Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблеми с Октавийката


vpop

Recommended Posts

Скоро си взех на старо SLX 110 и искам да питам за следните неща:

1. Нещо адски скърца във вратите и ме дразни яко - какво е и как да го оправя?

2. Понякога трудно влиза първа...

3. Турбото леко вие, но колата дърпа яко. Един майстор ми каза, че още 30-40х и ще е за смяна - било нормално за шкода турбото да издухва след 150 х.км...

Нещо да споделите по проблемите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отговори:

 

1. Как скърца и кога - когато отваряш и затваряш или когато са затворени..... и в двата случая можеш да смажеш пантите със спрей или грес-спрей , но щом скърцат всички врати може да са уплътненията които са се вдървили през зимата ( течен парафин)... или колата да е била TAXI и затова да се е разскърцала (виж дали не е жълта :mrgreen: ),

2. Не съм имал кола на коята първа ВИНАГИ да е влизала лесно, - понякога натискаш и не става ( зъб срещу зъб). Почти всеки ден поне по веднъж ми се случва така.... Лекарстовото е следното пускаш съединителя , натискаш пак и става лесно ...задължително (освен ако не ти отцепва добре съединителя) , същото се отнася и за задна скорост ,

3.Как разбра , че турбото ти леко вие? Поясни какво значи да вие ТУРБО !!! Може би да свисти като даваш рязко газ ли ?

лечение: питай друг майстор! :)

 

Уточни някои от нещата , бъди по подробен в симптомите! Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе мамка му - това с вратите е при движение по неравности и идва някъде откъм средната колонка, казаха ми че може да е от жилата...

Иначе за турбото - ясно че трябва да свисти, но това за което говоря е по-различно, виене си е, ама аз малко принципно се вманячавам на тема звуци...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе мамка му - това с вратите е при движение по неравности и идва някъде откъм средната колонка, казаха ми че може да е от жилата...ама аз малко принципно се вманячавам на тема звуци...

 

Съветвам да изчетеш ей тва:http: www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=8245

 

Аз също се вманячвам на тема звуци , затова си купувам нови коли , но няма никакъв ефект ...все тая :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей vpop, аз съм със същия Шкодилак и при мен също има такива звуци при движение (за скърцането говоря). Според мен проблема идва от мястото на "вмъкване" на по-светлата пластмаса, идваща от горната част на колана, която влиза в кожуха на долната част встрани от седалката. Там се получава този непреятен звук при движение. Така е поне в моя автомобил.

За турбото и аз имам същата информация (че не издържа много над тези километри), но така и не разбрах какъв точно звук "извира" под твоя капак. Ако уточниш, мога да споделя нещо повече. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "vpop" - Здравей колега. Аз карам "Skoda Octavia Combi, 1.9 TDI SLX". И при мен има скърцане от средната колонка. Според мен е от към шофьорската страна. Като отворя вратата, на колонката се вижда тази част от бравата, където вратата щраква, като се затвори. Малко ми е трудно да го обясня но ще направя снимка при първа възможност и ще покажа нагледно. Та тази метална част е протрита и мисля, че вратата е увиснала, макар и с 1мм. Баща ми има познат в "Еура Тек", който му е казал, че знае точно от какво се получават тези скърцания и знае как най-лесно се лекуват, но аз все не намирам време да ида с Баща ми до "Еура Тек", че ме е срам да ида сам и да търся на Баща ми познатия :) За 1-ва скорост - колегата "димон" май ТИ е казал точно. Ако ТИ се случва рядко е съвсем нормално. Натискаш и пускаш съединителя веднъж, просто ей така, и трябва да влезе лесно. Ако пак не иска.. натискаш съединителя, вкарваш 2-ра скорост за секунда - без да пускаш съединителя, изключваш от 2-ра скорост и без да пускаш съединителя си вкарваш 1-ва скорост. Ако и тогава не става, съединителя ТИ си заминава. Моята кола е на 118 000км. и нямам проблеми. За турбото не мога да се изкажа компетентно. Само ще споделя, че на моята "Skoda" старите собственици са ремонтирали турбо-компресора бая преди 100 000км. Една от причините за преждевременното съсипване на турбината е катализатора. Друга е бързото гасене двигателя на автомобила, след дълга употреба на турбото - тоест след дълго каране с висока скорост или след дълго каране газ-спирачка в градски условия. Най-добре е да си изградиш навик - 1мин. работа на място на колата, преди гасене на двигателя, без значение колко и как си шофирал. За сега е това от мен.. ще следя темата, ако се сетя още нещо ще споделя..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Скърцането във вратите го имат повечето Октавии, карах една на 15000км и пак скърцаше. Най-вероятно е от стъклоподемниците и/или панелите на вратите. При моята същото скърцане го има, даже при по-рязко ускорение - аз лично просто усилвам повече музиката...

 

2. Също имах проблем с трудното влизане на 1ва (че и на задна и втора), бях се изплашил, че може да са синхронизатори, но отидох в ЕураТек и смених маслото на скоростната кутия + реглаж на жилата на скоростния лост - ефекта беше повече от задоволителен, сега си влизат прекрасно.

 

3. Виенето от турбото не е добре. Щом вие и върви добре има шанс турбината ти да пренадува (тогава даже върви повече от нормалното). Ако е така в един момент ще останеш без мощност във високите обороти, понеже електрониката ще почне в един момент да реже от мощността, когато надува във високи обороти стане прекалено голям. Може да отидеш да ти рециклират турбината някъде (чувал съм че в рамките на 150-200лв го правят), вариант е да си купиш друго второупотребно, че чисто новите не се пипат...

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..бах тва скърцане верно е много дразнещо - и във Фелицията го има, че и комбинирано с дрънчене на стъклата. Като карам по паваж направо се чувствам като в маршрутка :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На брат ми на Фелицията интериора е по-тих от на Октавията, ама знаеш, че извадихме всичко и го пренаредихме наново с леки подобрения. Нищо не проскръцва вътре, хем е с окачване и друса яко... А да видиш на Октавията пък шибидаха като е отворен наполовина как дрънчи по дупките и от баса :x .

 

На Октавията го имах скърцането от 4те врати - сменях 2та леви стъклоподемника и си поиграх малко повече като махнах корите - сега се чува само от дясно... Лятото и тях ще вадя. Има лек - споко.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема със скърцането е дъвкана поне 5 пъти. В търсачката като се пусне скърцане и WD40 мисля ще излезнат достатъчно мнения! Айде да не я търкаляме пак ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "Krankenstein" -

Като карам по паваж направо се чувствам като в маршрутка :evil:
Какво за маршрутките? Това ми е болна тема! Зъл противник ли си им?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще говоря малко наизуст :oops: , че фактурите ми са във Варна, но по спомен маслото беше към 40лв + 20-30лв труд. 70-80лв всичко с реглажа на жилата...

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.