Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Голям проблем с алармата


ikonoma

Recommended Posts

Помогнете, че алармата ми извъртя голям номер. Днес откачах акумулатора и след това дистанционното ми престана да действа, т.е. действа, но нито включва, нито изключва алармата. При натискне на бутона само алармата изпищява и мигачите премигват. Така до безкрай. Когато отворя врата започва да пищи докато не запаля двигателя. По време на работата му мигачите постоянно мигат. Като го угася пак започва да пище, докато не затворя врата.

 

Алармата е GEMINI 7208-7212

 

Даже не знам къде е бушона и за да я "обезвредя".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправи се! :) Отключвах, заключвах с ключа, натисках и копчето на дистанционното. Не знам как, но по едно време всичко влезе в ритъм.

Обаче остава въпроса защо стана така? Първия път, когато откачах акумулатора всичко беше наред, а сега...

 

П.С. Мразя аларми!@#@#@$@#@$#$@

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помогнете, че алармата ми извъртя голям номер. Днес откачах акумулатора и след това дистанционното ми престана да действа, т.е. действа, но нито включва, нито изключва алармата. При натискне на бутона само алармата изпищява и мигачите премигват. Така до безкрай. Когато отворя врата започва да пищи докато не запаля двигателя. По време на работата му мигачите постоянно мигат. Като го угася пак започва да пище, докато не затворя врата.

 

Алармата е GEMINI 7208-7212

 

Даже не знам къде е бушона и за да я "обезвредя".

 

Което показва само, че няма защо да мразиш алармите!

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

При откачане на акумулатора се е бъгнал ОРИГИНАЛНИЯТ МОДУЛ на централното заключване на колата. След няколко отключвания/заключвания се е "синхронизирал". Т.е. влязъл е в час. На мен ми е правил следния номер: комфорта на стъклата чат-пат се бъгва и не искат да слизат и да се качват автоматично. След няколко UP/DOWN се оправи сам.

Често срещан проблем с модула на централното.

 

 

А пък GEMINITO си е работило перфектно. Нито си е забравило кода, нито се е бъгнало по друг начин

 

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фабрична аларма...

При разкачане на акумулатора, след закачане, дистанционното не работи. Понеже алармата и дистанционното си сменят кода на предаване след всяка команда, разкачането на акумулатора действа, като reset на алармата и тя почва от начало да върти кодовете, за разлика от дистанционното и дистанционното не работи. Подобно нещо става и при смяна на батерията на дистанционното. Трябва да се направи синхронизация.

Понеже алармата е и интерфейсна, след подаване на контакт, алармата се дезактивира, активирането става със заклюване от шофьорската врата. Синхронизацията става със заключване на вратата и натискане на бутон от дистанционното. Това е описано в ръководството и действа, пробвал съм го.

След разкачане на акумулатора, се губи и конфорт функцията на стъклата. За Фабия, от шоф. врата, свалят се малко стъклата и след това се завърта и задържа ключа в положение заключване до вдигането на стъклата. Отпуска се ключа до неутрално положение и пак се завърта и задържа в положение заключване за около 3 сек. И това е описано в ръководството.

Чувал съм, че синхронизацията и настройката на конфорт функцията става и през VAG-COMa, но на път е хубаво и да се знае, че може и само с ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фабрична аларма...

При разкачане на акумулатора, след закачане, дистанционното не работи. Понеже алармата и дистанционното си сменят кода на предаване след всяка команда, разкачането на акумулатора действа, като reset на алармата и тя почва от начало да върти кодовете, за разлика от дистанционното и дистанционното не работи. Подобно нещо става и при смяна на батерията на дистанционното. Трябва да се направи синхронизация.

Понеже алармата е и интерфейсна, след подаване на контакт, алармата се дезактивира, активирането става със заклюване от шофьорската врата. Синхронизацията става със заключване на вратата и натискане на бутон от дистанционното. Това е описано в ръководството и действа, пробвал съм го.

След разкачане на акумулатора, се губи и конфорт функцията на стъклата. За Фабия, от шоф. врата, свалят се малко стъклата и след това се завърта и задържа ключа в положение заключване до вдигането на стъклата. Отпуска се ключа до неутрално положение и пак се завърта и задържа в положение заключване за около 3 сек. И това е описано в ръководството.

Чувал съм, че синхронизацията и настройката на конфорт функцията става и през VAG-COMa, но на път е хубаво и да се знае, че може и само с ключа.

 

 

Точно така smile169

 

При него, обаче "белята" е била тази, че има фабрично само централно. И е станало точно това. А пък GEMINI-то си е пиукало и подавало импулс на централното. Та значи все едно да подаваш импулси на застрелян заек :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.