Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нормално ли е да ми играят оборотите при...


anttonev

Recommended Posts

Здравейте.

Най-после се добрах до компютър и сега мога да ви пиша.

От телефона мога да чета темите, но да отговарям е малко неудобно... :(

Та като съм спрял на място и помпам педала на спирачката оборотите се дигат с около 200 и като спра да помпам пак падат.

И нормално ли е да не се втвърдява педала като помпам така?

Благодаря ви за отговорите. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално да се дигат оборотите като помпаш педала на спирачката. Близо до сервоусилвателя има клапанче на маркуча за вакум от смукателния колектор, което има точно тази функция на еднопосочен клапан да не позволява надналягане в посока от сервото към колектора, а само вакум /подналягане/ от сервото към колектора. Нормално не се променят оборотите при натискане на спирачката дори и нееднократно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мои наблюдения, при помпане на спирачката, оборотите леееко падат (на Джетата, която е много подобна).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте пък се качват...

Ба ли я тая мистерия.

По-късно ще ви снимам едно мъркуче, което смених, защото беше скъсано. От сервото към... някъде в карбуратора. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес спирачката направо ми се надърви и ми се изправи косата... :o

Като отворих капака, видях че въпросното мъркуче е скъсан и от там смуче въздух. Все още не съм я правил, но кажете моля, от това ли спирачките ми направиха номер? :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

absolutno da!!! pone spored men de...opravi go i wij kakaw 6te e rezultata

 

PRR:Кирилицата е задължителна! Следващия пост на маймуница се трие без предупреждение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес спирачката направо ми се надърви и ми се изправи косата... :o

Като отворих капака, видях че въпросното мъркуче е скъсан и от там смуче въздух. Все още не съм я правил, но кажете моля, от това ли спирачките ми направиха номер? :cry:

 

Да. На сервото му трябва вакуум. Като ти е спукан маркуча няма от къде да го вземе и нямаш серво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мазнооооооо... :(

Нямам такъв маркуч, но използвах градински да закърпя положението. Утре ще търся. Дано не стане сакатлък... :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за латиницата на всички! моля да бъда извинен...

 

ps.:PRR, днес видях поне 5 поста на латиница що на тях не правиш забележка? (мисля че се заяждаш нещо... smile002 )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни ми линк (на лично!) с тези постове да направя съответните забележки и/или изтрия! Не ми е целта да се заяждам с теб! Това че сме поспорили в дадена тема не означава, че имам някакво лошо отношение....

 

BTW този пост, както и часта от твоя предизвикала го, ще бъдат затрити след ден-два...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бъди сигурен че е от сервото ако след като смениш маркуча не се оправи.когато помпаш и се дигат оборотите е от сервото по принцип,но обратното не е вярно -че като помпаш падат оборотите,това е че като натиснеш спирачката отзад ти се вкл.стоповете които консумират повечко ток и затова падат оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не ми вдъхва доверие това за светлините.

Понеже обичам крайностите съм пробвал да пусна дълги, парното на макс и реотана на задното стъкло и оборотите не паднаха... :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обратното не е вярно -че като помпаш падат оборотите,това е че като натиснеш спирачката отзад ти се вкл.стоповете които консумират повечко ток и затова падат оборотите.

Може и това със стоповете има някакъв слаб принос, но основната причина за падането на оборотите е във "консумирането" на вакуум при помпането. Например, при еднократно натискане на спирачката осезаемо падане на оборотите нe се наблюдава, независимо от светването на стоповете.

Това, че е скъсана връзката към сервото би се отразило значително на празния ход (сместа ще е много бедна), и обикновено води до гаснене на двигателя. Освен това самата спирачка би била по-твърда от обичайното (и не би се втвърдявала допълнително). Наблюдава ли се подобен ефект?

При автомобилите с компютър, помпането повече от 1-2 сек се компенсира, и оборотите се възстановяват до номиналните (ако изобщо са падали).

Интересно е все пак, какво води до повишаване на оборотите при помпане :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа, имам 1 съсед, който работи предимно със Шкоди и вече му е писнало на човечеца да я гледа моята, та всеки път като и регулира празния ход, след загасване на двигателя и паленето му наново оборотите не са там, където са оставени преди гасенето... :(

Колата не гасне, но(не знам дали е от това) все държи високи обороти и дори на изключен смукач, той пък не ще да се изключва като загрее, не искат да се задържат 850-900, а винаги са над 1000.

 

Имам колега с Golf 3 и при него пробвах да напомпам енергично повече от 2 секунди и оборотите на празен ход му паднаха и като спрях да помпам пак станаха както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай си и тампона под карбуратора, ако е остарял и напукан може да гълта въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при карбуратора зависи как е регулирано со2-то ,за това дали като помпиш спирачката,ще се вдигат или свалят оборотите :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не знам за какви увел. на оборотите говорите че е нормално :|

ако всичко е наред със сервото и със системата на свързване когато помпаш на спирачката оборотите НЕ ТРЯБВА да се увеличават!!! :!:

дори на някой коли с компютър се усеща тая промяна ,която компа компенсира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.