Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Запушени дюзи


at.stoev

Recommended Posts

Здравей те приятели и предварително ВИ благодаря за споделената информация относно дюзите . Моят проблем е следният имам Skoda Oktavia 110к.с. много съм доволен от нея като динамика и т.н. ,но на малки обороти (запаля) роботи няколко секунди нормално т.е. двигателя е спокоен и след това започва да ,,вибрира,играе,, прекъсва и вовбще вибрацийте се овеличават.На ВАГ-КОМА ми казаха че ГНП си променяла налягането т.е. 4,8 скочча на 6,3 после пада и т.н.и от там ми е бил проблема за работата на двигателя.Аз естественно се съгласих с тяхното мнение,но вчера наи-случаино се указа че един приятел на мой колега имал PC и кабел и програма естественно та я закачих ме.Какво се указа:ГНП-то пак си е така,защото не съм го ремонтирал,но видях ме че работата на четирите целиндъра не са в еднакви или близки стоиности.Най-вече 4-ти цилиндър показваше 0,00 дори при форсирани на двигателя. 1,2и3 си променяха стоностите но 4-ти НЕ.Навя ни на мисалта че ДЮЗАТА е запушена и от там двигателя ,,вибрира,играе,, прекъсва,а на ГНП-то да му няма нищо.Дали е възможно това да е така се питаме ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това налягането на дюзите ли е? Ако е така по-логично е да не затваря, от което да не вдига налягане и да "пикае" горивото. Но това са просто теории.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Отворих и почистих ГНП-то/ел. блок/,след това и дюзи,но проблема си остана.Някой има ли предположение по въпроса???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Защо не пробваш с добавка към горовото за почистване на дюзи и след това я опънеш по магистралата на 150-160. :mrgreen:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворих и почистих ГНП-то/ел. блок/,след това и дюзи,но проблема си остана.

 

Дюзите се чистят с ултразвук, ако си ги чистил по друг начин, нищо не си направил. Поне аз така знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко вървят тея дюзи бре? Та е чак такъв проблем с тях... Па почистване, па ултра-нам-си-кФо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи дюзите трябва да се тесват на стендТрябва и 4те да са на едно налягане.Хубавото е ,че 110ката е обикновенна нафта и май си има отеделно разпръскавач

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май си нямате понятие от дизелаци :D

Дюзите не се сменят - сменят се разпръсквачите на дюзите.

Колкото и да чистите, пречиствате и киснете с добавки, положението няма да се промени или ще се промени, но ще е временно решение.

Препоръчително е смяна на разпръсквачи на всеки 100 000 км.

Именно те са разковничето към стабилната работа на двигателя, доброто ускорение и ниския разход. Дъвкана е доста темата за буклочивата ни нафта така, че няма какво да коментирам за причината за запушване или прецакване на дюзите(разпръсквачите).

Убеден съм, колега, че след смяната им ще подкараш една съвсем различна кола.

 

Така е, който иска дизел трябва да се грижи доста за него. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.