Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Регулиране на фаровете


SaiLor

Recommended Posts

Здравейте . Някой има ли някаква схема по която да си регулирам фаровете. Дългите са много къси, късите са горе-доло добре.

Имам автоматично регулиране от мястото на шофьора но са вдигнати на максимума. Колата е Октавия 1 1.8 20v

И още нещо предложете ми свещи за Октавия 1 1.8 20v

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди в някой пункт за ГТП или сервиз, да ти регулират фаровете на стенд. Сам да го правиш си е хамалогия и чиста загуба на време и нерви. Регулирането от мястото на шофьора има малко общо(според мен) с това дали фаровете ще ти светят в небето или на 2м пред колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Goga,

 

Много не съм съгласен с теб! На Октавия 1 фаровете се регулират с отверка за 5 мин. Като се отвори капака над самия фар има две дупки на предната решетка отгоре. Вътрешните са за реглаж. Заставаш срещу стена на равно място и на около 20 метра. Закриваш единия фар и въртиш с отверката докато линията дойде на около 20см от земята (по-високо ще свети на насрещните). След това нагласяваш другия фар. Работа за 5 мин.

Иначе тая процедура ми отне 1/2h в ЕТ и ми ги нагласиха да светят на 10 метра ](*,) И така след два неуспешни опита да ги накарам да си свършат качествено работата им теглих една и си ги нагласих.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR, сигурно си прав :). Само да допълня, чувал съм(дано не греша), че левия е добре да свети една идея по-ниско от десния, за да не заслепява насрещно движещите се. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога,

 

това вече не го знам. Мойте фарове са "отрязани" и светят криво, т.е. в ляво светят ниско а в дясно вдигат доста нагоре.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На О1 фаровете са с крушки Н4. Това малко ме обърква, защото - както са късите - така трябва да са и дългите. Т.е. не може едните да са добре, а другите да са зле. При О2 са разделени например. И всяка секция си се регулира сама за себе си. (дълги, различно от къси) :roll:

Да не би да има пре...но нещо по закрепванито (щифта затягащ крушката) и крушката да стои на кестерме :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ако ставаше на стената с отвертката..........евала! Аз се чудя защо като шофирам нощем, има насрещнодвижещи се коли, които направо ти вадят очите :evil: Мислете, че и срещу вас на тъмно се движат коли :idea: Има си заводско предписание как става това и там са зададени параметри които трябва да се спазват, така че иди в сервиз където разполагат с такава апаратура и не се занимавай с глупости ;)

 

Регулирането се прави винаги при положение 0 на копчето за ел. регулиране ( ако разполага с такова) :idea: Целта е да можеж да ги смъкваш при товар и хора зад водача, не и да ги вдигаш повече от нормалното, защото тогава се пречи на отсрещните :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ако ставаше на стената с отвертката..........евала! Аз се чудя защо като шофирам нощем, има насрещнодвижещи се коли, които направо ти вадят очите :evil:

 

Колега,

 

Достатъчно съм карал за да знам кога заслепявам насрещния и кога не! Достатъчно е като караш зад някого на около 30-40 метра да НЕ му осветяваш задния номер. Това гарантира, че не заслепяваш никого. Или като караш по магистралата ако осветяваш светооразителите на мантинелата на повече от 10 метра (фара нарочно е направен да хвърля малко светлина и настрани) значи имаш проблем. И последното което говори достатъчно за реглажа е това дали насрещните ти светкат или не. На мен НЕ ми светкат.

 

Що се отнася до реглажа - на мен от ЕТ ми ги регулираха да светят на 10-15 метра пред колата. Това правеше невъзможно карането нощно време извънградско просто защото при 90km/h (а аз не съм от бавно каращите...) като видя нещо на 15 метра след секунда съм го прегазил. За магистрала няма да коментирам, че там скоростите са други и с "правилно" регулираните фарове имах единствен шанс да карам на дълги ...

 

Поздрави

 

PS: Като цяло си прав, че реглажа трябва да се прави от специалист. Въпроса е какво правим когато въпросния специалист не си върши добре работата? За справка в ЕТ мястото което използват за реглаж на фаровете не е хоризонтално! Поне на сервиза в София-Надежда...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При годишен тех. преглед, не навсякъде за съжаление, регулират фарове безплатно. Иначе на предишната кола, някъде 2002, реглажа ми излезе левче. Може и срещу стена, но най-добре е реглажа да става на стенд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най добре е сам като си ги регулираш-1 по 1фар,на 1 стена и после зад 1 кола/като си на 10 метра да не осветяват по високо от багажника.следи като се отдалечаваш каква е промяната на светл.поток/и ляво дясно.Внимавай да не се блъснеш :D нато даваш назад :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.