Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проект "Белослава"


SKODA 105 RS

Recommended Posts

Аз пък ви се чудя, за какво са ви тея карбуратори, като ни е ясно, че газта карбуратора го ползва за фуния. При 2,60 бензина ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да я карам на газ, по-добре да я продам ...

 

 

Аз пък ви се чудя, за какво са ви тея карбуратори, като ни е ясно, че газта карбуратора го ползва за фуния. При 2,60 бензина ...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам какво му е толкова лошото, просто прецакваш някакъв двигател, който се сменя за 2 часа и няма толкова силно парно по някаква причина. Ние с галиарда се возихме с 17Х на газ към събора. Нямаше 1 грам бензин в колата.

 

Тея кошмари с карбуратора, дето се мъчих 3 дни да я запаля моята кола, въобще нямаше да ги има на газ. Газта не тече от карба, уск помпи уплътнителни пръстени и т.н. от където може да текне бензин

Тея коли наште не са като ония, дето "върви на газ ама на бензин не" Всяка 120 знам как да запаля и на бензин, ама защо пък да плащам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че задномоторна с компютър и инжекция (примерно от фела/фабия) би станало много добре. Сега доста ме е яд че не избрах мотор с пълна инжекция за оранжевата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че задномоторна с компютър и инжекция (примерно от фела/фабия) би станало много добре. Сега доста ме е яд че не избрах мотор с пълна инжекция за оранжевата...

Готино , напълно Шкодово решение , 1, 3 MPI ( 50 кВ) мотора е много пъргав със Simos/Siemens ECU - то и горивната система , аз пробих

дупка на камбаната на 4, 44 100S - кова кутия за сензора на Хол за ГМТ , куплирахме мотор/скоростите на стенд с още трима колеги и за 20 сек . съответно без вода , радиатор и откачена от генерацията ламбда - сонда го избръмчахме. :) .

Та си представям и аз на живо проект с 1, 3 МПИ Шкода 105/120 , средна трудност за изпълнение с 4,22 главно ще е доста

пъргав и динамичен и най важното - Шкодов. s_flag

 

Следи и Класик кар БГ форума , ти си си точно и за там, в раздел ,,Продава " изскачат карбове до 100 - 120лв читави , аз си купих и после услужих на

дружка , но този беше с ваккуумна втора клапа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че задномоторна с компютър и инжекция (примерно от фела/фабия) би станало много добре. Сега доста ме е яд че не избрах мотор с пълна инжекция за оранжевата...

Готино , напълно Шкодово решение , 1, 3 MPI ( 50 кВ)..................................

Те чехите са го направили - 135 GLI, експорт за Канада и не знам си още къде... ;)

post-4842-138453471559_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[quote name="Skoda_Estelle"

Те чехите са го направили - 135 GLI' date=' експорт за Канада и не знам си още къде... ;)

[attachment=0]dscn0163a.jpg[/attachment]

Интересно е каква горивна система /ECU са предложили чехите в края на 80 те? Мотроници , Жетроници ... трябва да се информираме и просветим! s_flag.В онези времена е нямало (все още) запалителна с- ма с 4 отделни бобини като на Сименс

така че остава само някоя Бошова разработка.Иначе отвъд океана нормите за изгорели газове са съсвсем други , близки до

швейцарските ;) , ясно е че с карб не може ;) да се пробие на пазара им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотроници , Жетроници,....парктроници :)

Не съм ровил за инфо, но предполагам, че 100% е моно.

Без значение какво е, задномоторна със заводски инжекцион си е достойно за уважение s_flag

Като се вземе под внимание за кои години става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотроници , Жетроници,....парктроници :)

Не съм ровил за инфо, но предполагам, че 100% е моно.

Без значение какво е, задномоторна със заводски инжекцион си е достойно за уважение s_flag

Като се вземе под внимание за кои години става въпрос.

Най - вероятно е Бошовската моноинжекция. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моноинжекция с катализатор е. И за Англия е изнасян- Рапид 135RIC. Ама много избягахме от темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Време е за салата smile159

post-436-138453499916_thumb.jpg

Към момента ще тествам SEDR с механична втора клапа и доста "злобни" жигльори. Успях да си набавя доста голям асортимент и ще тествам s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как я усещаш с механичната втора клапа, спрямо вакуумната. Че аз имам и други интервенции по карба и не мога да направя точно сравнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

И днес, наред с почитането на паметта на Апостола, Белослава чукна 35 лета!

 

  :birthday_cake:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да разчистим паяжините от тази красота :)

post-224-0-91493600-1393412450_thumb.jpg

Посъбрах и други благини, но ще снимам като ги монтирам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Някой ако има под ръка, може ли да ми снима подредбата на кабелите на ключа за чистачките и на буксата му ?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезна схема. Благодаря ! Ще съм благодарен все пак на някоя снимка, за по-голяма яснота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

За съжаление не може само да се дава гас. Налагат се и малко ремонти от време на време. Ето с какво ме изненада Белослава, след поредната разходка от 150 км

post-224-0-51602600-1405850032_thumb.jpg

За щастие гарнитурата ме е предала няколко километра преди да се прибера и не бях изгубил много масло.

 

За да няма повече подобни изненади, реших да подходя по-сериозно и след малко ровене в необятното интернет пространство се сдобих с тези неща :

post-224-0-98883500-1405850269_thumb.jpg

post-224-0-11485900-1405850286_thumb.jpg

 

Освен това реших да махна изцяло гадната лющеща се боя от тази ламарина в картера :

post-224-0-08001200-1405850382_thumb.jpg

 

Спортния вал е в добро здраве, след 15к км сериозно раздаване на гас:

post-224-0-04430400-1405850445_thumb.jpg

 

След малък преглед всичко беше сглобено и оставено да отлежи 24ч преди да налея от това масло :

 

post-224-0-80667700-1405850685_thumb.jpg

 

Досега карах с TOTAL QUARTZ 7000 10W40 и не съм имал проблем с маслото, но реших да пробвам нещо по-добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер си ревизирал, Пешо! Aз дори карах и без гарнитура известно време, ама протече - допуските не са прецизни. Tа си купих на Reinz. Избора на масло ти е много добър. Аз съм с полусинтетичното, но също некомерсиално Motul Synergie 6100 15W 50. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото наистина е добро. Днес го налях и мотора работи една идея по-тихо. Ще видим как ще му понесе тая пълна синтетика :) Иначе преди време бях пробвал Motul 6100 10W40, но нещо не останах с добро впечатление и доста бързо го смених. Може да съм попаднал и на някое менте, но със сигурност няма да слагам втори път от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що стягаш катo хамалин бре?! Kато искаш да стягаш много, има клингеритова гарнитура за Фабия. Слагаш със силикон и стягай колко искаш, но коритото трябва да е право! Инак при корковите гарнитури с малко силикон и стягане до първото приплъзване на гарнитурата и не бараш повече!  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стягам, защото се развиват болтовете и ще си изгубя картера някъде. В Hayness-a пише 7-9 Нм. Новата я стегнах на 6-7 някъде, да видим какъв ще е ефекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам що се развиват (и на Формана беше така) преди да сменя всички болтове и зегерки с такива от Евроболт на 10.9 якост и от тогаз не мърдат от свааляне до сваляне .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.