Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Fabia vRS-Blackpearl: Günter Powered


BlackPearl

Recommended Posts

Колата се държи нормално и засега всичко е на 6.
Поуспокоих се малко-да пусна малко маТРиал :).

Сложих си ново силиконово съединение след като си почистих филтъра:

Преди:
 

post-1-0-26594900-1476084332_thumb.jpg

 

След:
 

post-1-0-98596600-1476084331_thumb.jpg

Малко въздух:

post-1-0-19312200-1476084357_thumb.jpg post-1-0-74498400-1476084357_thumb.jpg

Ще пусна малко стари снимки от преди година-когато си затапих ЕГРа.(тръбата за върнати неизгорели газове)

 

post-1-0-39156200-1476084399_thumb.jpg

Тръбите и те бяха леко зацапани...зачистих ги!

 

post-1-0-38645400-1476084416_thumb.jpg

ЕГРа и той беше започнал да има нагар по ъглите :(.

post-1-0-44041600-1476084460_thumb.jpg post-1-0-98052000-1476084460_thumb.jpg

 

post-1-0-48854400-1476084461_thumb.jpg post-1-0-99784600-1476084461_thumb.jpg post-1-0-52882900-1476084462_thumb.jpg

Затапих тръбата и ЕГРа се монтира отново :)

post-1-0-47346900-1476084516_thumb.jpg post-1-0-74591100-1476084516_thumb.jpg

Благодарности на бат Сами (bega4kata) за интервенцията.
След това обаче се наложи да мина и ВАГ-КОМ за да залъжа компа (направо го преинсталирах),защото иначе се получава грешка заради затапената тръба за изгорелите газове.

Пиша чак сега понеже-след близо година търсене на вариянти и тн.....най-накрая успях да си поръчал АЛЛАРД РЕЙС ПАЙП.
Накрадко:

 

post-1-0-30257000-1476084526_thumb.jpg

Тази тръба е готов кит за заместване на ЕГРа-тя няма вътре клапа и е полирана, така че:
-по добър въздушен поток
-по-чисти колектори и тръби
-лесен монтаж и хубава визия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 293
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • BlackPearl

    155

  • bega4kata

    69

  • kelesha

    17

  • masterOne

    10

Най-много писали в темата

Искренееееее, батка, шапка ти свалям ! След толкова работа по колата просто не виждам как би могло сърце да ти даде да се разделиш с нея някой ден, няма как да стане !

 

PS: с тия съединители ме вкарахте във филма с това приплъзване и тн... Ама аз моята кола не съм я чипирал за сега, само лекинки интервенции, не би трябвало да има проблем нали, все пак е на 30к :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Coming up..........

 

post-1-0-03115400-1476084617_thumb.jpg

Специални благодарности на votolom за отделеното време !
МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ! smile159

(това ми е 2ра разпънка-първата я предостъпих на Ники D-Power в знак на благодарност,че ми намери джанти и гуми на идеалните цени)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След събора и няколко случили се събития мислех да не пиша в тази тема- а и без това никой не забеляза smile048 .
(така де-пак ще я затворя)
След събора ми пристигна Аллард тръбата, която ще замести ЕГРа ми.

 

post-1-0-27251000-1476084655_thumb.jpg

Купих си турбо Гарет 1749ВА от 131к.с АСЗ -прецакано, трябва ми само топлата част ( и може би студената)

За в бъдеще ще се мисли и по турбината. Трябваше да се мисли сега (след съвети със Самиул-двупосочни-всеки научи по нещо, но аз засега само ще наблюдавам развитието с турбото му и после ще има ,.......). Иначе засега я оставям настрана!

Благодарение на Георги (votolom) се уредих с разпънка. Малко и трябваше припасване,че не идваха дупките. Изправих я (в дупката на желязния палет :) ) и я напаснах. Доста бързо стана: Единствено трябва да се махнат вакуумите и заспива!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Трябваше да пиша след около 40 дни....но.

