Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

НАЙ-ЗДРАВАТА КОЛА


bega4kata

Recommended Posts

Занимавам се колеги от 10 г. с автомобили.Имам малък сервиз в който подържаме много и най-различни авомобили,включително и таксиметрови от наи разл.марки.Именно при такситата си проличават най-добре здавината и качеството./в един момент с 1 приятел имахме мн.таксита с мн.изумени шофьори/.Искам да заевя че ШКОДА Е НАИ-ЗДРАВИЯ АВТОМОБИЛ. Чудя се да давам ли пример,че мн.ще се разпиша,ама ще дам 1. Имам 2 ФАБЙКИ 2003г.,от чисто нови ги давам на бакшиши да ги бият/КАРАТ/из Варна.В момента 1-та е на 480 000км.,др.е на 520 000.ПО ДВИГАТЕЛ И СК.КУТИЯ НИЩО НЕ СЪМ СМЕНЯЛ И СА ПЕРФЕКТНИ ЗАСЕГА. Мн.интере сен е факта че им се повреждат едни и същи неща и то в рамките на 1,2месеца-така че на 1-та като се износи или повреди нещо,ЗА ДРУГАТА СЪМ ПОДГОТВЕН :) .синени им са САМО- /без да посочвам консумативите ест-но/ :arrow: дискове,барабани,съединители к-кт,помпа на съед-л горна,тамони носачи,накрайници рейка външни и вътр.,термостат,колектори и четки динамо,вътрешни карета,само 1 външно за 1-та,за 1-та пр амортисьор/НЕ ИЗТЪРВА А ЗАПОЧНА ЛЕКО ДА ЧУКА/,1 шарир само на 1-та-влязла вода,само на 1-та спирачно цилиндъче,на 1-та моторче чистачки,биалетки и тампони стабилиз.щанга,за 1-та бендикс,стоп машинка,шок тампони задни и пр.амортисьори,предни лагер-главина.САМО ТОВА.На някой може да му се стори много,но повярвайте ми ТОВА Е НИЩО,АМА НИЩО,в сравнение с др.марки автомобили-да не посочвам,че...... ОБИЧАМ ШКОДА smile119 И като решин и аз да си купя нова кола,не съм си и помислял да е др.марка освен Шкода.Можех да си купя за около 50 000 мн.др.коли,но ибрах Отаия,която с някои допълнитилне работи стана 44 000 и съм безкрайно доволен ,че карам 1 от най здравите коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е много хубаво!Само не мога да разбера кво прави тая антика на аватара ти?

 

офтопик :mrgreen:

 

Не е антика, а класика :P . Мисля, че съм го засичал из Варна и съм си изкрявал врата да го гледам :mrgreen:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тья кола е клесика както каза др.колега,5 години съм я възтановявал и ми коства над 25 000лв.Тя е манекен и най-бързия атмосфезен Опел в Варна 180hp+.Ако згрозява форума ще го махна,за разнообразие съм го сложил.В Опел форума съм сложил Октавията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile188 Извинявам се за оффотопика, който ще последва :oops:

Колега, евалла за класиката, видях го Кадетора или през август, или през септември във Варна и също ми окапа ченето по него. Само едно въпросче - 180 коня от атмосферен 4-цилиндров мотор на Опел си е брутално постижение, може ли да споделиш как си го постигнал и от какъв точно двигател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е 2000,16V C20XE .Леко повишена степен на сгъстяване,легла на клапаните на 30 градуса, разпределителни валове на CATCAMS 268 на 268 градуса с отваряне 10,95, електроника/чип/за тях 8300, инжектори/дюзи/ 197 млс./кубика,Veber регулеруем клапан за нал. на горивото+горивен кондензатор развира се и тн......ск.к-я специална собствен подбор без дупки м/у предавките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според теб Фабията е по здрав автомобил от Октавията така ли да го разбирам??? Предполагам че освен твоите 2 Фабии поддържаш и други нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм ти виждал кадета, показа ми го докато ти беше в двора и е мн готина кола. Представам си как върви това чудо ;)

Ако згрозява форума ще го махна,за разнообразие съм го сложил.В Опел форума съм сложил Октавията

