Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

въпрос за катализатор


momo

Recommended Posts

Ами освен да идеш на т.нар. газ-анализатор... Не знам как по друг начин може да се разбере дали работи по предписание или само си седи на тръбата ;) Та отиваш, мерят газовете на ауспуха и сравняваш резултатите с данните от производителя и...требе да си покаже! Друг начин да се разбере, че не работи е, ако е почнал да дрънчи /демек - отлепена е "питата" от корпуса/...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта е дизел , и в момента в който и мина гаранцията махнах катализатора и ми сложиха някакво малко гърне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната фаза, по която можеш да разбереш дали окончателно ти е заминал катализатора е когато газовете започнат да ти миришат на подобие на развалени яйца. "Хваща" се най-лесно ако паркираш в гараж. Иначе zloQQ най-точно ти е отговорил - газ анализатор.

Не съм съгласен с тези 50-60 000 км на Qyeens. Изминатия пробег е доста субективен фактор. Ако се сипва предписаното от производителя гориво, катализатора може да изкара и 150 000 км без проява на проблеми. На едната ми кола, когато ги навъртя точно толкова си викам - време е да го махам, сигурно вече я спъва доста. Пренебрегнах ходенето на газ анализатор и направо го махнах и сложих резонатор. Ефекта беше нулев, т.е. подобрение нямаше. Следователно катализатора явно е бил изправен. Не съжалявам, защото покрай това смених генерацията със спортна, но това е друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм чел на газ-анализатор не е съвсем сигурно, че ще разберат ако катализатора е за смяна.

Липсата на миризма на сяра също не е гаранция, че катализатора е читав.

 

Един квартален майстор разправя, че имало един много прост и сигурен начин да се разбере дали катализатора е запушен. С лазерен термометър се мери температурата преди и след него. Ако отзад е по-висока - няма проблем. Ако е еднаква - катализатора се запушва прогресивно, ако отпред е по-висока - катализатора е запушен и трябва да се махне незабавно.

 

Незнам дали това е вярно. Може би най-сигурния начин е да се свали катализатора и да се погледне питата за да се види колко е запушена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.