Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с 1.6SR 101 к.с. - Решено!


Paconi

Recommended Posts

Здравейте колеги нов съм в клуба,преди седмица се сдобих с моята колица и аз като всички нови собственици реших да сменя консумативите и да мина един VAG COM.Оказа се ,че датчика на ХОЛ не работи-като отворихме направо беше счупен,както и да е взех нов поставихме го и пак на тест и пак същата работа-грешката си стои!При движение на 1 и 2 предавка м/у 2000 и 3000 оборота има едно глъхнене мине ли 3000 об. става ракета!Ей тва ми е проблема,ако някой знае и може да помогне дайте съвет каква да я правя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно съвпадение.

Имах едно В4 Avant с мотор ADA - 1,6 100 коня. Абсолютно същото глъхнене, страшно досадно, особена като изпреварваш и VAGCOM- а показва датчик на Хол, обаче тези датчици били два - един в делкото и един на вала (на аудито делкото се движи от коляновия вал, не е горе на разпределителния). И като се почна едно ходене по БОШ сервизи - там ми казаха че ако е скапан този датчик (става дума за този в делкото - там ми излизаше грешката) колата въобще няма да запли, VW официален сервиз - там ми казаха че проблема е в дебитомера (струвал 1000 и кусур камъка), докато се стигна до един майстор (писах за него в темата КУПУВАМ) който направо ми каза че дебитомера се разглобява и почиства (както и направи), че трябва пак да си сложа катализатор (защото го бях свалил заради въпросното глъхнене и заради съвета на един "майстор") и че трябва след като сложа катализатора пак да ида при него и да сменим и ламбда сондата и ....(сега идва най - страшното) да не очаквам чудеса от този двигател с това купе и с тези богати на сяра бензини. А да не забравя че в VW сервиза ми бяха откачили сондата и като отидох на ГТП ония се фанаха за главата (пуснаха ме срещу известна сума, прости ми господи!).

Съветът ми към теб - или обиколи повече сервизи или я махай тая бангия (каквото се случи с моята)

Само за сравнение - ново делко (понеже немеца не дава да се бърника в него) за аудито идваше към 700 камъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Само за сравнение - ново делко (понеже немеца не дава да се бърника в него) за аудито идваше към 700 камъка"-Toва пък откъде го измисли!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че немеца няма да ти стои над делкото и да те гледа какви ги вършиш, просто няма да ти продаде само датчик.

Пак естествено е да си намериш некакъв втора употреба и да побългариш ситуацията - въпрос на личен избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че немеца няма да ти стои над делкото и да те гледа какви ги вършиш, просто няма да ти продаде само датчик.

Пак естествено е да си намериш некакъв втора употреба и да побългариш ситуацията - въпрос на личен избор.

Toчно на тоя мотор скоро сменях датчик на Хол.Струва прибл.65лв от BOSCH!А иначе не знам къде ще намериш датчик на старо.По вероятно е да намериш делко,което да си върви с датчика!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имаше ли моя проблем твоята и оправи ли се след смяната на датчика!При мене има само този датчик дето стой до ремъка,кязяхя ми че нямям друг!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я погледни тук и кажи - намираш ли сходни симптоми?

Днес в сервиза ми казаха, че колата е с чисто нови свещи, бобина, кабели на свещите, дебитомер, катализатора е свалян - нищо му няма, свалян е смукателния колектор - нищо му няма - херметичен е, дроселната клапа е почиствана.....

Ха сега де? http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=8040

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе , проблема непрекъснато ли се явява или само от време на време ? ...това не можах да разбера.

 

:roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е изключително гнусен и най - вече опасен при изпрварване, защото като ти пресецне колата един - два пъти (при мен го правеше след 2200 об/мин) можеш и да се утепеш.

На мен в сервиза на VW ми бяха сваляли резервоара и бензиновата помпа (която беше още в гаранция - сменена в сервиз БОШ) за да търсят проблема. Едно момченце просто му се ревеше от аудито ми.

Така и не разбрах дали се е оправила защото междувременно я продадох (на новия собственик му казаха че трябва да сменя сонда, но въпреки това я купи).

Друго което мога да споделя е че като беше студена вървеше по - добре, може би от ниската темепература на сондата.

Иначе прекъсвания каквито описва Bobi не е имало.

Кофти история, явно проблема не е изолиран случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реших си проблема колегии,сега ще обясня-този датчик дето го смених се оказа счупен,зъбната ролка на ремъка вътре има една тенекиика дето преминава през датчика на Хол!Явно при смяна на тази ролка това тенеке е било леко угънато и си променя ъгъла,от там чупи датчика и сичко отива на м....... си!Два датчика прецаках докато разбера-за това внимавайте като си сменяте консумативите за марлячи майстори!Смених ролката-54лв. и датчик земах нов 38лв.-това е сега пее и разхода падна,абе оправи се-ако някой е със същите симптоми да проверява за счупен датчик!!! smile162 , smile112 , smile154 !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.