на който не му харесва да не го гледа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига ще се обидят коегите с Отавии.Казвам само че Шкодите като цяло са ЖЕЛЕЗНИ! Имах и 3 Фелиции,те са така малко , ама не много по чупливи ,но и те са големи кучета.Като казвам чупливи имам впредвид в ръчичките на побеснелите бакшиши.За лична кола са вечни,особено ако я обичаш.Октавиите са ок,за Окт.2 естеств.нямам наблюдения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам фабия. Моята е дек 2000, нещо врата на багажника яко скърца. смених лмабда, сега гледам дали МАП сензора е наред, не е много зле. Но и аз си купих Кадет преди 2 седмици. невероятен е....

Много изгнил, но си движи перфектно.... Баща ми също има такъв каден, но неговия е по-скоро рядко изпълнение: 2-врат, 1.3 SR (бил е някога), сега и двата кадета са с 1.2 двигатели....

 

Неговия като го пенсионира той най-вероятно ще го взема и ще го възстановя....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гюнтер-както му казвам на кадета е много мръсна кола в добрият смисъл да думата-от 140-до 200 как отива-все едно гледаш стрелката на оборотомера!

Сорри за ОФФа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях Кадет и немога да не се намеся :) Това е най- идиотската кола която съм виждал.Имам си един такъв с C16NZ под капака и мога да кажа че единствено го притеснява ръждата иначе ОБИЧАМ Я ТАЗИ КОЛА!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях Кадет и немога да не се намеся :) Това е най- идиотската кола която съм виждал.Имам си един такъв с C16NZ под капака и мога да кажа че единствено го притеснява ръждата иначе ОБИЧАМ Я ТАЗИ КОЛА!!!

за ква ръжда говориш? при Гюнтер. БАТ САМИ АЙ ДА ХОДИМ ТИ С ГЮНТЕР АЗ СМОЙТА ДА ПОДЛОЖИМ НА ТЕСТ НАФТОВИТЕ ТУРБИНИ С АТМОСФЕРКИТЕ И ДА СЛОЖИН КРАЙ НА ЕДИН СТАР И ДЪЛЪГ СПОР.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях Кадет и немога да не се намеся :) Това е най- идиотската кола която съм виждал.Имам си един такъв с C16NZ под капака и мога да кажа че единствено го притеснява ръждата иначе ОБИЧАМ Я ТАЗИ КОЛА!!!

защо да е идиотска? ОТНОСНО РЪЖДАТА-НЯМА ТАКАВА.Видал съм много, много раждясъли Шкодички от неговото поколение/модел 1979!!!!!!!!нали можеш да смяташ.

а и Опелите дето ги гледате тука са карани 15 год. в Германия.Шкодите тук,са си от тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях Кадет и немога да не се намеся :) Това е най- идиотската кола която съм виждал.Имам си един такъв с C16NZ под капака и мога да кажа че единствено го притеснява ръждата иначе ОБИЧАМ Я ТАЗИ КОЛА!!!

за ква ръжда говориш? при Гюнтер. БАТ САМИ АЙ ДА ХОДИМ ТИ С ГЮНТЕР АЗ СМОЙТА ДА ПОДЛОЖИМ НА ТЕСТ НАФТОВИТЕ ТУРБИНИ С АТМОСФЕРКИТЕ И ДА СЛОЖИН КРАЙ НА ЕДИН СТАР И ДЪЛЪГ СПОР.

 

 

Ванка-нали знаеш че нямаш шанс с Италианската работа батка!

А за бат Сами-по конкурентен бих бил със 15ките!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
синени им са САМО- /без да посочвам консумативите ест-но/ дискове,барабани,съединители к-кт,помпа на съед-л горна,тамони носачи,накрайници рейка външни и вътр.,термостат,колектори и четки динамо,вътрешни карета,само 1 външно за 1-та,за 1-та пр амортисьор/НЕ ИЗТЪРВА А ЗАПОЧНА ЛЕКО ДА ЧУКА/,1 шарир само на 1-та-влязла вода,само на 1-та спирачно цилиндъче,на 1-та моторче чистачки,биалетки и тампони стабилиз.щанга,за 1-та бендикс,стоп машинка,шок тампони задни и пр.амортисьори,предни лагер-главина.САМО ТОВА.На някой може да му се стори много,но повярвайте ми ТОВА Е НИЩО,АМА НИЩО,в сравнение с др.марки

 

Въобще не мога да се съглася че експлоатацията на една кола като такси е показател за здравина на колата.Ако е така то Жигулката е най-здравата кола , защото като таксита изкарваха по 20г.!!

