Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

бензин в маслото


nikistan

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Един роднина кара FAVORIT 135 и от около седмица наблюдава,че нивото на маслото леко се покачва :( Предполага,че е бензин от горивната помпа.Някой може ли да даде съвет за възможните места (разположение на семеринга или друго уплътнение) от където е възможно да попадне бензина в маслото?Със сигурност не е вода!! Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Платното на бензиновата помпа е скъсано. Гледам, че си от Варна и сервиза, където могат да отстранят повредата е този на Крум и Ясен на ул. Карамфил 25. 088 928 02 99 - Ясен. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменете платното на бензиновата помпа. Поне на Ладата става за норматив. Не си струва ходенето до сервиз за такава дреболия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако помпата е разглобяема може да се смени платното,ако ли не е -трябва нова помпа и не си струва да ходиш в сервиз да отвият и завият 3 болта и да ти вземат 10 лв :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога ти да не си на процент в техния сервиз, че го споменаваш за пореден път все едно е единствен и задължителен. Не на всеки е нужно да иде в сервиз за такава елементарна смяна. Те сервизите са написани в съответния раздел - човека явно има нужда просто да се подкрепят съмненията му и да действа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога ти да не си на процент в техния сервиз, че го споменаваш за пореден път все едно е единствен и задължителен. Не на всеки е нужно да иде в сервиз за такава елементарна смяна. Те сервизите са написани в съответния раздел - човека явно има нужда просто да се подкрепят съмненията му и да действа.

 

Не, Викторе, не съм. ;) Съжалявам ако нарушавам вътрешния ти мир, споменавайки въпросния сервиз ;) . Просто съм наясно, че не всеки се чувства кадърен да си оправи колата сам. Не всички имат твоите и на други колеги познания просто. Не го приемай като заяждане. Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза при мен идва съвсем на скоро Фаворит с 135 мотор и помпата беше капсолована (неразглобяема) следователно се сменя цялата помпа. Свалят се 3 болта и 2 скоби (15-20 мин. МАХ) :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само трябва да се внимава при поставянето на помпата болтовете да се затягат внимателно и равномерно, че аз от немарливост така изкривих фланеца на една помпа и после течеше масло откъм гарнитурката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петъо е най-прав по принцип - на фаворит разглобяема помпа няма, така че винаги тоя ремонт се свежда до замяната с нова помпа.

 

Гога просто реших да те подсетя, че няма нужда да пращаш всеки варненец с проблем в техния сервиз. Не се сърди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, на нея може, а им и лостче за ръчно подкачане, но дебита май беше различен от фаворитската. Известно време и аз карах фаворитов мотор с помпа от 120Л, но не ми е правила проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя Форман помпата е разглобяема -така го купих и преди месец стана това което е описал колегата.Смених платното и сега проверявам когато го карам.Разликата е ,че освен разглобяването си има и горивен филтър,както и лост за предварително подкачване.Когато е на "бензин' няма проблеми с подкачване на горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е вярно, че на Фаворит са само капселовани - има и такива с лостче за подкачане, но с различен дебит от 120-ковата, поне ако вярваме на книжката на Цедрих

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно някой е сложил като мен например помпа от 120 .щото по принцип карам само на газ ,а на бензин само я паля и не усещам разлика голяма.някой беше казал че тая помпа е с по слабо налягане в сравнение с фаворитовата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз само да кажа не слагайте фаворитова помпа на 120 кож мотор просто недейте защото може да ви сполети моито нещастие миналото лято след като моита проте4е и сложих една от фав. ии след няколко часа помпата беше с 3 см дупка отдолу ... и маслото изчезна за секунди хуу че бях спрял и го видях как изтича масло за 50лв :x :evil: явно има нещо различно в лосчето към разпределителния вал под друг ъгъл можеби ии да я натиска повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой беше казал че тая помпа е с по слабо налягане в сравнение с фаворитовата
- Не е някой, а си го пише в литературата.

 

аз рискувах и 2 години карах с мотор от Фав и помпа от 120, щото иначе паленето на студен ДВГ беше адска мъка заради тоя преден резервоар и заден мотор на 110Р-а. Обаче с лостчето за ръчно подкачане направо се родих :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко като откриеш електрическата помпа и моно инжекциона съвсем ще се преродиш!

 

Ами предполагам, че проблема е бил по-скоро, че не си използвал същите подложки/гарнитури като за фаворитовата помпа и затова е станал проблема. Има два вида от дебелата гарнитура, в зависимост от модела на помпата, както и два вида шпилки по дължина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко като откриеш електрическата помпа и моно инжекциона съвсем ще се преродиш!

 

По повод този цитат,моля който го е направил да даде информация за елпомпата/без моно инжекцията/ като пише и цена и от каква кола или от кой магазин е купена.Също възможни заменки и начин и място на монтаж.На мен това ще ми е от полза ,тъй като имам желание да го направя ,но може да помогне и на други.Има ли възможност елпомпа да се монтира в моторния отсек и само горивопровода да се свърже с нея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в момента съм набарал една фела ГЛХи 1.3 моно за части, чакам човека да се обади и събирам разфасовъчната бригада - кеф ти помпа, кеф ти цялата моно-махинария. А помпата доколото знам е потопяема, в резервоара

 

п.п. Вики, то нема лошо у електриката, ма ако падне акумулатора и се наложи да палим с бутане ко' праим? ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Митак , да не те плаша , ама насаждането на инжекцион на мястото на карбуратора не е хич лесна работа , тъй че се замисли струва ли си целия гърбуч заради малко транзистори в консервена кутия ;)

Според едни приятели газаджий / ти ги знаеш / моното на VW не е като опелското и единствения + е , че не чакаш сутрин да се празни карбуратора ;)

Успех !

 

П.П. За трошене нали знаеш , че никога не отказвам :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.