Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

шум в скоростната кутия


everlast

Recommended Posts

Здравейте колеги! От около месец ми направи впечатление шум, когато колата е на място, изчезва като натисна съединителя.Шумът не е силен, но определено се усеща-едно глухо, като жужене.

Проверих количеството на спирачната течност, за целта направо я източих, понеже ми е заоблена главата на контролната пробка.Източих 1 литър, долях още толкова(има теч :!: ), обаче -все същото :cry:

Въпросът ми е: Има ли основание за безпокойство, или тия кутии са си шумни, колата е набор 79 и доколкото знам не е сменяна кутията(иначе предавките се включват лесно и в движение не се усеща шум)

Топла като че ли по- го няма шума :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера който натиска съединителя е заминал. Сваля се мотора, с 2 финта се сменя лагера и се качва мотора.

Ако си фен потърси си изключвателна вилка за лагер от 5 степенна скоростна кутия и си сложи лагер за 5 степенна, 2пъти по скъп е от обикновенния (единия е 19 другия 36) Вилката 2 ра употреба е 10 нова я има на симеоновско шосе за колосалната цифра от 30лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук не съм съгласен!Този лагер на съединителя в нормално положение би трябвало да не се върти,а чак когато се натисне педала тогава се зацепва и завърта,което е обратното положение на това което описва колегата.В случая май е лагер на първичния вал на скоростната кутия,често се среща.Щом скоростите се включват нормално карай си така и не обръщай внимание и ако някой ден се наложи сваляне на кутията за нещо по-сериозно тогава сменяй лагера.Само маслото си погледни нормално ли му е нивото.

п.п.Колега everlast вместо спирачната течност,може би имаш предвид маслото на кутията!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата за поправката :P -трансмисионно масло Приста ЕР-90 е долятото, а нивото ще го проверя.

Един въпрос:има ли някакъв по- лесен начин за доливане на маслото, понеже там ми е газовата бутилка и става доста трудоемка процедура :oops: -с една 50 мл спринцовка го слагам :( -с маркуче, обаче си е голяма играчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има начин, но не е по-лесен - има една пробка отстрани на скоростната кутия. Не е зле да свалиш поне веднъж годишно газовата бутилка и да си погледнеш и регулираш хлабината на лагера на съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенно в повечето случаи при тези кутий съм забелязал ,че лагерите на първичния и вторичния вал превъртат в корпуса на кутията.Най вероятно е от там да е шумът.Варянта е след като я разглобиш да калайдисаш лагерите и така да зглобиш кутията, или да намажеш леглата тънко с поксипол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PV аз си правя регулировката на съединителя-ако правилно съм те разбрал-свалям пружините, бутащият лост и завивам тласкача, после обратно и не ми е проблем процедурата-съединителят си отделя доста ниско, но задната влиза без шум и смятам, че е ОК.Друг е въпросът, че почти вече няма накъде да се регулира :oops:

Благодаря за съветите :D Като дойде време да се сваля, ще ги имам предвид. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.