Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проект Skoda 160


Recommended Posts

Здравейте колеги.Отдавна съм го намислил,но сега му дойде времето и на двигателя.Желанието ми е, да е 1,6.Чувал съм,че става от някои италиянски автомобилчета.Интересуват ме конкретни модели и година на производство.Приемам всякакви съвети.Искам да подчертая,че целта ми е да стане малко по-пъргава кола,но не и супер бегачка,а и икомична! :mrgreen:За сега съм намерил няколко двигателя от Ланчия 1.6 16в,но са след 95 г.Някой,ако има информация дали стават да си признава бързо,че другата седмица да ходя да купувам двигателче :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • SKODA 105 RS

    20

  • anastas

    6

  • Krankenstein

    4

  • 120 L

    3

Най-много писали в темата

Здравейте колеги.Отдавна съм го намислил,но сега му дойде времето и на двигателя.Желанието ми е, да е 1,6.Чувал съм,че става от някои италиянски автомобилчета.Интересуват ме конкретни модели и година на производство.Приемам всякакви съвети.Искам да подчертая,че целта ми е да стане малко по-пъргава кола,но не и супер бегачка,а и икомична! :mrgreen:За сега съм намерил няколко двигателя от Ланчия 1.6 16в,но са след 95 г.Някой,ако има информация дали стават да си признава бързо,че другата седмица да ходя да купувам двигателче :mrgreen:

 

ланчия и фиат стават. най-добре е алфа боксера 1.7 перфектно разпределение. може и от хонда 1.6/125к.с. има един в ст. загора и във варна продават но е 160к.с. но му търсят много парички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в интерес на истината не ми се иска да е нещо над 100 к.с.,поради няколко причини.1та е от финансова гледна точка(данъци,застраховки и т.н.)2ро не знам като отида в КАТ на технотест да не ме върнат набързо.3тата причина е заради скоростната кутия.Понеже съм с 4ка и се опасявам дали ще издържи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За боксеровия мотор от Алфа въпреки че това е топ версията, която е посочил ванковарната не бих се насочил понеже ми се струва малко неудобен откъм монтаж и обслужване поради специфичния му вид. Ако слагам италиански мотор бих се насочил към следната комбинация, която далеч не е скъпа, а ми се вижда сота перспективна откъм ъпгрейд - та имам предвид някой мотор от поколението на Фиат Типо и по-специално ми се вижда далновидно да е някой от типа twin cam, т.е. двувалка, демек 1.6 примерно. Имат съвсем задоволителна мощност, има ги във варианти както с електронно управление така и с карбуратор, а и на тях и карбураторите им са хубави така че предвид ниските цени на подобен мотор бих се насочил към такъв. Освен това на фиатовите мотори с карбуратор делкото им стои долу и не стърчи от разпр вал, коете би довело до нужда от рязане на ламарината между ДВГ и купето. А и е предимство, че с фланец от Лада доколкото знам ще стане трансформацията. в момента дори маи има един такъв, който се продава така че аз бих се замислил над тая идея. Аз съм ти казвал тези ми виждания за двигател но все пак ги повторих. Дано ти е от полза някоя идея. Освен всичко фиатовите двигатели за кубатоурата си винаги са една идея напред като мощност пред другите си събратя от европейските марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще те разчекнат в кат така да знайш според бг норматива при смяна на двигател с друг мошноста му нетрябва да превишава 5% от старата

мошност също и кубатурата по преценка на офицер от техно тест ако смяташ да си законен забрави все още не са влезнали европеиските дерективи тогава да видиш кво става еко норми и сумати глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре е алфа боксера 1.7 перфектно разпределение. може и от хонда 1.6/125к.с. има един в ст. загора и във варна продават но е 160к.с. но му търсят много парички.

кви италянки бе ванка знам че ти са слабост ама японките са по свирепи и не ядът много :lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще те разчекнат в кат така да знайш според бг норматива при смяна на двигател с друг мошноста му нетрябва да превишава 5% от старата

мошност също и кубатурата по преценка на офицер от техно тест ако смяташ да си законен забрави все още не са влезнали европеиските дерективи тогава да видиш кво става еко норми и сумати глупости

В такъв случай остава да си сложа един предно разположен двг. пък тоя отзад,да го оставя за катаджиите.Само да не ме карат да отварям багажника :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Техно-теста не ме притеснява много.Въпроса е да почна да правя нещо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина варианта за двигател Фиат/Ланчия е най-добрият вариант.