Вчера пред блока (явно някое лапе с колело) ми е одрана предната броня.
Днеска заведох щета при пичовете от Алианц и вече може да пращам бронята за боя. Тъй като нашите мили майстори...не се знае какво ще излезе ако им закараш цяла кола, реших да си разглобя бронята. (и без това след 40 дни пак трябва да я свалям :) )
И така: огромно благодарности на Яската, за дадените по ГСМа наставления за гадните пластмасови "нитове" под бронята.(гледах как се маха броня от бришкода,но тяхните пластмасови нитове са различни)

И така бронята си падна и ще се пребоядисва.+ нея ще се боядиса и Леон Купра сплитера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си взех бронята и допълнението и от бояджията.
(имам малка забележка,но нея ще я отстраня другата седмица).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за подкрепата момчета :) , но......

Както споменах имах забележки по предната броня (точно 9 ) и закарах колата в понеделник да я оправят.
Обаче..... не стана така както очаквах.

Затова: Действие 2ро.
Пак махай и разоборудвай и носи да се прави отново.
Лично шефа на сервиза в Добрич, г-н Иван Иванов каза,че ще се заеме и бронята ми ще бъде перфектна.

Сега пак чакам.
Дано не ми прецакат само LCRa(добавката). Бояджията каза,че щял да се справи, ще се видим.
Има и силикон там-как ще я отсече боята незнам,но дано се справи,че иначе.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми се обадиха да си взема бронята.
Отивам, гледам я-супер е.....но не.
От едната страна на "въздуховода", дали пренаситена перла или лак, но стои като бяла капка на черното.
Те явно и те не я бяха видели и като я видяха ми казаха-няма да я взимаш :).
Голям късмет.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес следобед я взех и я монтирах.
3ти път за късмет :). Има си малки забележки (заради "отрязването" от добавката) по добавката има лекичка чертичка боя.
Ще се опитам да я мина с паста пък каквото стане- и без това не се вижда-трябва да се вгледаш.ти това го можеш
Вече с нови крушки на халогените H3 Осрам Найтбрейкър-направо цепи мрака .

Много добре се получи- не е идеално (за мен)- трябваше да слагам силикон между бронята и добавката, тъй като добавката от купра не пасва и трябваше доста работа-нагряване и напасване след като беше боядисана.
По препоръка на Ванката сложих черен на Церезит за стъклопакети (уж екстра стронг) от Бриколажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Напоследък нещо Фабияна не ме обича.... ](*,)
1во все още съм в очакване на чаркалак от Англия-който вече 2ри месец не идва smile011 .

Онзи ден в неделя (на връщане от Царево) ми изникна Проблем. (много як при това).
След Слънчев Бряг, абе то направо преди Бяла си беше (след като ги прескачах по завоите) ми отказа 4та скорост,когато свалям от 5та само.Влиза с междинна газ и лек напън (но се отказах и не исках да я мъча)-затова почнах да превключвам
5та (натискам съединител)-3-4та (и пускам съединител) така си влиза без проблеми.
Спрях във Вн-да оставя жената-на място си ги реди и нагоре и надолу ( 5-4) без проблеми. И запалена и в покой си ги реди-само в движение от 5та на 4та не ще.
Вчера сменях масло на скоростна кутия (2,3л с молибден-който полепвал, филм правел на евентуални проблемни места).

 

post-1-0-86357200-1476084992_thumb.jpg

Карам вече 150км и ИМА ПОДОБРЕНИЕ,НО НЕ НАПЪЛНО!
Колата си включва от 2я път.
Накратко: 5та-свалям на 0 после 1 надолу за 4та-не ще-пак 0-пак надолу за 4та-ОК(правя го доста бързо и не се усеща забавяне при вървежа почти.....НО на мен не ми харесва по този начин-не е изчистено-сега аз не мога да мисля,кога ще включи и кога не.
Влиза и от 1 път когато и дам хубава междинна газ ( и разбира се бързо работя с ръцете).
НО НЕ МОЖЕ ТАКА-не съм доволен хич.
Не обичам нещата ми да не са изпипани и да имат проблеми.....
(сякаш дръпнах дявола за опашката онзи ден когато си говорихме с бащата и той ме врънкаше да взимам нова кола(тъй като Фабията я изплатих и е на 4години вече ме врънка дъртия да я махам), а аз му казвах- Фабията не си я давам -за 4 години само 1 маншон на полуоска и една тръба за сервото (по моя вина) съм и сменил-всичко друго е по обслужване. И за да ме оправдае Фабияна -ми спретна този номер :) )-нищо, Аз пак си я обичам :).

