Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Прекъсва лошотията [Шкода Фелиция] - FIXED: Свещи


El Comandante

Recommended Posts

Странен проблем мъчи моята Фела (карбуратор Pierburg E23) от известно време.

 

Прекъсва на газ, на ниски обороти. Най-често се случва, когато от втора или трета скорост спокойно каране почти без газ, опиташ да ускориш. Точно в този момент прекъсва, за да се оправи и после пак отново да прекъсне.

 

Струва ми се, че с течение на времето проблемът се разраства - преди беше само в точно този режим, напоследък се появява и при други скорости и предавки, дори без да е нужна рязката смяна: "карам лекичко" - "искам да ускоря".

 

Другото странно е, че проблемът го няма на студен двигател. Едва, когато започне да достига 90-те градуса, се появява.

 

Запалителна уредба или изпарителя (то вярно, че и маркучите не са ми много къси и е възможно да има лаг, но и преди да се появи прекъсването бяха такива)?

 

Някой да е разрешавал подобни проблеми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абсолютно същия проблем имам, само да добавя не само при топъл двигател, но и при топло време - сутрин рано не. Днес говорих по въпроса с майстор Симо, препоръча да си сменя въздушен филтър първо, макар да е само на 3000 км, следваща стъпка е реглаж при газаджията (25 лв), но ми се ще да го отложа, понеже първо искам да сменя ангренажа, задното гърне и да регулирам клапаните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да е от тоците, понеже проблема се проявява само на газ, не и на бензин... специално моите свещи ги смених преди няма и 2-3 седмици, понеже старите бяха наследство още от предишния собственик. След това като че ли проблема се оправи за кратко, но скоро пак се появи. Кабелите съм сменял само преди година с оригинални, че и те бяха по наследство - някакви измислени от друга кола.

 

Ъгълът на запалване сети ли се някой да го погледне?

 

него не съм го пипал откакто газаджиите ми го настроиха, дори не знам какъв трябва да, е за да върви добре и на бензи и на газ...ако се окаже там проблема явно пак ще опра до тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

него не съм го пипал откакто газаджиите ми го настроиха, дори не знам какъв трябва да, е за да върви добре и на бензи и на газ...ако се окаже там проблема явно пак ще опра до тях.

 

Няма такова нещо, като да върви добре и на бензин и на газ. Само по себе си поставянето на газ е компромис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това че си сложил нови съвсем не означава че работят.и аз сложинх бриск чисто нови ама след 200 км ги сменях.а това че работи на бензин също не означава че не е по тока.газта е доста по-капризна от бензина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След посещение при газаджиите, засега нещата изглеждат наред.

 

Проблемът ми беше бедна газово-въздушна смес (затова и работеше добре студена). Другото: бях сменил мембрани преди има-няма 2000 км, така че може би му беше време за реглаж на газовото.

 

А, и като допълнителен симптом, освен прекъсването, струваше ми се, че няма достатъчно мощност - напълно нормално за прекалено бедна смес.

 

@Кранкенщайн - 25 лв. само за реглаж не е ли много? Моите взимат по 15.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми и 15лв са много! Ако си спретнеш едно устройство за следене на сместа с цена около 15лв (т.е. един реглаж) можеш да си го правиш и сам. Аз бях така и за 100к км колата е ходила 4 пъти в газ сервиз (инсталиране, смяна мембрани, откриване на теч - неуспешен опит, смяна на медни магистрали - сам си откриш от къде изпуска).

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами толкова взимат моите, а и доста се чака при тях да се вредиш... но уредбата ми скоро излиза от гаранция, така че може да ми кажеш кои са твоите да ходя при тях вече.

Пешо, не съм достатъчно светнат да си направя сам такова у-во, но ако ми помогнеш може и да се справя.

Между другото реших първо да сменя въздушния филтър (само след 3000 км!) и засега струва ми се има положителен ефект, да видим колко ще е траен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

при мен се оказа точно обратното - богата смес, вероятно затова и мотора не страдаше от липса на мощност, интересно че и разходът си беше в рамките на нормалното. Другият момент - беше останала само половината от крайното гърне - вярно саундът му беше страховит, обаче газта е много чувствителна към промени в съпротивлението на изпускателната система. След като замених ауспуха нещата се оправиха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

С течение на времето, пак започна да прекъсва. След смяна на въздушен филтър нещата станаха нетърпими и - пак при газаджийте, прешния път ми бяха оправили колата.

Да, но този път не стана!

 

Следователно пак заподпзрени бяха тоците (и при мен на бензин няма проблем, както и докато двигателят не загрее добре): нова капачка - проблемът остана. След нов палец, дойде ред и на свещите (Бриск Супер Итриум, които си изглеждаха много добре преди два месеца).

 

Свещта на първи цилиндър изглеждаше по-различно от останалите, та се оказа главен заподозрян, после и главен обвиняем.

005876920.jpg

 

С новите свещи (Денсо, made in Japan - поне така пише на кутийката) нещата си дойдоха на мястото.

005876928.jpg

Та в заключение - СВЕЩ.

 

Още снмки ТУК:

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=247229&photo=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз яд съм го брал вече и то със свещи на 1000 км. NGK ... я сподели за тез свещи DENSO какъв им е модела , цена и има ли разлика в динамиката на колата с тях т.к. карам с Шампион , а вече няма читави свещи от таз марка на пазара и трябва да се сменя марката .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите изглеждат добре. Не вярвам те да са проблема. Може да са били кабели и като си сменил свещите да си позачистил (примерно де). Странно защо свеща на първи цилиндър е по-зацапана. Обикновено това се случва на 4-ти (най-термично натоварения).... Освен да съм объркал къде е водната помпа (1-ви или 4-ти :roll: )

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Best Forman, аз се бях засилил да търся NGK, обаче колегите по другите форуми са много недоволни от това, правено във Франция, а японско не се намирало лесно. Champion, Bosch и други известни реших да пропусна, защото както се казва - наш'то по-добро от оригинала, бре :)

Свещите са Q16PR-U, виж и каталог:

http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-maker.cgi.

Купих ги по 4,50 лв. за брой от http://www.kosser.net/

Разлика в динамиката не бих казал, че има особено голяма, т.е. не е станала от 58 коня 78, но ускорява без да се замисля дали да прихлъцне или не всеки път, когато подам газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.