Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия Тур на старо


ok3

Recommended Posts

Понеже искам да купя на баща ми кола на старо и съм се спрял на Октавия Тур бензин с мисълта да и сложа газова уредба ако няма такава,та въпроса ми е какво да търся като двигател най-вече който е подходящ за случая.

И задължително да има климатик .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи му 100 к.с. мотора. Поне попада в ниския данък. 75 к.с. е голям компромис според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже искам да купя на баща ми кола на старо и съм се спрял на Октавия Тур бензин с мисълта да и сложа газова уредба ако няма такава,та въпроса ми е какво да търся като двигател най-вече който е подходящ за случая.

И задължително климатик ми другото условието

 

Айде - пък като я вземеш и почерпиш - се обади за газта :mrgreen:

 

П.П. Аз препоръчвам горещо 101 к.с. AKL

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

akl-най гадния мотор на wv груп-гори много,гори масло често и не върви

и пак да кажа-МНОГО ГОРИ НАИСТИНА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

akl-най гадния мотор на wv груп-гори много,гори масло често и не върви

и пак да кажа-МНОГО ГОРИ НАИСТИНА

 

Явно моят AKL е "черната овца" в групата на "най-гадните" двигатели на VW (ФауВе погледни по-горе) Или може би газта :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: го омагьосва... Не ще да отлепи (повече от 200 км/ч не иска), гори ми не повече от 500 ml масло между две смени. А пък като го "поглезя" (с дясното краче) малко - той МИ ГО ВРЪЩА ТЪПКАНО С 8.5 - 9.0 СРЕДЕН РАЗХОД ГАЗ (LPG)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За въпросният SR мотор ти трябва газ-инжекция... Иначе не е лоша моторетка. Другият вариант е 1.8 20V атмосферка, но според мен е малко безмислен, понеже гори повече от 1.6, а вървежа не е толкова повече...

 

Като цяло аз гласувам за 2.0 115к.с., но пък Тур с този мотор са сравнително редки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че този мотор 1.6 АКЛ горял много и не бил сполучлив го чувам за първи път! Подкрепям BobiDoctora че двигателя е супер, аз лично съм нямал никакви проблеми с него до сега.....

Поздрави! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей колата е за баща ми,а той е пенсионер и я кара малко градско и 5-6 хиляди на година извънградско най-много.Другия ми избор е пасат 98г.+

но мисля че окти е по-добрия избор,добре че го отказах от по-евтините италианскии и френски алтернативи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тия последните бягай надалече.... :) Това, което си решил за бензинов мотор плюс газ ми се струва много удачно и практично, пожалавам ти успех да намериш нещо добро като автомобил!

Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно рамо с куража и от мен. Човекът ако се разрови по форума ще открие, че брах известни ядове с "газифицираната" си кола (зелената от подписа ми), които доста попреувеличих навремето, но за отбелязване е факта, че ядовете НЯМАХА НИЩО ОБЩО С ГАЗТА. Да се обади някой, който смята, че дефектен дебитомер ЗАВИСИ ОТ ТИПА ДВИГАТЕЛ, и че не е доста често срещан и все пак лесно преодолим дефект.

Другите ядове с този мотор (и газта) са ми тези, че не знам къде точно да похарча спестените от гориво пари и имам известни притеснения като напълня догоре резервоара с бензин. Дострашава ме от време на време да не би да му стане нещо (да се развали) след 8-9 месеца пребиваване в резервоара :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

П.П. Ааа-а-а-аа, има и друго - като я оставя да работи (лятото заради климатика, зимата заради топлинката) и мина отзад имам чувството, че съм отишъл при арабите за дюнер, ама вече свикнах :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей колата е за баща ми,а той е пенсионер и я кара малко градско и 5-6 хиляди на година извънградско най-много.

 

То за 5-6 000 на година не знам дали си струва разправията с газ, даже и при тия цени на бензина. Ако ще се кара повече е друг въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,стига глупости !!! 1,6 е перфектния мотор,не случайно си взех Съни Тур с такъв двигател ! За разхода-Боби Доктора,го твърди от собствен опит,а Pow лично видя какво ми показваше бордовия компютър преди 2 седмици 8) от хората в ЕТ знам,че 2.0 115кс е най-скапания мотори,с най-многото дефекти,а вече 1.8 Т отиваме на коренно различен разход-пък и на човека няма да му е необходима за гонки,ако съм разбрал правилно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

akl-най гадния мотор на wv груп-гори много,гори масло често и не върви

и пак да кажа-МНОГО ГОРИ НАИСТИНА

 

Явно моят AKL е "черната овца" в групата на "най-гадните" двигатели на VW (ФауВе погледни по-горе) Или може би газта :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: го омагьосва... Не ще да отлепи (повече от 200 км/ч не иска), гори ми не повече от 500 ml масло между две смени. А пък като го "поглезя" (с дясното краче) малко - той МИ ГО ВРЪЩА ТЪПКАНО С 8.5 - 9.0 СРЕДЕН РАЗХОД ГАЗ (LPG)

наблюденията ми са върху няколко клиентски коли-3 Сеата-98/мотора с проблемния разходомер/ и 2002 /с проблемния дросел/, 2 Голфа-3 GT,И ДРУГИЯ 4-ка Е НА ГОШЕТО С ФЕЛИЦИЯТА 1,9Д-COMFORT GLX-сивичката на събора.ПИТАЙТЕ ГО и него защо го продеде

сетих се и за още един клиент с VW/правилно ли е така :) /дето му понагарча.НЕ СЕ ЯДОСВАЙ ТОВА СИ Е ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

взехме кола Октавиа 1 - 99г SLX 1.8 20v с газов инжекцион BRC,италианка ,синя .Вътре е кенеф за сега, но ще има изпиране иначе няма удари ,само дребни забележки които с времето ще се оправят една по една ,ще имам нужда от вашата помощ и съвети но за това по натам ще пиша.По късно ще сложа малко снимки.

Има някакво чукане от време на време като се пусне климатика,и искам да питам за сервиз в Пловдив където могат да го погледат.Баща ми живее в Кършияка.

Другото коеото искам да питам е за алармата,разбрах горе долу модела Serpi Star с такова дистанционно serpi-remote_small.jpg

ако няко може да ми каже как се ползва горе долу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еййй, колега - Serpi Star! :x Моята Октавия дойде с такава.. и аз търсих някой да ми обясни как се бачка с нея, ама нямаше алармаджия дето да не я оплю. Като ми видят дистанционното (същото като на снимката) и не искат да ми поглеждат колата :oops: . Както се изрази един от тях: "Това е долен италиански боклук, а това е най-долният им модел" :mrgreen: , така и не разбрах защо...

 

Мен ме дразнеше заключването след 10тина сек. - замалко да си заключа ключовете на няколко пъти. Но така и никой не ми го дезактивира :roll: . И я дезактивирах както аз си знам - от малкото ключе, сега си ползвам фабричната и сичко е ток и жица.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам представа дали има фабрична,ключовета са такива с бутон и диод но незнам дали не е само лампа(не сме сменили батериите още) иначе има комфорт функция

Иначе ето малко снимки http://www.skodaclub-bg.org/gallery/thu ... ?album=317

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и честито.Аз съм с такава аларма слагана в Импас когато купих колата, по една случаиност книжката още я пазя ако искаш мога да ти я снимам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и честито.Аз съм с такава аларма слагана в Импас когато купих колата, по една случаиност книжката още я пазя ако искаш мога да ти я снимам.

благодаря, ще се радвам ако го направиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.