id=5061794

като чак днес ми направи впечатление че в буксата влизат 3 кабела

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпреки че по ауто датата го дават да е буксата при двигателния кош, досега колкото букси за диагностика съм виждал приличат на тази която ти е под волана или еър бега >>имам предвид тази 16 пиновата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи тя е тази за диагностика , а тази до двигателя някой има ли си на представа каква е ?

а тази 16-пиновата не е под волана ами пред седалката до шофиорското място !точно на мястото кадето би трябвало да има жамбка :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностиката мина успешно с този адаптер ! Като ми изкара следните грешки :

02022008eq9.th.jpg

След изтриването на грешките не се появиха отново до преминаването на колата на газ. Като преминах на газ се появиха само първите 2 грешки. Те са ясни, защото нямам емулатор на дюзите. Интересно ми е какви са другите 3 грешки? Скоро сменях бобина на стартера.

 

На диагностиката на Airbag-а ми изкара следната грешка :

02022008001fe8.th.jpg

Някой има ли идея къде е проблема. Преди време сменях акумулатор. Възможно ли е грешката да е от тогава. След изтриването и не се появи повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Start preventing system - не мога да ти кажа какво означава тази грешка - провери дали пише за нея в Аутодата-та.

 

Canister valve - това е че не намира правилното съпротивление на намотката на соленоида, които се управлява от ecu-то, който пуска бензиновите пари след кутията с активния въглен към смукателния колектор. премери с мултицета как е тоя клапан.

 

O2 signal - ти е ламбда сондата - ако тя не е в ред е нормално да ти дава и предната грешка, защото ecu-то управлява canister valve-а на база показанията на ламда сондата. Трябва първо да решиш проблема с нея и после да гледаш за canister-d.

 

Вземи си направо комутатор за газ с вграден емулатор за дюзи - някйде към 36лв е в Сф, за да спрат да ти се появяват грешките за дюзите - те пак са на база следене на съпротивлението им от екю-то.

 

За еърбег-а то си пише какъв е проблема - хващай мултицета и проверявай.

 

Като си подкарал диагностиката напиши от тая букса кой пин свързваш към скенера, за да знаят и другите колеги с такива коли.

 

Аз също се каня да си купя същия скенер, но понеже има различни варинати на избработка и се чудя този /понеже е евтин/ дали е добре изъплнен. Коя версия се води? Ако нямаш проблеми и за ще си поръчам един.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на 7 пин се подава К линията а на 4 маса-само тези двата се използват ! Днеска разгледах адаптера от вътре доста качесрвена изработка ,работи със софтуер visa uniscan 1.83! Колегата VISA се оказа много коректен , доста работи ми показа и разясни !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на 7 пин се подава К линията а на 4 маса-само тези двата се използват ! Днеска разгледах адаптера от вътре доста качествена изработка ,работи със софтуер visa uniscan 1.83! Колегата VISA се оказа много коректен , доста работи ми показа и разясни !
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи скоро и аз ще се обадя на човека с Visata да си взема една бройка, даже може да се разходя до Пловдив. Казвай какво става с колата като смениш ламбда сондата дали ти е изчезнала и грешката за canister-a или не. И един съвет - напоследък има и универсално сонди с неясна марка за ~100лв. - не са добър вариант, ако трябва си вземи универсална на Бош/ т.е. такава дето трябва да и наставиш куплунга/ - може да е двойно повече пари, но поне няма да ги даваш два пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като караш на газ сместа не се контролира от екю-то, но трябва при преминава на газ да се включва и емулатора за ламбда сондата, за да не се натрупва грешка в компютъра. Надявам се че имаш емулатор за сондата, ако не гледай да си сложиш по-скоро или направо да си вземеш система за ламбда контрол - един стъпков мотор, който се слага на маркуча от изпарителя към плочката играещ ролята на управляем дроссел + електронен блок към него, който взима сигнал от ламбда сондата, бобината и т.н. - това нещо освен всичко подава и емулация към екю-то когато си на газ, т.е. показанията от ламда сондата ще са си наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Либсва такава система при мене и ще с замисля по въпроса да бъде поставена! Да попитам за нея универсална ли е попринцип или за всеки автомобил се прави специално!Откаде в Пловдив мога да си я набавя и на каква цена!

Мерси предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда контрол-а за газова уредба е универссален и се изпалзва най-често при двигатели с моно ивжекцион. Във всеки магазин за газови уредби в Сф има и ламбда контрол със стъпков мотор и електроника както и само емулатори за ламбда сонда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.