Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем с фелиция


nevilin

Recommended Posts

Здравейте на всички. Имам шкода фелиция 1.3 mpi 1999г. и днес ми се появи следният проблем. Карам си аз извън града с 80км/h и всичко си беше нормално но когато ускорих до 100 почна да ми бие волана и да се тресе предницата и намалих и тресенето изчезна и предположих че имам крива гума. Отидох на вулканизатор, но се оказа че проблема не е от гумите. И започвам да си мисля че това е или от вътрешните карета или от скоростната кутия. Някой имал ли е подобен проблем или да ми дадете съвет какво да я правя "шкодофката" предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

използвай търсачката на форума - имаше тема по този въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има още компоненти по окачването , които могат да дадат такъв ефек - крив диск , балансьор на дългата полуоска , луфтове в рейката и т.н. но характерното за тях е , че след като минеш критичната скорост на резонанса биенето изчезва / обикновенно 10 - 20 км. над тази скорост /

Вътрешните карета ги остави на мира / те са малко вероятни /... случвало ми се е сериозно биене и клатене на цялата предница при блокиране на външно каре , но появи ли се веднъж не изчезва от самосебеси ;)

Провери си дисковете и при по - малка дебелина от 10 мм ги смени с нови поне при моита това биене изчезна след смяна на дисковете .

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги. Прочетох във форума за подобен проблем при който, с подаване на газта вибрациите намалят , а при мен е когато подавам газта се увеличават вибрациите, а като отпусна леко намалят. А относно каретата, в края на декември ми сменяха и четерите маншона, би трябвало да са ги гресирали каретата. А миналата седмица ми регулираха предницата, и ми смениха и накладките, но не ми казаха да са ми тънки дисковете. Възможно ли е да е от външното каре признаците са сходни. Благодаря за отговорите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да имаш на гумите скъсани телове от вътрешната страна ,при мен беше така и тресеше като се почне от 90 км/ч и спираше около 110.а да не ти казвам че амортисьорите са меки,носачите и рейките не съм ги сменял от много време,даже не знам на колко хил. са и откак сложих зимните гуми проблема изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батко, отиваш на балансьор, а не на вулканизатор!!!

Извини ме, но във всички вулканизатори, които съм виждал и ходил, балансират гуми ;) . Това им е част от работата, дето се вика :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отстраниха ми проблема оказа се че някой майстор е решил че всичките игли в игления лагер са много и са решили да сожат с 10 игли по малко и в крайна сметка се разминах с едно вътрешно каре и се оказа че си е било точно от това заштото вече го няма това тресене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

внимавай, защото има вътрешни и "вътрешни" карета... Пази старото.. По-добрия вариант е бил да наредите само иглите на оригиналното каре..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.