Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Плюсове и минуси за Октавия 1.9 tdi 90 hp комби 12.2000г.


vessko

Recommended Posts

Здравейте,

ООбръщам се къма Вас с молба да споделите впечатленията си от този автомобил Октавия 1.9 tdi 90 hp комби 12.2000г.

 

Пишете за двигателя/ не съм имал дизелов автомобил/ аз лично чувам добри думи за него - потвърдете ги или ги оборете. Интересува ме и купето, сигурността и всичко останало.

 

Какво да гледам при покупката???

 

Моля за всякакви коментари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TDI 110к.с. е с по-яко турбо... с променлива симетрия на турбинката...което спомага за по-наситена смес и подобрява разхода спрямо мощта.110 к.с. е по-икономична от 90 к.с.

 

Продавам такава, но не затова я хваля, когато я купувах точно този ДВГ търсех.Всеки ще подкрепи мнението ми, ако те интересува колата, пиши тук или звънни на 0884821111

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TDI 110к.с. е с по-яко турбо... с променлива симетрия на турбинката...коео спомага за по-наситена смес и подобрява разхода спрямо мощта.110 к.с. е по-икономична от 90 к.с.

 

Не е вярно! От 2000г. (след фейслифта) и 90те коня са със същото турбо (Garret VNT 15). Единствените разлики са в дюзите (0.185 срещу 0.205) и софтуера. Второто дефакто е същото с малки разлики в настройката (оправят се с VAG-COM).

Относно сместа - това не е бензинов двигател та сместа да трябва да е оптимална! Променливата геометрия помага само за едно нещо - по-малък лаг!

Що се отнася до икономията май разликата идва повече от различните скоростни кутий (на 110 май е с по-дълги скорости).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90коня естествено е да е по икономична!!!!!!!Все едно аз да кажа ,че мойта е по икономична от 1,9тди.При идентични дв.,дизелови,единия храни ли повече коне няма как да е по икон.Но разликата е малка и си заслужава да караш по мощния

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, по-икономична е! И в техническите характеристики на моделите, сравнени е отбелязано!

 

А това за конете и храненето, не смятам въобще да го коментирам....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

абе не е точно тъка но няма да спорим :mrgreen:

иначе колега 90 кончета стигат двигателат е железарка окачването е здраво малко твърда возия има но се свиква (лично мое мнение).

като цяло според мен избора на октито е правилен за парите които даваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

аз имам същата 90 коня са достатъчни а возията е като на немска кола

и е по добра от френските

задължително съеединителя аз не му обърнах внимание и ми излезе

доста солено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също бих предпочел 90те коня (независимо AGR или ALHM). Не че съм имал проблем с моята 110ка, но съм чувал, че са по-издръжливи. Бих те посъветвал да внимаваш с двуделния маховик. Когато купувах моята имаше шум, но тогава не знаех за какво става дума. Също обърни внимание за шумове в купето при включване/изключване на климатика/климатроника и вътрешната циркулация - клапите им сдават багажа доста често. Най-добре ще е да отидеш в ЕураТек да ти направят диагностика с тестер - там си излиза всичко много точно и ясно.

 

Поздрави и успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.