Лошо е,че незнам какво ме очаква??? Айде чаркала ще поръчам с ДЧЛ (за 3 дни +20% от цената).Но никой не се наема поне становище да даде!

-дали е синхронизатор
-дали е муфа
-дали е лагер (те в кутията 6ст са общо 8 май)-но едва ли е лагер
-зъбчатка на 4та скорост- едва ли -едва ли са и заоблени зъбите.
-тук в Добрич не са отваряли 6ст. кутия :(
-дали маховика има някакво касателство към проблема???
-Един от майсторите мисли,че може и нещо разместено да има???

Утре ще ходя при Шлепундера-да ми прави вуду магия с присадка. (разработка на военните smile004 :) )
Ще видим какво ще стане-едва ли ще се получи нещо.
След това ще отсея няколко варианта и ще видим какво ще правя.
Най-вероятно понеделник ще съм в бокса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко облаците се разсеяха.

След като написах съобщението(по-горе)...получих мeйл от Англия.

Пратката ми е пратена на 25.08 и след като я проследих по номер-се оказа,че снощи в 1:47 е била в Търново.

Очаквам я значи скоро. smile027

Надявам се тези добри новини да продължат и занапред и звяра да е в пълен блясък.

Като получа ......КУЛЕРА (айде да издам-за тези които не знаят) ще пусна снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новините от една страна вървят супер, а от друга...не толкова.

Обадиха ми се куриерите които ми носят пратката.

Днес до 17часа ще са вече при мен.

От друга страна-говорих с Крисо и ми сподели цени (ориентир) за моята кутия-по-солени са от останалите...нормално.

Засега обаче съм песимистично настроен за кутията- не съм душманин и не ръчкам предавките като луд ...но знае ли човек-надявам се да е нещо леко и не толкова сериозно....

Колегата rgc (ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ)ми прати цени на компонентите-чак толкова не са фрапиращи-стига да не изезе всичко описано за сняма :) .

Днеска ще има снимки на новата ми придобивка! smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пристигнаааааааааааа........!

 

post-1-0-35171100-1476085068_thumb.jpg

Благодарности на AWESOME GTI.

post-1-0-85878700-1476085089_thumb.jpg post-1-0-42042400-1476085090_thumb.jpg post-1-0-90918400-1476085090_thumb.jpg

Добрата в мене спи, а лошата те чака :) !

 

post-1-0-80238400-1476085124_thumb.jpg

Поръчах си съединенията да са червени- да ми отиват на филтъра и разпънката!
 

post-1-0-38410100-1476085145_thumb.jpg post-1-0-63076200-1476085145_thumb.jpg

Поръчах си и червен надпис. По-късно видях в сеат форум Англия,че има един пич с черна купра с Фордж с бял напдис-цепи мрака :) ,ама беше късно да го променям-но ще умувам и може да го пребоядисам!
 

post-1-0-38996800-1476085163_thumb.jpg post-1-0-67025500-1476085163_thumb.jpg

Скоби и чаркаля-скобите(английски) малко ме съмняват-ще си взема най-вероятно!

 

post-1-0-76556900-1476085175_thumb.jpg

Тръби+ тръба за МАФ сензора.-не съм снимал само голямата тръба.

 

post-1-0-44272700-1476085205_thumb.jpg

Това е за сега. След около 2 седмици ще го монтирам+ алард тръбата и ще пусна още снимки.

Засега е това-лека полека....само фабията трябва да слуша.
Ако слуша и не ме изненадва с подобни гевезелъци (кутия) догодина ще дойде бавно бавно голям охлюв за подарък! smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ходих при Самуйл- повози се,ръчка ми лоста и отсече-СИНХРОНИЗАТОР 4та.

Ще му се доверя напълно-даже ще го поръчам предварително + още нещо за кутията smile049 .

Края на месеца ще се прави :) HDS 9910- я бързо пичовете с BLT да кажат техните какви номера са. (Може и на ЛС)

Дотогава ме чака работа по колата: кулер,ЕГР тръба,танк за картерните газове,почистване на колекторите и прочие :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днеска метнах Фабията,че нямах какво да правя :) , а вече доста чаркаля насъбрах....

