Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

:( Колко масло ви гори колата между смяната му (на 10 000км


Деяна

Recommended Posts

Здрасти!!! Фабията ми е 1,9 SDI 2004г.. Маслото e Mobile 10W40 полусинтетика. След 8 500км долях почти 0,8l за да е по средата на щеката. От сервиза ми бяха казали, че няма нужда от доливане. Колата е карана през зимата предимно на градско. Видимо няма омасляване (само около капачката). Това нормално ли е? Как е при вас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия автомобил, само че 2000 година - досега между 10к на не съм сипвал повече от 0.3-0.4 литра - айде да го сложим 0.5.

Изглежда ми нормлано, но нека и други да кажат.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9TDI - 90bhp, близо 60к км и никога не съм досипвал между смените (15к).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм доливал масло, а и за съжаление нямам навик да поглеждам нивото му :lol:

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за 15000 км доливам два пъти по 300-350 мл масло. Предполагам, че е много, ама се надявам другата седмица като сложа газов инжекцион това малко да се промени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доливането зависи от карането. В града хаби малко повече масло. В ръководството за Фабия е написано, че е НОРМАЛНО :?: :!: , колата да хаби до 0.5л на 1000 км и се препоръчва след по-дълъг път, маслото да се проверява.

След три смени на масло, само преди последната ми се е налагало да доливам 0.3л, но го отдавам на натовареното софийско движение и летните жеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз редовно на около 8-9хилки си доливам от порядъка на 200-400г! :mrgreen:

За мен е напълно нормално и допустимо! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до сега не съм сипвал повече от 150-250 мл. между смените и то малко преди да го сменя...тъй де после се чудя защо съм го сипал ама 'айде... :) Иначе и аз съм с Fabia SDI, само че 2000 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доливал съм максимум 150 г. на един итервал на смяна. /10000 км/. Не виждам някаква зависимост м/у доливаното количество и марката на маслото - разбира се, винаги съм карал с добри масла.

Колата е Octavia 1.9 TDI 90 hp.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Octavia TDi - 2 пъти съм го сменял през 10000км. За тези км ми чезнат 2-3мм от щеката. Не знам колко е в гр., но не съм доливал. Маслото е Aral 0W40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9TDI - 90bhp, точно на 13000 км и никога не съм досипвал преди и след смяната (10540 км/1 година).

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята пък като и покажа шише с масло сама пали и бяга. :D:D:D

Сега - сериозно:

Гори ми по около 0,8 л ако поддържам нивото на максимум,

по около 0,4 л ако поддържам нивото по средата,

хич не го гори - само го мирише, ако не доливам.

Сменям го на 10000км, поддържам нивото на максимум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SDI ми до 10 000км не го близва(поне по щеката не се забелязва).След 10 000 докъм смяната на 15 000 ми лапа около 250 - 400 гр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте колеги, моето бой скаутче ме изненада с лампата на маслото на 7000 км и долях около 700гр. До смяната опуках цялата тубичка дето бях взел. Маслото било Шел фабрично от завода. На 13к реших да няправя първата смяна и си избрах Кастрол. Навъртях от тогава за два месеца 7500 км и да чукна на дърво не мръдна. Та мисълта ми е,че може би има значение маслото. А и от всякъде чувам, че помпа дюза двигателите обичт масълцето поради специфични особености в конструкцията (дюзите). Иначе съм много доволен от колицата. за 20к се държи стоически. Та тва от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, моето бой скаутче ме изненада с лампата на маслото на 7000 км и долях около 700гр. До смяната опуках цялата тубичка дето бях взел. Маслото било Шел фабрично от завода. На 13к реших да няправя първата смяна и си избрах Кастрол. Навъртях от тогава за два месеца 7500 км и да чукна на дърво не мръдна. Та мисълта ми е,че може би има значение маслото. А и от всякъде чувам, че помпа дюза двигателите обичт масълцето поради специфични особености в конструкцията (дюзите). Иначе съм много доволен от колицата. за 20к се държи стоически. Та тва от мен.

