Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Катализатор


morafeta

Recommended Posts

Значи решил съм да махна катализатора на колата и да сложа на негово място тръба но чух за някакво си преходно гърне ! Има ли запознати по въпроса ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има запознати - откакто го махнах, колата ми тръгна :mrgreen: (да си жив и здрав, Гена!)

значи - от двг-то ти излиза двуцевката, после е въпросният катализатор, после има едно гърне, след това една крива тръба, задното гърне и ауспухът. Заменяш катализаторът с обикновена тръба и си караш. Някои го избушват с остър предмет, ма както научих, в него са уловени доста "неполезни елементи" (нали това му е целта) и не вярвам да е много хубаво да се разбутва. Колата ми стана малко по-шумна, но е наистина малко, пък и бързо свикваш на фона на градския шум да не ти прави впечатление ;)

Ето тук има още по темата

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси много но не ми стана ясно какво гърне трябва да поставя на мястото на катализатора , каква цена е и от каде мога да си го набавя !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казват му резонаторно гърне.

П.С. Чудя се защо моята е малко шумничка, въореки, че сложих оригинални гърнета Walker. Дали може да е от катализатора? Не е ръждясал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-шумна става колата когато катализаторът е изтърбушен или махнат. Звукът става леко по-метален при над 1500-2000 оборота. Когато си е на мястото не влияе на звука (само на мощноста и разхода на гориво в случай , че е запушен). Не се препоръчва да се маха или изтърбушва при автомобили , които са пълен инжекцион (влияе на ламбда сондата). Вътрешноста на катализатора е от материал наподобяващ керамика със много ситни дпчици (прилича на пчелна пита).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , не занимавай с глупости да режеш тръбите и да сасипваш катализатора ... вземаш си от магазина едно средно гърне без катализатор и другите си прибираш , след време като ти поискат на прегледа работещ катализатор мушкаш го за пред ДАЙджийте и после си връщаш другото ;)

На цена ще ти излезе малко по - скъпо , но ще е оригинално гърне и ще ти останат другите , а така с резонаторно гърне при заварката може да изкривят и захващането на изпускателните тръби и после те чака яко хлопане ;)

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм - цената на ср. гърне в магазина е около 40лв по спомен от преди 2г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да стане с такова гърне Фланеца е друг пък и сакса трябва да се сменя и тои ! проблема ми е че не исках да заварявам тръба или резонаторно гърне а да го хвана така че да мога да го слагам и махам когато си поискам но като гледам доста сложна става работата така !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко разяснения явно трябват ... двуцевките са еднакви и задното гърне е същото , но между тях на карбураторните мотори има едно гърне и по - дълга тръба отпред , докато на инжекционните с катализатор има катализатор , който итпред има накрайник с който се лови към двуцевката , после има фланец , с който се лови към гърнето отзад / на мястото на по - дългата тръба / и като се сменят двете комлект с едно средно гърне от карбураторен мотор всичко заспива , а онез както казах - на тавана ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

под двуцевка имаш предвид сакса ли ?Днеска огледах добре дори попитах в сервиза и ми казаха че сакса на тази с инжекционна и на карбораторната фелиция се различават в дължината и за да сложа гърне на кърбораторна ( по -дългото) на мястото на стандартното средно гърне и катализатора ще трябва да сменя сакса ! та затова днес изнамерих една тръба с дължината на катализатора изработих същия фланец и в близките дни ще го монтирам на бързо !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.