За трансформацията се ползва фланец от Лада, на мен на фланеца не ми се наложи да преправям нищо.

Ако избереш варианта 1.6 карбуратор има една особенност която е добре да я знаеш.Запалването на този мотор е безконтактно т.е. делкото е без чукче.Оправлява се от два датчика единият е на шайбата на коляновият вал, там има един белек.Другият датчик е на кожуха на скоростната кутия и следи маховика.Колкото и да гледах фиятовия маховик не намерих белек и достигнах до заключението, че датчика отчита сигнал при смяната преминаването на зъб след което междузъбово разстояние(поправете ме ако бъркам), а при слагането на този мотор не може да минеш с фиатов маховик тъй като е с много голям диаметър и не влиза в кожуха на скоростната кутия.Слагаш Шкодовия маховик с малко преправяне (нуждае се от нови отвори за да може да се захване за коляновия вал на фиатовия мотор) на шкодата са 4 отвора на фиатката са 6.

И след като неможеш да поткараш оригиналното запалване което е много добро, единият вариант е да се прави специално маховик и т.н.т., което не си струва другият вариант кам който сам преминал аз и вече сам го осъществил преправих си едно делко от Фиат Ритмо и работата заспа.

А ако избереш вариант на мотор, който е без карбуратор т.е (моно или пълна) на тях доколкото знам са само с един датчик, който се намира на шайбата коляновия вал, трябва да има два белега на през 180 градуса, така че ако искаш да ти работи безконтактното палене оглеждай двигателя да има два белега на шайбата на коляновия вал.

Обаче лошото е че на повечето мотори дистрибуторната капачка е на разпределителния вал и ще се наложи да режеш между двигателя и скоростната кутия този метален щит.

Доколкото знам дистрибутора се намира на блока на двигателя на следните модели т.е 132 131 Ритмо, такаче може и от тях да тарсиш двигател но моето лично мнение е:

1.Да е задалжително двувалка

Двигателя търпи на солиден upgrade ако решиш да влизаш в филма :evil:

2.А след като казваш че искаш нисък разход и да варви прилично

Най-добрия вариант двигател 1.6 моно

Може нещо да съм изпуснал но се надявам поста ми да ти е от полза

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поста ти е много хубав.Ама до сега никой не ми говори с конкретни модели.Интересува ме ако взема един двигател 1,6 16в от Делта 2 ХПЕ ще стане ли с ладов фланец или не?!Колата е февруари 98г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаше едно време една бяла skoda с мотор 1,6...

какво повече ти трябва, хем на мотора ще си пише skoda, хем ще ти е напълно достатъчен, все пак колата не е много тежка. пък за КАТ не се тревожи - купи мотора с договор и си свиркай, кой полицай гледа номера на мотора, нали си с нов номер?

ако сложиш някой развъртян италиански мотор, ще ти издържи ли кутията. щото наще кутии са правени за 1,2 все пак... не знам... :roll:

имаше и една блъсната фабиана за продан по едно време, 1,4 беше, но не знам какво точно 1,4...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно мотора,казах,че неща бегачка,просто малко повече динамика и евентуално по-комфортно пътуване на дълги растояния.За мотора на Фабията ми се струва,че ще искат бая цифра,а и фланеца е друг,с друга цена ... все пак за мотор до 6-700 лв.съм готов да дам.Гледам по лада форума не слагат много италиянски мотори,по-скоро си пилят техните,което мен не ме устройва.Така че очаквам предложения от вас колеги,понеже дори и да не знам с какво точно се захващам имам желанието ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за тоз мотор ще стане.А лошо няма да се занимаваш, ама те предопреждавам те че влзеш ли вав филма измакване няма :evil: ама fun-а е як.Ако имаш други вапроси питай.Ще казвам каквото знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филма е ясен,както и това,че ще идат една камара пари,ама като те ухапе кучето ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На доста такива постове сме се нагледали. Направо не мога да повярвам как главоломно се развиват такива теми :roll: .... Интересно ми е след 6 месеца до къде ще е стигнал "проектът", респективно темата :smt018 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На доста такива постове сме се нагледали. Направо не мога да повярвам как главоломно се развиват такива теми :roll: .... Интересно ми е след 6 месеца до къде ще е стигнал "проектът", респективно темата :smt018 .

