Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

НАЙ-ЗДРАВАТА КОЛА


bega4kata

Recommended Posts

Относно това, което колегата казва за разходи на 100,000 км, не съм съгласен. Да, колите ни са много евтини при покупка, но цената на резервните части по нищо не се отличава от тези на WV. Дори годишното сервизиране ни е сходно. Колегата в моята стая кара Хонда Сивик и не можа да повярва че един въздушен филтър на Фабия струва 20 кинта. Мина времето (за мен), когато давах до 20 лева за ремонт на 120-ката на башата, или пък до 100 кинта за ремонт на фелата ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

anastas

не допусках,че точно ти вярваш на тези гейски класации.

говоря за реално яко каране

не,че на гея му изгоряпа крушката или му се омазнило около някое уплатнение и хоп вече колата е регистрирана,че е посетила сервиза-това са глупости

ти карал ли си японска кола някога ? смисъл 2 3годинки давам ти пример с служебния нисан за 5г. 300х.км. карат го само 10 идиоти кой както му падне за тез изтезания едни гумички на спирачна помпа един шарнир и едни четки на генератор е как ти се струва даже и крушки не съм сменял :lol: :!:

И аз съм шкодист ама това тоя нисан е чук разбираш ли :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз колега не твърдя че таксиметровия автомобил е критерий за здравина,ВЪПРЕКИ ЧЕ Е ТОЧНО ТАКА,а ги съпоставям с другите марки автомобили таксита които съм имал и поддържал и поддържам в момента

 

Не може да сравняваш чисто нови и стари авромобили.Шкодите си ги взел нови.Останалите са ти стари. Е как кола дето някакъв италиански келеш и е видял сметката ще можещ да я сравняваш с нова?Аз нямам наблюдения кои коли са здрави и кои не.За това има таблици.Аз твърдя , че таксито не е критерии за здрава кола в България!

Защо на запад такситата са Мерцедеси?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото на запад може и да са били такситата само Мерцедеси, ама сега не са. Фабии такси съм виждал само в България, обаче О2 специално ги има доста и в държавите на запад от Бг. Справка: последно ми направи впечатление че може би всяко второ такси в Париж беше не Пежо, Ситроен или Рено а О2... :lol:

 

Edit1: Мисля, че ще ви е интересно да видите ето ТУК доказателство за това колко са здрави Шкодите... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Филия - и аз това щях да напиша.

Колега Анастас, от 1990 се японки карам - Мазда, Нисан и 3 Тойоти(2 от които нови). Сравнително здрави бяха, но вече японското качество не е това, което беше, а и характеристиките им хич не са авангардни. "Японките" вече се произвеждат по целия свят, а Мазда е на Форд, Нисан на Рено и т.н. За сметка на това, обаче, цените им доста се вдигнаха - японците берат плодовете на 15-тина години качествено производство.

Затова аз не "почетвъртих" с Тойота и не съжалявам. Страшно съм доволен от Октавийката - вече 2 години и 36000 км :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам Фабията колко е здрава , но една 120 ка уби всичко детско в мене ... та случката се разигра в петък след обяд на кръстовището на бул.Възкресение и бул. Н. Мушанов 120 та собственост на възрастен мъж от някой от съседните блокове се нарежда в лентата за десен завой и когато опашката потегли асфалта под колата пропадна и зейна яма според спецовете от ВиК окло 6 м. дълбочина и ширина над 2 м. , при което задния мост овисна в дупката и когато всички мислеха , че колата е потрошена дойде Пътна помощ извлякоха колата на асфалта и човека си отпраши по живо , по здраво пред смаяните сейрджий ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабии такси съм виждал само в България, обаче О2 специално ги има доста и в държавите на запад от Бг.

 

Какво наричаш О2 , че не съм наясно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабии такси съм виждал само в България, обаче О2 специално ги има доста и в държавите на запад от Бг.

 

Какво наричаш О2 , че не съм наясно?

 

Октавия 2 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз послушах един роднина Бакшиш който "влачи" Фабията .2 по бургаските улици от 2002 година и той скоро направи половин милион (километра не лева), поляхме го обилно, аз август 2007 също кацнах в една Фабия Класик 1.2 и съм възхитен. Защото философите са казали простите неща са най дълготрайни, а във Фабията най мноого ми харесва че всичко е просто и си е на точното място. А двигателя 1.2 е прекрасен. Аз не обичам вискоите скорости и ГЪЗАРИЯТА по улиците, и този двигател много ми приляга на характера, също така дадох сериозна сума за качествен звук, а най изнервящото е ако в паузите между песните чуваш двигателя, но това при 1.2 не се случва. Така че се чусствам като в концертна зала. Яд ме е само че не взех комбито, защото имах почти точни пари, а взех Хечбека за да останат пари и за хубава музика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.