И така почнах от предната броня + кора под двигателя.

post-1-0-39245800-1476085479_thumb.jpg

После лека полека метнах ЕГРа- ех като нямаш средни (само дълги и къси) шестограми е ужас..

post-1-0-17610600-1476085507_thumb.jpg post-1-0-43132600-1476085507_thumb.jpg

Има си омазняване по колекторите(съвсем леко) и тях ще искам да изчистя(ама как ще ги свалям,че те шестограмите)

 

post-1-0-27921300-1476085542_thumb.jpg

Ето как изглежда затапен ЕГР след около 40хил.км
 

post-1-0-79016200-1476085560_thumb.jpg

Появил се е нагар по гарнитурката

 

post-1-0-26778800-1476085573_thumb.jpg

После метнах кулера :)

post-1-0-38326000-1476085599_thumb.jpg post-1-0-94785900-1476085599_thumb.jpg

Лесно се сваля на 3 винта е....но внимавайте с МАФ сензора.
 

post-1-0-39491900-1476085654_thumb.jpg post-1-0-64861000-1476085654_thumb.jpg

Малко ИНФО:Кулер VALEO (Made in France) MAF (made in Germany)

Сбогом кулерче,добре ми служи през тези 4 години,но трябва да се даде път на младите и големите :)

post-1-0-62223300-1476085705_thumb.jpg post-1-0-90477600-1476085705_thumb.jpg

И така, днеска беше ден за разглабяне.... Утре след работа (ще се помъча) махам колекторите и тях да почистя и почвам да сглобявам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

САМИ, с тази тръба какво да правя-да я мятам ли на струга???
Ами сега няма смисъл :-k -тя е точно на изхода на турбото,а той е с ф 22 май,нещо такова беше.Като сложиш друг охлюв тогава,но и сега не пречи да я уголемиш.Я я снимай и от страни.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така...да продължа.
Почистих (не махах колекторите,че после гарнитури и тн)
 

post-1-0-32693700-1476085904_thumb.jpg post-1-0-57200400-1476085904_thumb.jpg

 

Време за Аларда!

post-1-0-19215900-1476085926_thumb.jpg

 

Тръбата за върнатите газове.....

post-1-0-13608500-1476085956_thumb.jpg

 

Гарнитурка

post-1-0-06206100-1476085983_thumb.jpg

 

Затапване

post-1-0-68916600-1476086062_thumb.jpg

 

После тръбата. Тъй като нямам турбо уред си затапих отвора (който има щуцер за маркуч за измерване на налягането)
post-1-0-23761200-1476086099_thumb.jpg post-1-0-49887500-1476086108_thumb.jpg

Сложих му нова гарнитурка от комплекта...

post-1-0-94974100-1476086123_thumb.jpg

 

И го монтирах

post-1-0-58227400-1476086139_thumb.jpg

 

Засега кулера ще почака,че чакам .......едно редуциращо КАРМАЗЪ силиконче.... :(

Затова днеска метнах картерните газове.

post-1-0-77003700-1476086158_thumb.jpg

 

Имах специално подкрепление в лицето на Ванката,който за пореден път доказа,че е факир....
Тук ми затапва тръбата...

post-1-0-46360000-1476086176_thumb.jpg

Извадих си и тръбата от дебитомера ....

post-1-0-28452100-1476086200_thumb.jpg

Беше се протрила на 2 места и имаше съвсем леки процепчета-тъпа работа!!!
Ванката тука я реставрира!

post-1-0-57354600-1476086232_thumb.jpg post-1-0-30146600-1476086232_thumb.jpg

 

Утре ще си взема лента Бишоп (или Бишоф ли как се казва там)и ще я опаковам- да стане като нова.