И какво може да и направи един таксиджия освен да и разбие окачването?Ти си го правил плюс амортисьори плюс кормилна рейка.Ако не беше правил окачването можем да говорим за здравина.Да не би такситата да потеглят със свирене на гуми и да държат двигателя в свръх обороти та експлоатацията да е по тежка от останалите коли? Още повече че таксиджиите ремонтират колата само ако има опаснос да спре.Кара се до последно.Ако на частна кола едно нещо ще го слениш когато се обади то на такси се сменя когато се разпадне.Затова такситата имат уж по дълъг пробег.

Най-здравата кола е моята Шкода защото за 170 000км. не съм сменил нищо.Само съм правил окачване ,сервото се избуши и гумички на спирачките.Гарнитурата на главата е причинен дефект защото прегря заради спукана капачка.Сега амортисьорите са за смяна, но изгни колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

синени им са САМО- /без да посочвам консумативите ест-но/ дискове,барабани,съединители к-кт,помпа на съед-л горна,тамони носачи,накрайници рейка външни и вътр.,термостат,колектори и четки динамо,вътрешни карета,само 1 външно за 1-та,за 1-та пр амортисьор/НЕ ИЗТЪРВА А ЗАПОЧНА ЛЕКО ДА ЧУКА/,1 шарир само на 1-та-влязла вода,само на 1-та спирачно цилиндъче,на 1-та моторче чистачки,биалетки и тампони стабилиз.щанга,за 1-та бендикс,стоп машинка,шок тампони задни и пр.амортисьори,предни лагер-главина.САМО ТОВА.На някой може да му се стори много,но повярвайте ми ТОВА Е НИЩО,АМА НИЩО,в сравнение с др.марки

 

Въобще не мога да се съглася че експлоатацията на една кола като такси е показател за здравина на колата.Ако е така то Жигулката е най-здравата кола , защото като таксита изкарваха по 20г.!!

И какво може да и направи един таксиджия освен да и разбие окачването?Ти си го правил плюс амортисьори плюс кормилна рейка.Ако не беше правил окачването можем да говорим за здравина.Да не би такситата да потеглят със свирене на гуми и да държат двигателя в свръх обороти та експлоатацията да е по тежка от останалите коли? Още повече че таксиджиите ремонтират колата само ако има опаснос да спре.Кара се до последно.Ако на частна кола едно нещо ще го слениш когато се обади то на такси се сменя когато се разпадне.Затова такситата имат уж по дълъг пробег.

Най-здравата кола е моята Шкода защото за 170 000км. не съм сменил нищо.Само съм правил окачване ,сервото се избуши и гумички на спирачките.Гарнитурата на главата е причинен дефект защото прегря заради спукана капачка.Сега амортисьорите са за смяна, но изгни колата.

 

