Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на кормилна рейка на Фаворит-92 г.


bobo

Recommended Posts

Здравейте колеги ,

Обичам редовно да обменяме течности с мойта шкодичка (фаворит 92г.).Сега на дневен ред е кормилната рейка.До колкото знам алтернативите са 3.

1.Рециклаж - 90 лв. (чух че на окръжна болница правили уж добър рециклаж).

2.Нова рейка - уж китайска - 130-150лв.

3.Нова рейка - уж оригинална - 230-250лв.

Извинете за повтарянето навсякъде на "уж" , но да не забравяме ,че живеем в България.Уж оригиналната водна помпа , която сложих е шумна като за световно.

Колеги ,моля за вашия съвет , че някак не ми се дават 250 лв. за уж оригинална рейка.Благодаря. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и 4 та ... сваляш си я , разглобяваш , виждаш какво е счупено , сменяш и наистина ще е рециклирана ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако гребена и червяка не са износени ремонта на рейката ще ти струва жълти стотинки.( Е...ако сам си го правиш де)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам в Русе как е , но в София ми дават тези цени.

Ехо , никой ли не е сменял рейка на фаворита? Никой ли няма впечатления? Само на мен ли се налага ? :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах по - горе - сваляш , разглобяваш и сменяш необходимите неща , но варианти много ... преди време проверявах цените за подмяна на всичко в рейката и излизаше около 100 лв. но това беше преди повече от година и колко са актуални в момента незнам ... ако те интересува нещо конкретно от самата последователност при сваляне и качване - питай , ам да гадаем какво е счупено в твойта , па и колко ша познаем - никой не знае :oops:

 

П.П. Пълния комплект карантий включва : лагери , червяк , зъбен гребен , втулки , семеринг и мамшони и става като нова :!:

Процеса по сваляне и качване го има описан добре в книгата на Цедрих , а самата нея я има сканирана в раздел литература ;)

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах проблем с моята реика преди няколко месеца.И аз като теб питах в форума,и преобладаващото мнение беше да си купя нова.Така и направих.Взех я от магазина на Левски(сточна гара),230лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз преди около 10 години менках моита и бях много разочарован защо толкоз малко изкара / колата беше на около 6 години и 60к км. / , но от тогава да чукна дърво проблем с рейка не съм имал ... относно ремонта пробвал съм някакви частични замени от сорта само на втулка и лагери , но не става / изкарва около 3 - 6 месеца и почва да тропа / ... проблема е , че в средно положение зъбите се изяждат повече отколкото в крайните и ако си позволиш да я понатегнеш почва да блокира / много не приятно / ако пък я оставиш хлабава има опасност да качи червяка и гребена зъб върху зъб и става едно мазало и за това ако нямаш нужните инструменти и гараж по - добре си сложи една нова и няма да съжаляваш , отделно на това ще пътуваш спокойно .

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо не вземете мойта рейка на символичната й цена.. Което е работило - пак ще работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле, нова, оригинална рейка 120лв :!: Русе.

моята във Варна я взех за 170лв с накрайниците ... незнам какви са тия цени надути

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.