Ванката ще ми помогне със запушването (заваряването с пластмаса) на тръбата за картерните газове, с доизкусуряването на Ойл танка и с тръбата за МАФ сензора- че дупката е малко по голяма от колкото трябва......
Специални благодарности на vankovarnata!
Това е засега....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни само пътувах и нямах много време....
Днес си лъснах тръбите,които ще ползвам за кулера....
post-1-0-04872000-1476086424_thumb.jpg post-1-0-33837700-1476086424_thumb.jpg

На тази тръба...едното му ушенце за закрепване(защипване) беше леко заоблено,но аз го изпилих...надявам се да нямам проблеми.

post-1-0-54585700-1476086440_thumb.jpg

 

Онзи ден ми пристигнаха едни допълнителни тръби..

post-1-0-31098500-1476086456_thumb.jpg

 

Заших ги едно хубаво

post-1-0-95614500-1476086467_thumb.jpg

 

Утре ще ги полирам, но понеже НЕ излязоха неръждавейка,а алумин парти- няма да успея да ги изпиля и ги ударя на кичето за блясък,че на алумина аргона може да се изпили, ще оставя шева да се вижда.Утре само ще ги полирам с кичето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си взех от Ванката (мерси,Ванка, страшен си) нещата.

Ванката ми направи тапа(стрелка) за картерните газове (за тръбата след дебитомера).Тапата лесно се маха и после мога да си сложа пак оригиналния щуцер.(ограден)
(сори за лошото качество на снимките)

post-1-0-66592300-1476086544_thumb.jpg

Ето го и МАФа,вече е направен (редуциран отвор),който си пасва...(няма да казвам като какво) като по вода!

post-1-0-39435500-1476086544_thumb.jpg post-1-0-97479400-1476086544_thumb.jpg

Утре ми тръгват и последните чаркаля от Англия- така че в понеделник,вторник са при мен.
Аз събота и неделя ще слагам кулера и затапя картерните газове+ ще вържа резервоарчето за масло (танкчето) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска отметнах малко работа по колата :)

Затапих си тръбата (благодарение на Ванката) в която влиза тръбата за картерните газове.
post-1-0-64866500-1476086640_thumb.jpg post-1-0-89968600-1476086640_thumb.jpg

Започнах с кулерчето-голяма мъка!
post-1-0-22477600-1476086663_thumb.jpg

 

Тука бащата обяснява КАК НЯМА ДА СТАНЕ :)

post-1-0-56330100-1476086674_thumb.jpg

То найстина не ставаше де.(заради силикона)
Затова:
1-разхлабих си тромбите и ги преместих (да гледат) по настрани
2-преправих си тръбата за пръскачката на ляв фар (белким десен -ако си от мястото на водача)
Махнах скобите и тръбата си влезе в гредата (вътре)
Утре обаче ще я доработя още малко.

После почна едно главоболие :)
Наместване-гледане

post-1-0-38989400-1476086705_thumb.jpg post-1-0-64404700-1476086705_thumb.jpg post-1-0-74828000-1476086736_thumb.jpg

 

Трябваше малко да поорежа съединенията,но се отказах,понеже няма да мога да ги резна право и сам ще се дразня(като знам).

post-1-0-94008200-1476086754_thumb.jpg

 

Тука си сложих на единия отвор на кулера-едно силиконче,че отзад опираше леко на питата за климатика
post-1-0-02861000-1476086793_thumb.jpg post-1-0-28681700-1476086793_thumb.jpg

И така (чата-пата),след леки скъсявания на някои силикони си го понаместих :)

post-1-0-89031500-1476086827_thumb.jpg post-1-0-15001900-1476086828_thumb.jpg

 

Утре ше има лека корекция, понеже от дясната страна е леко по надолу тръбата(заради съединенията-леко ще ги скъся на височина и на дължина)

post-1-0-90453800-1476086848_thumb.jpg

 

Утре,след като си докарам правилното положение (понеже бронята трябва да влезе идеално после), ето тук ще развия и ще направя една скоба,която допълнително да държи тръбите.

post-1-0-68632500-1476086860_thumb.jpg

 

(нарочно не съм показал на горната снимка,понеже при идеалното положение на тръбите-този винт се скрива зад тях)
Това е за сега! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес работата както писах по-горе продължи . (малко,но......че имах работа)
Имаше финално наместване на тръбите.
Клъцнах едното коляно и на височина и на дължина и нещата си дойдоха на мястото.
Тука бащата реже коляното :)

 

post-1-0-82025900-1476087091_thumb.jpg

Ето, всичко е наместено добре :)

 

post-1-0-08554500-1476087092_thumb.jpg

Ето тук се вижда,че тръбата е добре позиционирана. Точно долу под пластмасата влиза бронята и кората за дригателя.

