Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия Тур


smirn0ff

Recommended Posts

Здравейте колеги,

гледам че се продават Октавии тур от Еуратек и ми интересно какво ви е мнението за изпълнението SUNNY TOUR. Има ли си всичко необходимо като екстри?

Бях решил за Фабия и като гледам че за 27000лв има Октавия Тур, Фабията става излишна.

Още се чудя какво да избера, но скоро ще отида и до шоурума да видя наживо как стоят нещата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

преди няколко дни пуснах тема с подобна тематика - избирах между моделите на шкода.

 

В крайна сметка се спрях на Октавия Съни Тур. Измежду екстрите има такива като ел. странични огледала, стъкла с UV филтър, etc.

 

Ако искаш подробности: http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... sc&start=0

 

Конкретно за екстрите, съни тур идва без ел. задни стъкла, без радио, без колонки (за музика) отзад, без подлакътник, без джанти и сигурно един куп неща още, които можеш да сложиш.

 

Аз лично избрах да сложа допълнително подлакътник, темпомат, защита от лоши пътища, ал. джанти, фабрична аларама, цвят металик.

 

Оказа се обаче, че нямат възможност да ми сложат всичките допълнителни екстри веднага и ми предложиха да им платя, пък след 2-3 седмици да съм отидел да ги монтират.

 

В крайна сметка реших да си поръчам само подлакътника, а за останалите неща ще чакам да мине малко време и да си помисля дали да давам пари за тях.

 

Аз лично недоумявам, как по-оборудвания модел на Тур - Съни Тур идва без ел. задни стъкла например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвърлих се в размисъл ...

Октавия Съни Тур срещу Фабия Елеганс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти трябва семейна кола, пътуваш повече извънградско и/или возиш багаж - Октавията е твоя автомобил ;) ! Фабията е супер за градски автомобил, но не и за семеен или за дълги пътувания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога,

колата не е за семеен човек...

Прочетох темата на Петрунов и нещо взех да се разубеждавам за Тур-а...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога,

колата не е за семеен човек...

Прочетох темата на Петрунов и нещо взех да се разубеждавам за Тур-а...

 

Какво по-конкретно ре разубеди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами нивото на оборудване е ниско, трябва да се купуват покрай нея още 1000 неща за да дойде оборудването на нивото на Елеганса.

Все пак ще отида в шоурума и ще разгледам, ще поразпитам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами нивото на оборудване е ниско, трябва да се купуват покрай нея още 1000 неща за да дойде оборудването на нивото на Елеганса.

Все пак ще отида в шоурума и ще разгледам, ще поразпитам :)

 

Мда, за сравнение с Елеганс няма какво да говорим.

 

Виж - ако имаш парите за новата Октавия Елеганс не разбирам защо изобщо гледаш стария модел. :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за старата Фабия Елеганс. Има останали бройки в Еуратек

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фабиятя е твоята кола !!! ЕЛЕГАНС си е ЕЛЕГАНС !!! няма база за сравнение ! до колкото знам са даже седан ! което още повече се доближава до октавията ! така че взимаи една ФАБИЯ и си свиркаи ! 438 литра товарен обем на фабия седан добре звучи !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не мога да разбера цялото това умуване. Октавия и Фабия са в два различни класа. Фабията е малък автомобил за предимно градско каране. Октавията си е семеен автомобил за по-продължителни пътувания. Нямат почти нищо общо като возия и вътрешно пространство (да ме извиняват колегите с фабий!). Качеството на изработка на двата автомобила е еднакво, както и материалите използвани. Екстрите и на двата модела са доста ограничени в сравнение с други марки. С други думи критерийте за избора са два: къде ще се кара предимно и финансовите възможности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елеганса е 1.4 16 клапана - хечбек, има и един 1.2 12 клапана - седан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Ще помоля да ме извините, но съм съгласен с колегата "PRR". Не мога да разбера как класа на автомобила не е по-важен от подлакътник и електрически стъкла?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега smirnoff, виждам че споменаваш Фабия 1 Елеганс и Октавия Съни Тур с цена от около 27000 лева. Мога и да греша в извода си, но май си се загледал в Шкода с бензинов двигател, :mrgreen: а Октавията с тази цена, която посочваш, е с мощност от 150 коня срещу 101 и 64 такива на Фабия. Ако това са ти част от съображенията, Фабията едва ли ще може да се сбори с мощността на Октавията, въпреки повечето си екстри. Освен това съм съгласен и с колегите PRR и tuningmania, че коли от различен клас не бива да бъдат поставяни на една везна само заради неголяма разлика във вътрешното им оборудване. И аз като тебе за Фабия Едишън 100 или Елеганс бях приготвил парички и вътре в шоурума на ЕТ си промених решението и купих Октавия Съни Тур. Разбира се, както казах по-горе, може и да греша в преценката си, за което, ако е така, те моля да ме извиниш.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега smirnoff, виждам че споменаваш Фабия 1 Елеганс и Октавия Съни Тур с цена от около 27000 лева. Мога и да греша в извода си, но май си се загледал в Шкода с бензинов двигател, :mrgreen: а Октавията с тази цена, която посочваш, е с мощност от 150 коня срещу 101 и 64 такива на Фабия. Ако това са ти част от съображенията

Поздрави.

