Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проект Skoda 160


Recommended Posts

Специалиста по "ретро коли със съвременна душа", както сигурно се сещаш, е Хашек. Мисля си че, ако намеренията ти наистина са сериозни, е идейно да се свържеш с него - той ще ти е най-от полза :) . Поздрави и успех с проекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • SKODA 105 RS

    20

  • anastas

    6

  • Krankenstein

    4

  • 120 L

    3

Най-много писали в темата

Напълно съм съгласен с rsk,че двигателя трябва да е от Шкода,затова исках отдавна да питам ама не ми се пускаше цяла тема.Значи: струва ли си да се сложи на 105-ца фаворитов двигател или от фелиция(но шкодови не от фолксваген)??? Щото е доста по постижимо като идея и реализация (и от финансова гледна точка и като изпълнение).

 

Skoda 105 RS,какъвто и двигател да избереш,ти казвам "стимулиращо да" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо не мога да си представя 120-ка с мотор от ланча да речем, ква шкода е това? smile194

 

Роска, точно пък от теб не очаквах такова повърхностно изказване - отвори старите книги или страниците в нета, посветени на чешката автомобилна история - пускани са и в нашия форум. Там ще видиш доста самоделки на база Шкода с мотори на Фиат, БМВ, Вартбург, Татра и др. марки, участвали успешно в шампионата на страната. Защо пък ентусиастите у нас да не правят реплики на подобни уникални возила?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с rsk,че двигателя трябва да е от Шкода,затова исках отдавна да питам ама не ми се пускаше цяла тема.Значи: струва ли си да се сложи на 105-ца фаворитов двигател или от фелиция(но шкодови не от фолксваген)??? Щото е доста по постижимо като идея и реализация (и от финансова гледна точка и като изпълнение).

 

Skoda 105 RS,какъвто и двигател да избереш,ти казвам "стимулиращо да" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Намери ми двигател от Фелиция 1,6 и веднага го слагам! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направо си търси мотор от голф 1,6 - едно към едно е с тоя на фелата :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм чувал,че имало и Шкодови 1,6 :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

дерзаи дерзаи и после деистваи приеми го като стимол от колега

пс. какъвто и двигател да вземеш ще стане :!: при едно условие да искаш ,да и то много ама много много ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва твое произведение ли е дивак такъв :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва твое произведение ли е дивак такъв :mrgreen:

тоя мръсния дето му е студено (беше -15 с) видя ли го :lol: моя милос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти остави,ами и аз вече само санувам как го паля един такъв :mrgreen: :evil: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм чувал,че имало и Шкодови 1,6 :roll:

 

тия ги търси в музея в Млада Болеслав ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с rsk,че двигателя трябва да е от Шкода,затова исках отдавна да питам ама не ми се пускаше цяла тема.Значи: струва ли си да се сложи на 105-ца фаворитов двигател или от фелиция(но шкодови не от фолксваген)??? Щото е доста по постижимо като идея и реализация (и от финансова гледна точка и като изпълнение).

 

Skoda 105 RS,какъвто и двигател да избереш,ти казвам "стимулиращо да" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Аз сложих най-слабия мотор на Фаворит на 120-ката и не мога да си позная колата,върви много повече и в града гори около 8 литра,пък я ръчкам доста .Ако запазиш оригиналния карбуратор от 120, ще върви и още повече, ама и харча се вдига...Иначе на втора повече от 85 км в час не ще и не ще вдигне,но се търпи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с rsk,че двигателя трябва да е от Шкода,затова исках отдавна да питам ама не ми се пускаше цяла тема.Значи: струва ли си да се сложи на 105-ца фаворитов двигател или от фелиция(но шкодови не от фолксваген)??? Щото е доста по постижимо като идея и реализация (и от финансова гледна точка и като изпълнение).

 

Skoda 105 RS,какъвто и двигател да избереш,ти казвам "стимулиращо да" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Аз сложих най-слабия мотор на Фаворит на 120-ката и не мога да си позная колата,върви много повече и в града гори около 8 литра,пък я ръчкам доста .Ако запазиш оригиналния карбуратор от 120, ще върви и още повече, ама и харча се вдига...Иначе на втора повече от 85 км в час не ще и не ще вдигне,но се търпи :)

 

То 2ра-та е ясна,а на 4та какво е положението?! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм изпъвал на мах, ще видим скоро.Прогнозирам около 150 км/ч да ги вземе,все пак с пиербурговия карбуратор не вярвам да вдигне повече.По-важна ми беше динамиката,карам предимно в града и си върви като съвременен автомобил, набира значително по-бързо и на четвърта си карам на 40 без затруднения. Моторът не се дави на студено, потеглям с малко газ без вирната предница, като я настъпя, си набира бързо.

Естествено бих предпочел 136 мотора,тоя лесно може да стане като него и догодина да й боже да направим и това упражнение ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм изпъвал на мах, ще видим скоро.Прогнозирам около 150 км/ч да ги вземе,все пак с пиербурговия карбуратор не вярвам да вдигне повече.По-важна ми беше динамиката,карам предимно в града и си върви като съвременен автомобил, набира значително по-бързо и на четвърта си карам на 40 без затруднения. Моторът не се дави на студено, потеглям с малко газ без вирната предница, като я настъпя, си набира бързо.

Естествено бих предпочел 136 мотора,тоя лесно може да стане като него и догодина да й боже да направим и това упражнение ;)

 

пиши я бегачка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже се базиката ето ВИ нещо и дерзайте :mrgreen:

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/dis ... s=0&uid=53

 

дано сте болни вече smile159

мразете ме колкото искате.........

Нямаш ни най-малка представа колко те мразим :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

normal_200603261203_4.jpg

 

Ванко , кажи ми само , че тва е снимано в някой варненски гараж и се приземявам със скоростта на 100 диви говеда и дорде го не изровя не тръгвам smile050

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

normal_200603261203_4.jpg

 

Ванко , кажи ми само , че тва е снимано в някой варненски гараж и се приземявам със скоростта на 100 диви говеда и дорде го не изровя не тръгвам smile050

 

ако не си скивал горницата е друга, макар ми прилича на опел, но има една друга 2-валка на 1107/от мзея/ за която купих кован алуминий с опит за направа, но всичко с времето си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще правиш глава ли бе луд :lol: имам 2 16вентилови от ровер 1.4 да ти пратя едната горе долу става на фаворитския мотор един ремак само закачаш и гас ( не се шегувам )

пс. силата е в главата :lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега имам оферта за един Алфов двигател 1,5 боксер с 2 карба.Стискайте палци да направя сделката ,че да пуснем и 1 Шкода боксер на бял свят :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теста фаворитовият мотор постигна без особен зор 140 км/ч на четвърта скорост-около 5700 оборота в минута с товар към 240 кг в 120-ката и при средносилен насрещно-страничен вятър. Изненадващ момент-клапата на пиербурговия карбуратор не се отваря докрай-ходът на жилото е по-къс от необходимото и не знам как ще се справям с това!

Както и да е....Баирите тегли с 90-100 и ускорява, изминати са близо 100 км без забележки и разходът е около 7 л - сносно като цяло.Добър мотор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.