 

post-1-0-03337900-1476087111_thumb.jpg

После:започнах да си правя допълнителната скоба.
Ама.......голям зор-счупих едната бургия :)

post-1-0-22437700-1476087126_thumb.jpg post-1-0-51055200-1476087126_thumb.jpg

Пробих я най-накрая (нейната сметка) !
Ето тук я слагам!

post-1-0-78045400-1476087150_thumb.jpg post-1-0-03081800-1476087151_thumb.jpg

Тука бащата помага......да си сложа (гума-част от изрязаните съединения върху винта) допълнително уплътнение-да легне добре силикона на скобата

post-1-0-91613700-1476087176_thumb.jpg post-1-0-18019600-1476087177_thumb.jpg

Готова е най-накрая!

post-1-0-10910400-1476087200_thumb.jpg post-1-0-36106000-1476087200_thumb.jpg

След това-уж за да избегна всякакви евентуални вибрации и движения на тръбите....реших да си направя и 2ра скоба.
За целта взех си първо една хубава скоба за тръби (с гума по ръбовете) и шпилка....Ама шпилката се оказа 8ца,а на мен ми трябваше 6ца. Шпилката шеше да влезе от едната страна в скобата,а от другата в една от дупките (заварена гайка) на вече махнатия кулер.
И тъй като първата ми скоба беше по-голяма и с гума,а втората без гума и по малка.....-увих си тръбата с лента и после ....

 

post-1-0-15672500-1476087222_thumb.jpg

После почнаха пак едни мъки-омазах се, прискрипах си кутрето :)
Докато пасне,че не става лесно да влезе шпилката хем в скобата (че дупката минава през скобата) и гоне на дупката за кулера.
После си купих гайки с протекция (там пластмаса) и се почна.
Първо сложих гайка 8ца-после шайба и контрирах с гайка 6ца(8цата е за да поеме повече площ отдолу на планката).
И отгоре сложих гайка-да има! smile001
Както и да е-натъманих я някак си. После със сила рабира се я изкривих до положение, в което искам да бъдат тръбите.

post-1-0-58496900-1476087240_thumb.jpg post-1-0-84990100-1476087240_thumb.jpg

Ето го самото изкривяване.
Дано само шпилката не размисли и да си мине в права позиция......

 

post-1-0-24570700-1476087252_thumb.jpg

Утре трябва да пътувам,надявам се вечерта ще ми остане време да поработя малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска имах гости от Варна (едни приятели) и ходихме на Тест Драйв на БМВ- покарах малко няколко автомобила,но няма да правя коментари.

Та, нямах много време днеска за колата.
Купих си няколко маркуча за ойл танка (утре ще има експерименти).

Днеска само услях да отида до един приятел и да си купя сачми за пушка!

С тях си затапих тръбите на ЕГРа.

post-1-0-36462500-1476087289_thumb.jpg post-1-0-62791000-1476087289_thumb.jpg

Утре ще си чистя филтъра и ще си направя Ойл танка.

Самуйле:Искам да питам,сега като си затапих тръбите за вакуумите, дали няма да ми даде грешка колата?
Преди поне,въпреки че е запушен ЕГРа там поне в него клапата си играеше в следствие от вакуумите?
А сега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес, по препоръка на бат Сами си метнах танкчето....

Навсякъде уплътних със силикон :).
С бургия си разпробих големите 15мм отвори.

post-1-0-98213100-1476087331_thumb.jpg post-1-0-23244900-1476087332_thumb.jpg

После танкчето :) (вестник:7дни спорт-ако някой тръгне да коментира снимката :) )

post-1-0-42962500-1476087349_thumb.jpg post-1-0-76419100-1476087349_thumb.jpg post-1-0-07293300-1476087350_thumb.jpg

Утре още :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес, имаше малко време за работа по колата.
Първо си напълних "танка" с вода- не пропуска от никъде (освен от дупките за планката за захващане-по които не беше работено).