 

Принципно сега ще взимам Октавия Съни Тур за 26.500лв. (закръглено)

С малко екстри от сорта на подлакътник и защита, цвят металик, фабрична аларма, ал. джанти 15", темпомат отива към 28.800.

 

Става дума за двигател 1.9 TDI-PD 101кс. Ако двигателя беше бензинов цената щеше да е с екстрите 26 сигурно.

 

Така че до някъде има резон в това което казваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен и двата варианта и дизел и бензин са актуални. Общо взето в момента ми харчи Фаворита около 9-10л на 100км софийско, така че съм свикнал :)

Снощи видях, че има и Фабия Едишън 100 седан с 1.9tdi

 

Преимуществото на дизеловите 1.9 е ниския разход ...

 

Ще трябва да отскоча до шоурума, ама с този недостиг на време ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога само да кажа, че в новата фабия само багажника е по-малък от на октавия 1. Отпред във фабията има повече място, по-удобно е, седалките са по-добри, отзад мястото е мисля същото. Като возия разлика особена не виждам, и двете си возят твърдичко. Фабийката е по-височка и повече се залюлява когато минават летящи самолети покрай нея. В сравнение с октавия 1 съни тур аз лично предпочитам новата фабия. Въпрос на вкус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога само да кажа, че в новата фабия само багажника е по-малък от на октавия 1. Отпред във фабията има повече място, по-удобно е, седалките са по-добри, отзад мястото е мисля същото. Като возия разлика особена не виждам, и двете си возят твърдичко. Фабийката е по-височка и повече се залюлява когато минават летящи самолети покрай нея. В сравнение с октавия 1 съни тур аз лично предпочитам новата фабия. Въпрос на вкус.

 

Колега,

ти просто каза и отряза. Направо зарови Октавията като кола! Изобщо тия от Шкода що са си играли да я смятат, като то Фабията е по-широка, по-удобна, и изобщо по, по, най :mrgreen:

Поздрави

 

PS: Извинявай, но обективноста ти е лееекичко позабегнала :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога само да кажа, че в новата фабия само багажника е по-малък от на октавия 1. Отпред във фабията има повече място, по-удобно е, седалките са по-добри, отзад мястото е мисля същото. Като возия разлика особена не виждам, и двете си возят твърдичко. Фабийката е по-височка и повече се залюлява когато минават летящи самолети покрай нея. В сравнение с октавия 1 съни тур аз лично предпочитам новата фабия. Въпрос на вкус.

 

Колега,

ти просто каза и отряза. Направо зарови Октавията като кола! Изобщо тия от Шкода що са си играли да я смятат, като то Фабията е по-широка, по-удобна, и изобщо по, по, най :mrgreen:

Поздрави

 

PS: Извинявай, но обективноста ти е лееекичко позабегнала :mrgreen:

 

Дам, мързеше ме да го напиша и аз...та се присъединявам към твоето мнение относно обективността... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами баща ми има октавия 1 съни тур 1,9 ПД, а сестра ми има новата фабия 1,2 12 те клапана ниво елеганс. Карал съм ги и двете и определено новата фабия ми е по-удобна и ми харесва повече. Въпрос на вкус както казах и преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз определено бих предпочел Октавия,като взимах моята гледах и Фабия и то Елеганс но някак си като седнах вътре и колата стана 3 местна с оглед на ръста ми:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами баща ми има октавия 1 съни тур 1,9 ПД, а сестра ми има новата фабия 1,2 12 те клапана ниво елеганс. Карал съм ги и двете и определено новата фабия ми е по-удобна и ми харесва повече. Въпрос на вкус както казах и преди.

 

Интересно ми е как ли се държи Фабията с 1,2 12клапанов двигател с пуснат климатик?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е как ли се държи Фабията с 1,2 12клапанов двигател с пуснат климатик?

 

В такива ситуации губи настроение и става ленива, а при по-продължителни опити да бъде събудена се изнервя и отказва да се занимава с глупости :mrgreen:

Майтапът настрана, на градско се ядва и с пуснат климатик, но на дълъг път положението не е особено приятно :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.