Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Малко тунинг на пежо , renault и opel ...


Recommended Posts

  • Отговори 87
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • tyny

    28

  • bega4kata

    21

  • werz

    10

  • Krankenstein

    7

Най-много писали в темата

Както казвам аз- ОСТРОООООО!

 

Браво колега за вложения труд и ентусиазъм.

 

Успех с проекта! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хааа,ще разберете къде е силата \:D/

поздравления за проекта

Оооооо ,Ооопел smile119

smile169

истина е че тоя мотор е голяма работа ама чак пък сила smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахти клас А ще стана тая година-конкуренцията е жестока.Иначе лек Опел с Хе винаги е вървял-ниски терминални и добро време.Обаче тоя клас е обречен да бъде спечелен от Хонда-рано или късно,мисля си,че още тази година Б18ките и К20 в рекс сериозно ще попритиснат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже раздела "Тунинг" е за Шкоди а не по принцип темата е преместена в правилния раздел - "Всеки за всичко"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

к20 кърти вичко само да е читаво направена няма равен мотор в тоз клас
c20xe-205 нютон метра-без турбо и без витек система

не го сравнявайте с нищо друго

Има по-добър мотор и от 2та ако говорим за абсолютна мощност и това е s14b20.

Там проблема е основно в парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахти клас А ще стана тая година-конкуренцията е жестока.Иначе лек Опел с Хе винаги е вървял-ниски терминални и добро време.Обаче тоя клас е обречен да бъде спечелен от Хонда-рано или късно,мисля си,че още тази година Б18ките и К20 в рекс сериозно ще попритиснат

наистина ще е интересно - полския фиат на ламбов , ситроена , реното на боби инжекциона , на пацо корсата , корсата на малкия - и по нея има сериозно развитие . единствената неприятна новина е тази :

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=95&t=113745

говори се и за разрешителен режим - кой ще издава лицензите на пилототе не е ясно (и срещу колко $) . това е един добър начин да се убие интригата в драга ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес окончателно завършихме напасването на лапите и тампоните на двигателя и скоросната(една лапа уникат и полиамиден лагер вместо единия тампон ) . скачането на мотора в коша е прекратено.. боядисахме коша на корсата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

качихме джанти за в града - 15" имаме и спортна седалка . снимки в пежо форума :

http://peugeotclub.info/forum/viewtopic ... d&start=80

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

нов проект - поло 1.8Т 20v . мотора е от голф 4 - голфа продава на части , цени народни , всичко без двигателя ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

коша на полото е разчистен и вече мотора влезна вътре . утре се укрепват тампоните . после се започва с колектори и голяма турбина ... голфа е тотално разпродаден .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

нов проект , даже евентуално два . шкода 120 LST и пежо 205 1,6 Т . шкодата ще е само на газ . изпускателния колектор е готов . кулера е от голф 4 1.8Т . остава смукателния колектор и дросела . снимки - когато ми остане свободно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tурбо на газ? Ще взема и аз да си монтирам един охлюФФ :D ... гледах в някакъв форум нова електрическа турбина за добри пари, какво мислиш по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледах в някакъв форум нова електрическа турбина
нали се шегуваш...

има и такова чудо . представлява 3 (ТРИ) електродвигателя от стартер които въртят една доста голяма коаксиална турбина. консумацията е няколкостотин ампера ... всичко останало е венилатор за купето .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, външно приличаше на вентилатор за парно от Шкода s100 :mrgreen: просто ми стана любопитно има ли ефект от такова чудо, понеже обявата в тунинг форума се радваше на значителен интерес

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радва се на интерес, защото повечето хора не мислят или не са наясно какъв дебит и налягане трябва да създаде това нешо и че с вентилатор 100 вата няма да стане а поне няколко киловата трябва да е.

 

Моторо кубатура 2000см2 за един оборот вентилира 1литър въздух. При 6000 оборота/минута - 6 м3 въздух на минута. А трябва и налягане да създаде. smile113 Възможно е но трябва мощност.

 

Дори и да се ползва компресор задвиждан с ремък от коляновия вал пак трябва да се модифицира изпускателната система, така че ако някой му се занимава по добре да си турбиира машинат апо нормалния начин :)

 

Ето тук един компресор с ремъчно задвиждане :) има и други модели :)

http://www.vortechsuperchargers.com/global_item.php?gik=357&cat=0

 

1614-568x-jeep-supercharger-closeup-IMG_1907.jpg

 

Ади още малко :

http://www.jacksonracing.com/

Колкото едно динамо :)

rotrex_sm_profile.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се отклонихме от темата, а и механичния компресор според мен е най-неикономичния вариант => най-неподходящ при коли за ежедневно ползване, понеже действа постоянно и не може да бъде настроен да се включва само над определени обороти като е при турбото или ел. компресора. Мен по-скоро ме заинтригува друг момент, споменат от Мартин - комбинацията АГУ+турбина, или с други думи добра алтернатива ли е на турбодизела като "икономична бегачка"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се отклонихме от темата, а и механичния компресор според мен е най-неикономичния вариант => най-неподходящ при коли за ежедневно ползване, понеже действа постоянно и не може да бъде настроен да се включва само над определени обороти като е при турбото или ел. компресора. Мен по-скоро ме заинтригува друг момент, споменат от Мартин - комбинацията АГУ+турбина, или с други думи добра алтернатива ли е на турбодизела като "икономична бегачка"?

дори и да даде икономия- в което искренно се съмнявам (турбо двигател не трябва да остава с високи афр - и , демек бедни смеси , защото буталата свършват ...) икономическия ефект няма да е голям - като се вземе в предвид първоначалната инвестиция - турбина , кулер , маркучи - (за масло , вода ,въздух) , бутала , пръскалки в картера , колектори , електроника ;

това че заради високата температура на изгорелите газове от пробан- бутан в сравнение с тези от бензин живота на турбината се намалява значително ;

използването на по- скъпи масла сменяни на по- малък пробег ;

мотора с малък ресурс - в случая с принудителното пълнене ресурса са намалява значително .

надявам се моя да изкара поне 2000 - 2500 км на 0,4 буст преди мотора да умре окончателно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

механичната турбина не е добър вариант.Малък живот,много загуби механ,и слабо постъпателен надув.

А,относно турбо бегачка и икономия-няма такова понятие.При турбо бензиновите коли 10%от горивото в повече от ефективното и необходимото е за да охлажда :!: За това винаги турбо мотора си похапва.Ако все пак го направят да работи с бедна смес -ще похапва масълце ;) Както 18тфси smile001

И за дизелите се отнася-не се стремете да ги чипосвате АМА БЕЗ ДА ПУШИ ИЗОБЩО-СТАВА,АМА Е ВРЕДНО

99%от моторите се чупят от бедна смес и неправилен аванс :!: :!: :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.