Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

FELICIA 1.3 придърпва на ниски обороти,гърми в гърнето


bebendur

Recommended Posts

Имах следния проблем на газ - на ниски обороти (1300-2300) автомобила придърпва при по-рязко натискане на газ. След отпускане на педала и повторно натискане до край придърпва и гърми в гърнето. На празен ход работи добре, над 3000 оборота също.

На бензин при рязко натискане на газта предницата "потъва" за момент и след 2-3 секунди започва да ускорява. Автомобила е FELICIA 1.3 карбуратор 2000г. 320000 км. Сменен ангренажен комплект на 300000 км.,нови свещи.Прочетох всичко по темите за газ,придърпване,гърмене. Минах на три елкона - казаха, че всичко е на ред. Един майстор каза, че сместа е бедна и затова гърми. Газаджиите казаха да сменя изпарителя (EMMEGAS ML-94),защото не бил за тази кола (Не го бях забелязал за 300000 км.) Аз реших да сменя мембрани на изпарителя - ремонтен комплект. Имаше турски за 18лв. и 35 лв. за италиански. Спрях се на италианския - вътре има и схема на изпарителя. След смяната- нищо. Проблемът остана. Започнах да търся проблема във вакумните регулатори (втора клапа и изпреварване на запалването). Оказа се, че работят. Реших за всеки случай да сменя палец и дистрибуторна капачка. Купих уж "оригинални", но се оказа, че зъбчето ( от вътрешната страна ) на палеца e по-тясно и палеца има голам луфт. Сетих се да огледам стария палец и видях, че неговото зъбче е по-широко, но беше изядено от ръба на шлица в оста на делкото. Така, че и той имаше луфт. Реших да потърся палец с широк зъб, но впоследствие се отказах, защото можеше проблема да е в центробежния регулатор и датчика на хол, и купих ново делко оригинално 110 лв. от магазина на Симеоновско шосе София. След като го смених автомобила върви като нов. ( Освен това изчезна още един проблем, който имах отдавна и не можех да реша - при движение на пета скорост с около 4000-4500 оборота, стрелката на оборотомера на моменти рязко се вдигаше с 500 оборота и се връщаше.) Много съм благодарен на хората от форума, бяха ми изключително полезни. Надявам се да мога помогна на някой с проблеми като моите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На капака на карбуратора където засмуква въздух направи от шише или др. наконечник ,като отвора да е 25 мм.Покарай малко и ако не е добре разширявай на няколко пъти този отвор до 30 мм.При мен на Формана е ограничен малко въздуха и работи вече 3 г. много добре.Именно за това ти е казано че имаш бедна смес и трябва да намалиш въздуха по някакъв начин,а ако искаш опитай това което съм ти писал.Може да пробваш като закриваш отвора със залепване на тиксо през отвора и като почне да работи добре,правиш нещо за ограничаването на въздуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвах с чашка от безалкохолно, в дъното на която прбих отвор с малък диаметър и я мушнах в гумения ръкав, откъдето смуче въздух, ама не се оправи от това ( придърпването намалява, но не изчезва ). Явно "изяждането" на зъбчето от вътрешната страна на палеца е причина за луфт, който се променя при натискане на газта, а оттам се и променя ъгъла на изпреварвнае на момента на запалване. В новото делко няма никакъв луфт. Може да се смени само палец, но е добре да се търси такъв при който няма луфт, защото на някои зъбчето е с 1.5-2мм по-тясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.