Благодаря ти за подкрепата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поста ти е много хубав.Ама до сега никой не ми говори с конкретни модели.Интересува ме ако взема един двигател 1,6 16в от Делта 2 ХПЕ ще стане ли с ладов фланец или не?!Колата е февруари 98г.

месля че тоя мотор е с друг блок и няма да посне ама може и да несъм прав провери някак си :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще проверя,ама първо да разпитам,че някой може да ме е изпреварил с проверката.Пък ми се иска по-новичко двигателче,че да мърка като малко котенце :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако искаш тиха и комфортна кола да ти мърка, препоръчвам ти просто да смениш направо колата с по-нова.

Според мен такъв тунинг има сми само ако искаш да караш вълк в овча кожа т.е. шкода-терминатор на мощни мерцедеси, баварци и т.н. Тя обаче няма да мърка, а ще реве като тигър - най-малкото защото няма как отзад да и наредиш достатъчно гърнета ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като не мога да се похваля с особено задълбочени технически познания, ще се въздържа от съвети, които биха прозвучали некомпетентни. Но 100% заставам зад написаното от колегата Кранкенщайн - ако човек търси автомобил, който "да мърка" и да има по-изтънчени и съвременни маниери от тези на задномоторните Шкоди, би било по-разумно просто да се насочи към по-модерен и по-нов автомобил според предпочитанията си.

Виж, идеята за превръщане на 105 или 120 или друг подобен автомобил във "вълк в овча кожа", който да депресира собствениците на значително по-скъпи и мощни возила ме радва много :mrgreen:

Чувал съм за колеги с различни двигатели от Фиат и Ланча, за Ладовите мотори пък е всеизвестно. Ако се спреш на варианта да направиш колата си в "маскирано чудовище", и се окаже, че вграждането на боксерен двигател от Алфа е възможно, мога да съдействам за намирането на такъв двигател (предупреждавам обаче, че въпросните двигатели сами по себе си са доста здрави и предлагат прекрасна динамика и незабравим звук, но действително са по-особени за поддръжка и не са много хората, които ги правят качествено в България).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега. Да мърка забрави.

Не само заради гърнетата, а и е възможно да се наложи да се отсрани част от преградата м/у двигателното и купето ...и глей кво става :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега за желанието и аз при първа възможнаст бих направил нещо такова :smt017 .Според мен не е нужно да сменяш колата,щом искаш и имаш желанието да я направиш както ти харесва-давай.За шума и аз се изненадах че не може да се избегне :o .С някакъв добър шумоизолационен материал няма ли да стане по-тиха :?: Ето и мойта мечта :mrgreen: но засега е неосъществима :cry: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=226601

Този двигател няма ли да работи доста тихо с едно гърне :roll: и някаква добра шумоизолация

 

P.S. Не разбирам много и затова питам :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С някакъв добър шумоизолационен материал няма ли да стане по-тиха :?:

 

Каменна вата, ама и тя няма да намали чак толкова много шума, че да е наистина комфортно и колата да "мърка", особено ако се наложи преградата между купето и мотора да се отреже. Имаше тема посветена на изолацията с този материал преди доста време, разтърси се ако те интересува :) .

 

А относно темата - дано не е само чесане на езици, а наистина, в бъдеще да видим резултат от двете изписани страници по въпроса ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то в чесането на езици няма лошо, поне ще си помечтаем дружно. понякога не всичко зависи от желанието, така че коментарите дали нещо ще се случи или не, са излишни според мен, но както и да е...

аз съм фен на схемата да е с шкодов мотор, така се запазва марката... нещо не мога да си представя 120-ка с мотор от ланча да речем, ква шкода е това? новите шкоди имат мотори 1,6, 1,8, 1,8Т... 1,9tdi, 6-speed :lol: такивамити работи

smile194

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не сте допрочели какво има след "мърка" но както и да е.Като цяло идеяата е да стане ретро автомобил с по-съвременна душа,ако мога така да се изразя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.