Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нова Шкода Фабия Комби


Vanio

Recommended Posts

Здравейте!

Поздравления за чудесния форум и за компетентните мнения! До десетина дни очаквам да подкарам Нова Фабия Комби, 1,4 TDI-PD, 80 к.с.,ниво на оборудване "Амбиенте" с допълнителни екстри темпомат, подлакътник и радио. Цветът е сив сатен металик. Видях,че вече има такава тема,но бих бил благодарен,ако някой колега има скорошни впечатления,да сподели мнение за какво да внимавам при приемането на автомобила от "ЕураТек" и при първоначалната му експлоатация /имам предвид какво най-вече не трябва да правя през "прословутите" първи 5000 км./ Надявам се избора да е добър,досега карах "Рено 19",1991 г., но дойде време за промяна:))

Ще се радвам и да се запознаем на живо! Поздрави и успешен ден на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за избора!На снимки не ми правеше особено впечатление,но на живо е супер!

 

Aз бих си сменил маслото(Shell) още на 1500 км и да си сложа Castrol!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за избора!На снимки не ми правеше особено впечатление,но на живо е супер!

 

Aз бих си сменил маслото(Shell) още на 1500 км и да си сложа Castrol!

 

Първото масло, с което се разработва колата е Castrol и е доста по-добро, отколкото това, което можеш да сипеш по-нататък. Не говори глупости! В никой случай не сменяй маслото.

 

Като ти дойде автомобила, да знаеш, че гумите най-вероятно ще са с много голямо налягане - над 3. Провери ги като я вземеш.

 

За разработката - аз моята кола, до 1500 км я карах до 2000 оборота, до 3ооо км до 2500 оборота и после до 5000 км не съм я карал с повече от 3000 оборота. Също в този период не съм я карал на "цялата газ", както и не съм вдигал повече от 150км/ч. Това е малко пресилено, моето, но аз исках да съм си сигурен, че всичко е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за избора, симпатичен автомобил с добър двигател, че и хубав цвят 8)

Стискам палци само да те радва и още по-хубави автомобили да си купиш след него :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията и пожеланията до момента!Всъщност,забравих да изкажа благодарността си на Илиян Костов от "Еуратек" на "Тотлебен" за отзивчивостта и търпението,които прояви при избора ми на автомобил и на екстрите, както и при сключването на лизинговия договор:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за избора!На снимки не ми правеше особено впечатление,но на живо е супер!

 

Aз бих си сменил маслото(Shell) още на 1500 км и да си сложа Castrol!

 

Първото масло, с което се разработва колата е Castrol и е доста по-добро, отколкото това, което можеш да сипеш по-нататък. Не говори глупости! В никой случай не сменяй маслото.

 

Като ти дойде автомобила, да знаеш, че гумите най-вероятно ще са с много голямо налягане - над 3. Провери ги като я вземеш.

 

За разработката - аз моята кола, до 1500 км я карах до 2000 оборота, до 3ооо км до 2500 оборота и после до 5000 км не съм я карал с повече от 3000 оборота. Също в този период не съм я карал на "цялата газ", както и не съм вдигал повече от 150км/ч. Това е малко пресилено, моето, но аз исках да съм си сигурен, че всичко е ОК.

 

Честито колега . Много да се радваш на колата .

 

Да взема и аз да следвам тези правила ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А честито! Моторчето, каквото и да говорят по негов адрес, е доста добро, макар и да си пада шумно. ;)

За разработването вече са ти написали колегите, иначе като я взимаш гледай дали има всичко, което си поръчвал и едва тогава подписвай протокола.

И най-важното - после си я карай с кеф...и може да идваш на сбирките ни пред НИМ неделните следобеди(раздел "Срещи" за повече информация) :D . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разработката е 1500 км.не се излагайте.ако иска някой може и 20000 да си разработва колата.Аз на мойта след 2000 км. и дадох пълна газ на 3 и 4 да видя какво съм си купил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново! Днес си получих Фабия-та, усещането от управлението й е страхотно :D Проблемът е само, че започна да ми свети контролната светлина, наречена "Система за проверка на емисии". Ако не загасне сама, май ще трябва да посетя "Еуратек" за една диагностика!

Тези дни пък ми се скапа фотоапарата, но ще се постарая в скоро време да сложа и снимки ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е само, че започна да ми свети контролната светлина, наречена "Система за проверка на емисии". Ако не загасне сама, май ще трябва да посетя "Еуратек" за една диагностика!

Тези дни пък ми се скапа фотоапарата, но ще се постарая в скоро време да сложа и снимки ...

 

Няма да изгасне сама. Още утре ходи в ЕТ. Ако си с допълнително поставяна аларма, най-вероятно, докато са я слагали в ЕТ са изскубнали някой кабел. Като взимах Румстъра миналото лято стана същото, за 5 минути я оправиха после.

 

Още веднъж честито и много да те радва. И да я докараш на някоя среща :P .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,Goga! Ходих в сервиза я и наистина проблема се оказа незначителен,бързо го оправиха :D Вчера и днес я пробвах и на дълъг път и съм много доволен,вкл. и от разхода - 3,5 - 3,7 л./100 км. при скорост 95-100 км./ч. А и двигателят въобще не ми се струва шумен,поне при тази скорост :D Е, някъде от таблото /струва ми се като под жабката/ ми се счува някакво леко скърцане от време на време,което е малко дразнещо и не знам,ако продължи, дали да я закарам в ЕТ да я погледнат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под таблото отдясно има една стиропорена(или поне така изглежда) кора(под нея е поленовия филтър ако не се лъжа), която беше откачена при мен и скърцаше. Виж това скърцане дето го чуваш да не е от нея :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А честито! Моторчето, каквото и да говорят по негов адрес, е доста добро, макар и да си пада шумно. ;)

 

Той колегата затова си е поръчал и музичка, за да не му е шумно :D

 

Е, някъде от таблото /струва ми се като под жабката/ ми се счува някакво леко скърцане от време на време,което е малко дразнещо и не знам,ако продължи, дали да я закарам в ЕТ да я погледнат

 

И при мен на Румстъра нещо скърцаше/вибрираше, ама над жабката. В момента подобно скърцане/вибриране има на още няколко места, но вече не ми прави впечатление. Все пак колите ни не са от високия клас, за да са обезшумени и стегнати отвсякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл и от мен и честита придобивка! Бързо оправяй фотоапарата или идвай на среща да се запознаем на живо. Много да те радва и все хубави моменти с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.