Затапените вакуум маркучи на ЕГРа със сачми ги облепих .Утре ще хи хвана за разпънката. :) (че не искам да ги скъсявам и режа)

 

post-1-0-43139700-1476087401_thumb.jpg

След това-крайно време беше да си изчистя филтъра. Не съм го чистил от преди събора.....
Ужас 

 

post-1-0-24343600-1476087415_thumb.jpg

Удри под чешмата, после с приставката за въздух от комресора....и след 60мин си лъсна като слънце.
Готов за омазняване

post-1-0-90790100-1476087425_thumb.jpg

После метнах танкчето
Голям т...к тази планка с тези дупки е бати нестандартната. Взех си планка с дупки (не пасват-на нито една планка,а аз пробвах 10). Разпробих си дупките(разширих ги) и я захванах с вънтчетата. Сложих им и шайби с гумичка за бибрация :) А и силикон разбира се,да не изпуска.

post-1-0-83202700-1476087445_thumb.jpg post-1-0-08219100-1476087446_thumb.jpg

Планката която направих ще влиза в едно от винтчетата държащо основата на интейка. И тъй като е пластмаса долу- ще му бухна и една рапидка в другата дупка на надупчената планка :) .
Нея ще я хвана за танкчето посредством 2 болта с по 2 шайби (за всеки) с гума за вибрация. И тъй като бях останал само с 2 такива шайби- оставих ги за утре. Утре ще го довърша.Преди това си облепих планката с черна лента-да изглежда по-добре. :)

Ето нагледно обаче как стои на колата.
 

post-1-0-56024200-1476087468_thumb.jpg post-1-0-79525300-1476087468_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде, време е за малко снимков матРиал.

Изядохте ме с тези тръби ей....
Ето ги- купил съм си за МАСЛО (дясно) и за вода (ляво).Ще използвам МАСЛЕНАТА, споко Анастасе,Митак!

 

post-1-0-13441200-1476087735_thumb.jpg

После ми пристигнаха и последните чаркаля от Англия (+ долнище на Ливърпул :) ) и я метнах.
Айде кармазъ редуцираща тръба за филтъра + благодарение на ESTO си увих тръбата след дебитомера.

post-1-0-08317200-1476087763_thumb.jpg post-1-0-68645600-1476087763_thumb.jpg

Увих си и другата тръба(след като я скъсих) и и сложих 2 "щипчици" за вакуумната тръба ,която минава под нея.

post-1-0-67623200-1476087780_thumb.jpg post-1-0-41506800-1476087780_thumb.jpg

Ето нагледно как стои.
Преди да увия тръбата

 

post-1-0-78657500-1476087825_thumb.jpg

След

 

post-1-0-65633700-1476087849_thumb.jpg

После метнах тръбите.
Монтиран МАФ сензор.

 

post-1-0-53338300-1476087867_thumb.jpg

Ето как стои завършен (само на визия-не съм го завършил).
 

post-1-0-78133300-1476087894_thumb.jpg post-1-0-06521600-1476087895_thumb.jpg

(тий като ми останаха от съединенията-набухах малко върху голите тръби)
Ето как стои МАФа

 

post-1-0-91794100-1476087917_thumb.jpg

Тръбата над мафа-гадни сгъвки ей....

 

post-1-0-28055100-1476087939_thumb.jpg

(искам да подчертая,че НЕ СЪМ ЗАВЪРШИЛ-чакам си гумени уплътнения,които ще сложа на ръбовете, но с Миро все се разминаваме)
Горе не съм я намерстил,леко опира в капака на фара

 

post-1-0-65889100-1476087958_thumb.jpg

Тук си напражих една планка за да държи по-добре тръбите.
(това е само примерно-не е завършено)

 

post-1-0-82511800-1476087968_thumb.jpg

Ето (след утрешните последни промени) чат-пат как ще изглежда завършен видът на колата.
(разбира се не е довършен ойл танка)

 

post-1-0-41027400-1476087982_thumb.jpg

Останаха ми съединения и чаркаля. И така, след като ме изядохте за тръбата. Айде при Ванката (и добре,че днеска един авер се нави да дойде с мен, ей Ванка, комшията да не го забравиш да му се скараш, че иска да налита на бой :) )

 

Краен продукт.Ванката редуцира тръбата от Ф25 до Ф16. Ванка,благодаря ти още веднъж.

Утре имам малко довършителни работи. Ще си довърша кулера- по-точно захващането на планката и крайното разположение на тръбите. (само 1 остана да хвана).
Ще си довърша и ойл танка и ще чакам уплътнения (най-вероятно ще отида в морга да си взема).
И след това мятам предната броня-дано всичко пасне ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.