Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Турбо на шкода 100 S


Recommended Posts

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=252857

 

Тва е колеги шкодата. Сега варви но не и достига гориво.Едно приятелче ми даде бензинова помпа от пасат 1.8 потапяща и си мисля да слагам допълнителен инжектор преди карба вързан за помпата.А ако направя пасатовата помпа да замества механичната на карбуратора щи има ли ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: първо прочети малко тех. литература и тогава се занимавай с глупости или питаи как ама много питаи :lol: не се заяждам просто

ти спестявам няколко месеца щото тоя ху... съм го дъвкал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=252857

 

Тва е колеги шкодата. Сега варви но не и достига гориво.Едно приятелче ми даде бензинова помпа от пасат 1.8 потапяща и си мисля да слагам допълнителен инжектор преди карба вързан за помпата.А ако направя пасатовата помпа да замества механичната на карбуратора щи има ли ефект.

smile060
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=252857

 

Тва е колеги шкодата. Сега варви но не и достига гориво.Едно приятелче ми даде бензинова помпа от пасат 1.8 потапяща и си мисля да слагам допълнителен инжектор преди карба вързан за помпата.А ако направя пасатовата помпа да замества механичната на карбуратора щи има ли ефект.

 

не се занимавай с глупости .

1. шкодовите бутала не са оразмерени за турбо , няма да понесат термичното натоварване , нито механичното

2. на шкодатадвигателя е доста сгъстен се да се надува.

3. маслената помпа е малка - като отклониш част от маслото към турбото двигателя страда .

4. коляновия вал е триупорен - лагерите му са слабо място , биелните също .

5. как ще решиш проблема с аванса - вакумната регулация

ще стане надута също

6. охлаждане ...

7. не на последно място , съмнявам се че този мотор ще успее да развърти тази турбина

 

ако все пак си решил - вземи си карбуратор от рено 5 турбо - защо да откриваш топлата вода ? - реното е 1,4 - обемите са подобни .

 

п.с. иглата на шкодовия карбуратор е предвидена да спира бензин с налягане 0,4 бара , не 3 бара . с падатовата помпа просто ще прелее

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се занимавай с глупости .

1. шкодовите бутала не са оразмерени за турбо , няма да понесат термичното натоварване , нито механичното

2. на шкодатадвигателя е доста сгъстен се да се надува.

3. маслената помпа е малка - като отклониш част от маслото към турбото двигателя страда .

4. коляновия вал е триупорен - лагерите му са слабо място , биелните също .

5. как ще решиш проблема с аванса - вакумната регулация

ще стане надута също

6. охлаждане ...

7. не на последно място , съмнявам се че този мотор ще успее да развърти тази турбина

 

ако все пак си решил - вземи си карбуратор от рено 5 турбо - защо да откриваш топлата вода ? - реното е 1,4 - обемите са подобни .

 

п.с. иглата на шкодовия карбуратор е предвидена да спира бензин с налягане 0,4 бара , не 3 бара . с падатовата помпа просто ще прелее

 

1. Шкодовите бутала издържат на турбо - изпитано :!:

2. 8,0:1 - на това сгъстен ли му викаш :?: Сигурно на Пежото ти степента е по-висока

3. На маслената помпа може да й се вдигне налягането. Не е проблем в дебита

4. Коляновият вал няма проблеми - специално на 100С

5. Авансът при наличие на турбо ще се регулира на 3000об/мин на 32 градуса

6. Охлаждане... да, до известна степен ще има проблем, но и той е отстраним

7. Ще развърти, няма страшно - за справка - 100С-ката на колегата anastas

 

Шкодовият карбуратор определено не става за турбо. Търси вебер или делорто с хоризонтален поток.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Шкодовите бутала издържат на турбо - изпитано :!:

2. 8,0:1 - на това сгъстен ли му викаш :?: Сигурно на Пежото ти степента е по-висока

3. На маслената помпа може да й се вдигне налягането. Не е проблем в дебита

4. Коляновият вал няма проблеми - специално на 100С

5. Авансът при наличие на турбо ще се регулира на 3000об/мин на 32 градуса

6. Охлаждане... да, до известна степен ще има проблем, но и той е отстраним

7. Ще развърти, няма страшно - за справка - 100С-ката на колегата anastas

 

Шкодовият карбуратор определено не става за турбо. Търси вебер или делорто с хоризонтален поток.

 

Поздрави

 

1 - аз не разбирам мого , но на турбо моторите има пръскалки отдолу - пръскат масло да охлаждат буталата ...

 

2 - в интерес на истината е точно толкова - мотора е DKZ 122 коня сток с 2,1 мм гарнитура . аз пежо нямам между другото . на 100 - цата е 8,5:1 - за сведение на посрещачите

 

3 - щом казваш , аз нямам опит с тази част от шкодовия мотор

 

4 - на 120 съм сменил някой друг вал , гола вода е ... може би защото кинетичните задуби(100/ 120) в бутало - мотовилковата група са малко по- голями в следствие на по- голямото бутало (особено при високи обороти)

 

5 - при какво налягане ? при турбо надуване няма разреждане и "вакума" е налягане и действа на обратно ...

 

6- с охлаждане и на маслото - като надам газ на моята 120 маслото дига 150 градуса , водата около 100

 

7 - ама при колко оборота ? това не е малка турбина .

 

п.с. - един мегаскуирт ще свърши добра работа тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1- турбото ти е голямо

2-тоз карб при надув нито ускорителна работи нито може да си зъдържи горивото в камерата :lol:

3- аванса се прави много лесно само трябва да помислиш

4- вчера си купих с подкрепата на Отгората карб от р5 турбо за 50 лв. не си струва при тая цена да се занимаваш с други карбове

5- буталцата ще се предадът на 1 бар ама на 0.7 0.8 няма грижи ще докараш към 110 коня

6- на много турбо кочини няма пръцкалки на буталата :D

7-маслото през турбото не тече като чешма смисъл че дебит помпата ще има ако нямаш един сант луфт на турбината

8-отивам да ямммммм :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BTW за да се турбинира обикновен атмосферен карбуратор трябва да се навре в една кутия - целият да е вътре - и кутията да се захрани с въздух от турбината. По този начин наляганията си идват по местата.

 

И все пак ако си намериш турбо карб по добре с него ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е вариант с нагнетяване след карба - на готовата смес, но в този случай не става да се позлва интеркулер.

 

МНОГО яки снимки бравус smile162

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е вариант с нагнетяване след карба - на готовата смес, но в този случай не става да се позлва интеркулер.

 

МНОГО яки снимки бравус smile162

ако знаеш колоко съм ги търсил направо обърнах нета :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за снимките, вижда се за какво става вапрос. Я пояснете за кутията около карба

основната идея на кутита е да има по- голям лаг . ползва се за карбуратори които не са предвидени за турбо . към нея върви и доста скъп и капризен регулатор на налягането на бензина .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.