ДЮЗИТЕ НЯМАТ НИЩО ОБЩО С РАЗХОДА НА МАСЛО.А за марката на масл. и разхода -да има значение.Мойта е на 3000 и не е мърдало милиметър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДЮЗИТЕ НЯМАТ НИЩО ОБЩО С РАЗХОДА НА МАСЛО.А за марката на масл. и разхода -да има значение.Мойта е на 3000 и не е мърдало милиметър

 

Според дилъра (VW-Audi) всички коли от тази група (TDI) горят повечко масло до първа смяна (незнам защо). След първа смяна става значително по-малко. На моята 1,9 TDI не бе мръднало с 1мм до 4900 км, след което мръдна . Сега е на 8000 и съм долял 150 гр. , но можех и да не доливам . :)

Не мисля , че има нещо общо термина ПОМПА -ДЮЗА с горенето на масло , колкото ТУРБО ДИЗЕЛ. Все пак смазването на турбото не е безплатно. Но не мисля , че някви си 25 лв на 15 000 хил. км. са някакъв проблем.

Мисля , че 230 лв за данък МПС ( които горе долу се вписват в 15 ккм ) са много по-голям и несправедлив РАЗХОД !

Марката на маслото също има отношение към разхода! Аз също съм против Шел , както и против Валволин...( най-омразните за мен масла )

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТФСИ-до сега около 1200 -2000мл на 15к.По 10на мл при всяко форсиране над 6300 :mrgreen:

 

Мисля , че е жива загуба на мощност да правиш само 120-200 форсирания над 6300 об/мин за 15 000км ..., и още как ТФСИ-то не е хванало ръжда ... :) :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДЮЗИТЕ НЯМАТ НИЩО ОБЩО С РАЗХОДА НА МАСЛО.А за марката на масл. и разхода -да има значение.Мойта е на 3000 и не е мърдало милиметър

 

Според дилъра (VW-Audi) всички коли от тази група (TDI) горят повечко масло до първа смяна (незнам защо). След първа смяна става значително по-малко. На моята 1,9 TDI не бе мръднало с 1мм до 4900 км, след което мръдна . Сега е на 8000 и съм долял 150 гр. , но можех и да не доливам . :)

Не мисля , че има нещо общо термина ПОМПА -ДЮЗА с горенето на масло , колкото ТУРБО ДИЗЕЛ. Все пак смазването на турбото не е безплатно. Но не мисля , че някви си 25 лв на 15 000 хил. км. са някакъв проблем.

Мисля , че 230 лв за данък МПС ( които горе долу се вписват в 15 ккм ) са много по-голям и несправедлив РАЗХОД !

Марката на маслото също има отношение към разхода! Аз също съм против Шел , както и против Валволин...( най-омразните за мен масла )

:)

смени си маслото веднъж на 7500,в твоя случай малко повече без да знаят в ЕТ до 15000.Започва да го гори след 6-7000 ,защото му се ебава майката на маслото.За мен 15000 с 1 масло е адски много за тди,особено ако се кара градско.15000градско е=на 30000 извънградско.За това се износват дв-те и турбините

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говориш глупости-оригиналното масло на 1,9тди в Порше е Кастрол СЛХ,който се сменя на 30к км..на 7500 едва ли се е завъртяло-имайте напредвид,че обикновенно първото масло е малко по-различно.ЕТ се застраховат заради кекавите турбини и финасовия интерес, на 15-като и една четвърт от маслото си го долял в последствие.Тоест почти е невъзможно маслото да загуби качества-дори при пълна заварка.Просто се напасват сегментите-имал съм случай на маслоядка дизел до 80к.Виж при Тфсито си го гори заради технологиите,няма как

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говориш глупости-оригиналното масло на 1,9тди в Порше е Кастрол СЛХ,който се сменя на 30к км..на 7500 едва ли се е завъртяло-имайте напредвид,че обикновенно първото масло е малко по-различно.ЕТ се застраховат заради кекавите турбини и финасовия интерес, на 15-като и една четвърт от маслото си го долял в последствие.Тоест почти е невъзможно маслото да загуби качества-дори при пълна заварка.Просто се напасват сегментите-имал съм случай на маслоядка дизел до 80к.Виж при Тфсито си го гори заради технологиите,няма как

добре бе,ама аз ще си го сменя!пък ти карай 60000км ако искаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.