Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Имам нова Шкода Румстър


Recommended Posts

Взехме си Румстъра и вече навъртяхме около 500 км.

Вози наистина приятно-не се усеща високата скорост.

Карахме с 120-140км/ч. по едно време(да не ме чуят полицаите). smile074

Всички пишете, че дизела се тресе и бръмчи, но на ме не ми

направи такова впечатление.

Но открих до момента 3 недостатъка на оборудването в купето.

- врътката за регулиране на седалката до шофьора е от към вратата и

разтоянието е малко тясно и на моята малка женска ръка не и е удобно, камо ли на

някой мъж.

- сенниците на предното стъкло не засенчват добре нито в права позиция нито в странична

- кошниците на страничните врати са много тесни и нищо не може да си сложиш, освен документи. Дори шише с малка минерална вода не се събира там. Да може да се ползва голямото уширение, но не е същото.

Иначе в сравнение със старото Рено 19 1991г.дизел 1,9, си е направо лимузина.

Днес се возих на Реното-боже то бръмчи, трещи все едно ще се разпадне и направо се чудя как сме се возили до сега на него.

:lol:

Аз също съм шофьор по документи, но не мога да карам и затова не се и напъвам.

:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита нова кола, със здраве да си я ползвате :D .

Аз също съм шофьор по документи, но не мога да карам и затова не се и напъвам. :(

И моята жена не се напъваше, но и връчих ключовете от Джетата още в деня в който взехме новата кола. Оттогава, вече 9 месеца всеки ден ходи на работа с нея =D> .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Здравейте!

Скоро никой не е писал тук да се похвали с нова придобивка.

Аз да кажа, че вчера нашето Румстърче навърши 1 година и е на около 11000 км.

smile021

Нямаше до сега кой знае какъв проблем.

През лятото някой го одраска малко от страни, но се трае. Явно е нарочно. Подозирам, че дъщерята на комшията или някой от нейната компания е свършил тази работа, защото предния ден се оплаках на баща и, че по щяла нощ прави купони и не можем да спим... smile048

Дори ни вози чак до Гърция това лято-за първи път ни беше това излизане зад граница, малко бяхме поизостанали, но и ние барабар Петко с мъжете се спретнахме за там. Беше страхотно преживяване. smile152

През есента нямаше ток в запалката, но и това се оправи. :D

Дано през новата година да ни слуша все така и да му се радваме и да си го караме със здраве.

Хайде спорна година и на вас! И да се похвалите как са вашите румстърчета!

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивката.

Но аз лично ако си купувах чисто нова кола от магазина бих се бръкнал за още един цилиндър под капака - лично мнение..

 

не си прав колега...

 

Като искаме по-икономично, или просто сте фенове на дизела...

от 1.4 бензин става 1.4 TDI - 1000 лв отгоре

Като искаш още малко коне под капака...

от 70 минаваш на 80 коня (1.4 дизел пак) - 1000 лв отгоре

Като ще даваш такива пари, по-добре да идеш на 1.9 TDI

айде още 1500 отгоре

Като сложиш оборудва с климатик разликата скача още...

 

1,4 TDI Style струва колкото 1.9 TDI Roomster оборудване примерно

 

И като си фен на автоматика (като мен) - вече отиваме в съвсем друга група...

 

За това - за каквото имаш възможност - това взимаш. Всеки предпочита голямо, мощтно, с екстри, автоматиче примерно, климатроник, кожа да речем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за да не пълня форума ще вмъкна и моите впечатления за 3 месеца и 8000 км с руумстър 1.9 ТДИ.

 

Недостатъци:

 

- Двигателя е доста шумен - като почнея от празните и стигнеш до където стигнеш.

- При скорост над 100км/ч и страничен вятър прозорците леко свирят.

- Страничните ниши са наистина много тесни а за задните пътници дори липсват

- Кората на багажника странно е далеч от задната седалка и всичко се вижда в багажника - примерно Нисан Ноте което си бях взел рент-а-кар в Германия има на кората една гъвкава лента която с велкро се залепя за задната седалка и скрива точно тази фуга.

-Средната седалчица не се плъзга като другите две.

 

Предимства:

 

За кола 4.20 мястото вътре е наистина много

Двигателя е страшно добре балансиран за това леко купе - има тяга от 1500 до 3500.

много удобна задница за паркиране дори и без парктроник

Двигателя съм го палил на -15 без дори подгрева да е приключил тъй като избързах - ами запали си от раз.

 

 

Изобщо за парите си е една много практична количка. Като добавим и че навсякъде шкодите ги хвалят за надеждност smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И нашата е 1,9 TDI и аз се дразня от това, че се вижда какво има в багажника, защото кората не стига до седалките, но какво да се прави ще го преживеем някак си... smile021 smile021

И вярно пали от раз при големите минуси тази година. smile035

На един колега Новия Ситроен С4 бензин, при големите минуси не е палел от раз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва което говориш го има и при Yeti-то.Не знам дали може да се промени с някоя добавка като поставка за чадър?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.