Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Има ли някой от форума автомобил с карбуратор Pierburg 2E-E?


chavdarlk

Recommended Posts

Знам, че има Шкоди с този карбуратор(наричат го и Ecotronic), но не знам дали има членове на форума с такъв.

То тва всъщност не е карбуратор, ами е диагноза... Когато няма проблеми е просто превъзходен =D> , ама когато има - майка жална smile164 .

Моята Джета е с такова чудо, и ще се радвам да обменя мноооооого ценен опит(от моя страна smile044 ) с някой колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При фаворитите найстина е рядко срещана тази модификация, дори по-рядко от версията с моно-инжекцион. За толко години ходене по срещи и т.н. на форума съм виждал Фаворит екотроник само на един колега Ефри, който отдавна не пише, поне в нашия форум. Предполагам, който има такъв бързо се е ориентирал към четене на VW форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да е диагноза бре колега , моита имаше един бъг навремето , но я излекувахме с дружни усилия на едни газаджий , които и до ден днешен не могат да се отърват от мен :mrgreen:

Проблема при VW Пиербурга е смукача доколкото знам т.к. е на нещо като термостат , който клеясва с времето и не връща , но се лекува с един шкодов Jkov 28-30 LEKR или т.н. Пиербург 2Е3-2 ако не ме лъже паметта , като прехвърляш само жигльорите от стария и готово ;)

Всички останали проблеми се лекуват с газова уредба макар , че добре излекуван няма кой знае какви проблеми 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен смукача не ми създава проблеми, засега :|

Имам проблем с позиционера на дроселната клапа - явно се е сцепила мембраната, и е станал муден.

В резултат - празния ход ходи към 2000 оборота(компютъра сам си е натиснал газта, ама не се усеща, че е така smile150 )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кой каквото ще да казва, но малко "майстори" го разбират.Повечето прилагат хватки познати от Москвича и Ладата и резултата е плачевен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението както казва The Best Forman е газова уредба.

А ако толкова държите да карате на бензин има много по-безпроблемни алтернативи. Един чисто нов Солекс от Самара би разрешил проблемите, създадени от боклучавия карбуратор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, Чавдар говори за електронния пиербург, към който има и ecu и ламбда сонда, а ти му приказваш за обикновения. Не случайно писах и аз, че са доста рядко срещани при Фаворита тия карбуратори.

 

ikonoma: не за първи път не изумяваш със иказванията си - да се замени Pierburg ecotronic със "модерния" карбуратор на Самарата е огромна стъпка назад в управлението на горивната система

/а и на запалителната, защото при въпросния фаворит предварението не се диктува от делкото/ и може да има почва само в слабо населените райони на Бг.

 

При наличине на фаворит с въпросния електронен карбуратор и невъзможност да бъде ремонтиран много по-удачен е направо преход към монтиране на моноинжекцион, понеже почти всичко е налично освен тялото на моното, негоното ecu и кабелния му сноп. На фаворит с Pierburg ecotronic, за да сложиш карбуратор ще ти трябва и делко от обикновен карбураторен модел.

 

А иначе за произволните импровизации на тема смяна на карбуратор във VW форума сме запознати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е толкова модерен защо толкова хора страдат от него???

Аз лично предпочитам да работи качествено и надеждно, от колкото МОДЕРНО, както се изказваш ти.

А това за слабонаселените райони го забрави, да не започвам и аз. :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя и аз моето мнение.

Този карбуратор се води опростен на 2E-2.

Премахнати са повече от половината детайли.

Намален е броя на жигльорите, няма ускорителна помпа.

Смукача е на електродвигател, и изпълнява и функцията на ускорителна помпа.

Няма демпфер на дроселната клапа.

Празния ход се регулира с вакуумен позиционер, като той служи и за демпфер.

Карбуратора работи много добре, двигателя има страхотна характеристика на въртящия момент - максимума е при 2700 оборота.

Разхода е възможно най-малкия - градско около 9.2, извънградско 5.5

Няма нужда от никаква поддръжка (аз съм го разглобявал само веднъж преди 5 години - тогава беше на 14 години).

Напразно го отварях - беше в идеално състояние.

Проблема е само в този позиционер - на 10-ата година половината дават дефект.

 

По отношение на газовите уредби.

Не съм специалист в тази област, но поне трима специалисти ме отказаха да слагам газ още преди 8 години. Предложиха ми вариант да мина САМО на газ, но мен не ме устройва.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е толкова модерен защо толкова хора страдат от него???

 

Защото като го разбутат без нужда разни майстори дето са стигнали в развитието си до Москвич Алеко, няма кой да ти го настрой правилно.В България има тенденция непознати и сложни неща да се наричат боклуци.А колко хубав е карбуратора на Жигулката дето няма нищо в него и всеки му разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.