Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Къде се намира палчето за задната скорост и ...


anttonev

Recommended Posts

Като включиш на задна и би трябвало да светне бяло отзад :D ама при мен не светва. Кружката не е изгоряла... и май нещо бутончето се е прецакало, та можете ли да ми кажете къде е то?

И още - колко струват кружчиците за подсветка на таблото и тези за подсветка на бутоните? Сега съм с 1,2 W, но ми се ще да ги сменя с 1,5, ако има такива? Има ли проблем да ги сменя?

И още нещо - лампата на акумулатора не изгасва докато не подам газ, и после като гася двигателя, пак светва... Това нормално ли е?

Днес докато я човърках забелязах че в маркучето, дето излица от сервото към карбуратора има огромна ДУПКА :D . Смених свръзката с ново маркуче и освен че сега работи по-нетресящо и нефучащо друга разлика не намирам... :lol::lol::lol:

И какво е това нещо, един механизъм в въздухопровода към филтъра, дето е с някакъв датчик, който след като го разглобих видях че някой го е застопорил с винт. :evil: Пробвах да го нагрея със запалка и установих че като се загрее и една пишка, неговата де, излиза от него и бута разни ... в резултат, на което се отваря някаква клапа.

Благодаря ви за отговорите.

 

П.С. Ходих до Русе вчера и колата не ме подведе изобщо...

Повече от 110 не посмях да вдигна, защото нещо почваше да тресе отпред и волана вибрира доста неприятно... пък то надали може повече или... :roll: :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

 

 

Повече от 110 не посмях да вдигна, защото нещо почваше да тресе отпред и волана вибрира доста неприятно... пък то надали може повече или... :roll:

 

 

Балансирай си гумите.Колата иначе може много повече.Хайде да не споменавам вчера кви ги върших с моята че ще започнат да ми се карат. :mrgreen:

 

За датчика!!!!!

 

 

Датчика за задна скорост се намира на скоростната кутия от към страната на стартера.Много лесно може да провериш дали е дал фира като откачиш двете кабелчета от него и ги дадеш накъсо.Само че трябва да си на контакт за да ти светнат крушките.Може да замериш и самият датчик с мултицет.Трябва да ти даде нула ома при включена задна.С две думи пълно късо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутона за включване на задните светлини е на скоростната кутия под вилката за съединителя,лампите са 1.2w между 10 и 20 ст.

 

Лампата за зареждане ти е в ред ,така както си описал е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

 

 

Повече от 110 не посмях да вдигна, защото нещо почваше да тресе отпред и волана вибрира доста неприятно... пък то надали може повече или... :roll:

 

 

Балансирай си гумите.Колата иначе може много повече.Хайде да не споменавам вчера кви ги върших с моята че ще започнат да ми се карат. :mrgreen:

 

За датчика!!!!!

 

 

Датчика за задна скорост се намира на скоростната кутия от към страната на стартера.Много лесно може да провериш дали е дал фира като откачиш двете кабелчета от него и ги дадеш накъсо.Само че трябва да си на контакт за да ти светнат крушките.Може да замериш и самият датчик с мултицет.Трябва да ти даде нула ома при включена задна.С две думи пълно късо.

 

Казвай, казвай как я тормози вчера... :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай в предвид че може да ти е прекъснат кабела в кабелния сноп, който влиза в задната врата.......Огледай и тях, ако се окаже, че включвателя е здрав............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да го намериш трябва да легнеш под колата - отдолу на корпуса на скоростите е. Аз някъде го закачих, вероятно бордюр и се бяха счупили клемите му, та се наложи смяна - нов струва само няколко лева, но трябва да се действа бързо при развиване и завиване, щото оттам тече масло ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

На мене на Фаворита,като закачих един бордюр ми се смачка предпазната ламарина и кабелите опираха в нея и се бяха протрили и не ми работеше! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз съм с такова питане - задните светлини, ама на Фелиция. Като ги дам на късо двете клеми и пак не светва. Естествено крушките съм ги проверил и са здрави. Къде да търся проблема. И по-точно кой е бушона за задните светлини и ако не е той къде да ровя за прекъсване на веригата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Сега му дойде реда да залегна под колата, но това въпросно палче е само с един извод... дане би да се е счупило другото краче? Имам 2 кабела - светло зелен и по-тъмно зелен свободни и стигащи до палчето. При вас как стоят нещата - 2 ли са кабелите закачени за датчика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две са кабелчетата.Връзвай ги на възел,подай контакт и тичай отзад да видиш кво става.Датчика трябва да е със два извода.Ако твоя има само един бегай за нов и тоя кабел дето се шматка го закачи на новия датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз първо пробвах единия кабел да го пусна на маса през мултицета... :( в обхват 250mA нещо се бях заблудил и сега вече нямам амперметър. Стопиха се проводниците на уреда, но той гордо продължи да показва 16,8 A. smile048

Вързах и двата зелени проводника заедно, но като дадох на контакт и не светнаха светлините отзад и развързах кабелите и си ги изолирах пак. Бушони наред, релета - всички работят. Къде може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сигурен , че крушките са здрави провери идва ли напрежение на фасонката и ако няма търси проблема в кабелите на капака ( снопа между купето и капака ) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема никой на фасунгата. Нито 12 V, нито нищо. Кабелите си изглеждат наред на връзката горе при пантата на задната врата - дърпах, сецах всеки по отделно - никой не мърда и не са прекъснати.

Някой да каже как е схемата на тия задни светлини - през реле ли минават или директно + на акумулатора, датчика дето ми е счупен, фасунгата, маса.

И още нещо да ви питам - докато си човърках днес видях че кружката на таблото, която е за индикация за нивото на спирачната течност е изгоряла. Смених я и сега свети само докато въртя ключа при запалване, т.е. само на контакт не свети. Отвих капачката на казанчето и извадих поплавака и лампата светна на таблото още докато съм на контакт и остана така и след като запалих. Значи работи индикацията, но остава въпросът ми трябва ли да свети тая лампа докато съм на контакт дори и с ниво на спирачната течност на мах? smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като запали мотора всички червени лампи би трябвало да изгаснат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.