Голямо включване направи, колега ... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Forman 135 , не съм съгласен с теб . 1. арендаджиите си карат наетите коли супер душмански . 2 . такситата се карат обикновено по 24 на ден ,което може да е добре за мотора , но например на ел . системата натоварването й е двадесет и четири пъти по - голямо от това на автомобил , с който си ходим на работа . 3. Нормалния собственик на такси не може да рискува нещо да се разпадне защото покрай него , та и много други , а и ако повредата те закове в задръстване или на междуградски курс ? Аз също мисля , че при такситата проличава най - добре кой е най - добрия компромис между цена и здравина .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ама какво ще и стане на ел.системата?Ще изгори някой бушон ли?Нали не мислиш че е проектирана да издържи един час на ден?Хайде обясни какво разбираш под душманско каране, защото аз като се возя на такси карат като мравки и пускат всички коли или пешеходци заради престоя.И колко време се движи почти празна кола само с един пътник и таксиджията?Душманско карат маршрутките - претоварени с мръсна газ през релсите.Таксито износва само окачване , съединител и седалките.Другото се износва като на обикновена кола.Даже гърнетата изкарват повече защото са топли и не събират конденз отвътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ама какво ще и стане на ел.системата?Ще изгори някой бушон ли?Нали не мислиш че е проектирана да издържи един час на ден?Хайде обясни какво разбираш под душманско каране, защото аз като се возя на такси карат като мравки и пускат всички коли или пешеходци заради престоя.И колко време се движи почти празна кола само с един пътник и таксиджията?Душманско карат маршрутките - претоварени с мръсна газ през релсите.Таксито износва само окачване , съединител и седалките.Другото се износва като на обикновена кола.Даже гърнетата изкарват повече защото са топли и не събират конденз отвътре.

ауууу,дай си Шкодичката за 1 месец на някои бакш под наем,да бърза да ти изкара наема и да не го ебе за колата,и ще се видиш в чудо за ремонти.Тъй както е здрава ще я сринат.Двигатела не е пост.топъл,и като е студен никой не го гали докато загрее

аз колега не твърдя че таксиметровия автомобил е критерий за здравина,ВЪПРЕКИ ЧЕ Е ТОЧНО ТАКА,а ги съпоставям с другите марки автомобили таксита които съм имал и поддържал и поддържам в момента :!:

мога например да кажа че съм очарован от Пежо 406-железен атомобил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега уважавам те много ама виш това

Класацията на Warranty Direct*:

1. Mazda – 8,04%,

2. Honda – 8,90%,

3. Toyota – 15,78%,

4. Mitsubishi – 17,04%,

5. Kia – 17,39%,

6. Subaru – 18,46%,

7. Nissan – 18,86%,

8. Lexus – 20,05%,

9. MINI – 21,90%,

10. Citroen – 25,98%,

11. Daewoo – 26,30%,

12. Hyundai – 26,36%,

13. Peugeot – 26,59%,

14. Ford – 26,76%,

15. Suzuki – 27,20%,

16. Porsche – 27,48%,

17. FIAT – 28,49%,

18. BMW – 28,64%,

19. Vauxhall (Opel) – 28,77%,

20. Mercedes – 29,90%,

21. Rover – 30,12%,

22. Volvo – 31,28%,

23. Volkswagen – 31,44%,

24. Jaguar – 32,05%,

25. Skoda – 32,12%, ???????????????????????????????????????????

26. Chrysler – 34,90%,

27. Audi – 36,74%,

28. SEAT – 36,87%,

29. Renault – 36,87%,

30. Alfa Romeo – 39,13%,

31. Saab – 41,59%,

32. Land Rover – 44,21%,

33. Jeep – 46,36%.

* Процентът се формира от влезлите за ремонт автомобили на 100 коли.

В категорията 2-3 годишни най-здравият автомобил е Mazda3, като само 1.2% от модела са имали проблеми. На второ място отново е предсатвител на същата марка – Mazda2 с 1.4%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съотношението качество / цена наистина ли ти убягва - защо тогава караме шкоди ( някои като мен стааааааари ) , а не просто някоя кола от първите в класацията :?:Защо някъде не се опиташ да намериш класация на абсолютната сума пари за 100 000 км каране ( сбор от продажната цена , застраховки , консумативи , планови и аварийни ремонти ,разход на гориво , данъци , такси ,мита , акцизи и др. ) дори в отделните сегменти автомобили , та да видим дали ще го намериш някъде другаде освен в главите на българските таксиджии :mrgreen: Честните , реалистични , некомерсиални класации са невъзможни в условията на днешния пазар според мен - само в отделни компоненти могат да се правят сравнения - както в случая с цитираната класация .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

anastas

не допусках,че точно ти вярваш на тези гейски класации.

говоря за реално яко каране

не,че на гея му изгоряпа крушката или му се омазнило около някое уплатнение и хоп вече колата е регистрирана,че е посетила сервиза-това са глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.