Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Fabia vRS-Blackpearl: Günter Powered


BlackPearl

Recommended Posts

Вчера ходих при Самуйл- повози се,ръчка ми лоста и отсече-СИНХРОНИЗАТОР 4та.

Ще му се доверя напълно-даже ще го поръчам предварително + още нещо за кутията smile049 .

Края на месеца ще се прави :) HDS 9910- я бързо пичовете с BLT да кажат техните какви номера са. (Може и на ЛС)

Дотогава ме чака работа по колата: кулер,ЕГР тръба,танк за картерните газове,почистване на колекторите и прочие :)

 

И тяхните са HDS... късички са нали ? :)

 

Е, Велизаре, ти като гониш 300 коня как няма да ти е къса кутията! smile027

Късичка си е ,наистина!

 

Радвам се да те видя, да драскаш във форума. Не е сложно, ще те светна и снимки и прочие как да качаш!

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 293
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • BlackPearl

    155

  • bega4kata

    69

  • kelesha

    17

  • masterOne

    10

Най-много писали в темата

Митаче,спокойно, помислил съм как да е най-ефективно (уж).

Махнах онзи ден К&На и го замених с панелен филтър на Пайпъркрос.
Както каза Вурста, 3 вида гъби, но колко са ефективни....времето ще покаже. Засега съм повече от доволен!

Малко промених и пътя на картерните газове....

Сромяната се оказа положителна!

Малко снимков маТриал.
post-161-138453290842_thumb.jpg post-161-138453290865_thumb.jpg post-161-138453290867_thumb.jpg post-161-13845329087_thumb.jpg

post-161-138453290873_thumb.jpg post-161-138453290875_thumb.jpg post-161-138453290878_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Малко ъпдейт.

Благодарение на Сами (разбира се) вече имам добре изглеждащ колектор.

 

post-1-0-08064200-1476090716_thumb.jpg

 

(извинявам се за гадната снимка)

Намерих място във Варна за отрицателно време ми направиха гарнитура за фланеца:

post-1-0-68998900-1476090723_thumb.jpg post-1-0-06717400-1476090724_thumb.jpg

Вече , следва да се види дали правилно съм изчислил турбината, позиция, наклон (мазане) и турбопътища.

Имам и малко работа по турнопътищата и интейка.

Ще видим какво ще се получи!

П.С: Обзаведох се и 2 гумака (само 3 имаха налични, мамка му):

post-1-0-32318000-1476090754_thumb.jpg post-1-0-54053200-1476090754_thumb.jpg

Следва продължение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера след работа беше ден за хигиена.

Свалих седалките, че едната имаше забележка :) и изчистих старателно мокета. Сега колата свети.
Шофьорската стелка ще бъде подменена с нова тези дни също :)

Махнах шофьорската седалка, понеже имаше 2 забележки:
1- една съвсем лека примка (още като я взех беше така) , по точно конче което стърчеше и след като го бях срязал супер деликатно зейна малка дупчица(не се забелязва ако не знаеш). Още преди 3 години си бях купил нова,но не беше дошло времето за смяна.
2- след 5 години+ експлоатация на шофьорската седалка единия борд е леко деформиран (дунапрена).

Свалих седалката, пратих я на Младен (masterOne),а той я закара във Вилнер.
Ето малко снимков материал.

 

post-1-0-78632800-1476090869_thumb.jpg post-1-0-17658900-1476090878_thumb.jpg

Махане на старата тапицерия

 

post-1-0-13466600-1476090910_thumb.jpg

Дебело дупе................

 

post-1-0-57997600-1476090922_thumb.jpg

Поправката :)

post-1-0-63990300-1476090966_thumb.jpg post-1-0-91266300-1476090966_thumb.jpg post-1-0-18374200-1476090967_thumb.jpg

Новата тапицерия: (само долна част)
 

post-1-0-59943600-1476090997_thumb.jpg

ХИЛЯДИ БЛАГОДАРНОСТИ на Младен (masterOne) , за бързата реакция (вчера я пратих, днес е готова, а утре е при мен). И за още нещо, той си знае за какво :) :smt030

Утре е ден за махане на турбо. (дано не вали)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гадно време!
Вчера и днес бе голяма аномалия :) , пече, вали, обръща го на мокър сняг и суграшица, пак пече ,пак вали и така 2-3 пъти!

Ето днешното доказателство!

 

post-1-0-09829400-1476091052_thumb.jpg

Днеш реших да си пръсна задните (а утре предните) дискове. Главината и ръбчетата бяха пръснати с черна перла.
Добре се получи за аматьооооор като мен!

post-1-0-54305100-1476091077_thumb.jpg post-1-0-94021200-1476091076_thumb.jpg post-1-0-22731600-1476091077_thumb.jpg

Утре ако е хубаво времето след работа следват предните и сваляне на турбината (най-накрая)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Таз Фабия......който и е мислил двигателя в този "кош". :smt0344

Няма място човек да бръкне като хората.

Днес си сложих адаптор (4пътник за 2 сензора) към масления филтър.
След консултация със Сами прецених, че е по добре да го сложа на мястото на индикатора на маслото(датчика).
И като се почна едно трудно завиване....

За час и нещо се справих .(включва и времето в което подсигурявах резбите/ завивах, развивах(че не може да се затегне от гайката на маслената магистрала/пак завивах.)

post-1-0-67980200-1476091176_thumb.jpg post-1-0-91129400-1476091176_thumb.jpg

Сега поне КАТО МИ ДОКАРАТ ( чакам аз, чакам) новата духалка ще имам работещи уреди :) .

П.С: Само гледай да не хвана ПИК , че пак ще има се мандахерцаме и да връткаме актуатора в каналето! :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще ходя да си взимам турбото от майстор Сами.... та по-късни ще пусна снимки.

Но сега......

Имам някои нещица за показване.

1вата придобивка я дължа ИЗЦЯЛО на ЕДИН ГОЛЯМ МОЙ ПРИЯТЕЛ- Николай от София. Няма да стигнат думите ако тръгна да описвам досега какво е направил този човек за мен. Не бяха гуми, не бяха джанти, а сега и...амортисьори. ЕВАЛА БРАТ, ти си знаеш.
Ники (заради мен) кара 1 час до другия край на София в задръстванията и после 1 час обратно само и само да може да ги прати възможно най-бързо!

Брат, уникален си!
Ето за какво става въпрос:

КОНИ FSD - http://www.koni.com/190.html

 

post-1-0-59251200-1476091240_thumb.jpg post-1-0-65223100-1476091250_thumb.jpg post-1-0-86858100-1476091257_thumb.jpg


2рата придобивка е изцяло благодарение на Радо- rgc. Радо обърна дилърите на Сеат в чехия, за да ми достави ето това:
Сеат Ибиза Купра- интейк :) с който колата ще поема по-дълбоко въздух (УЖ)

post-1-0-03535700-1476091296_thumb.jpg

Следва продължение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Малко последна информация :smt0344

Сложих турбината още миналата събота и неделя. Поредната перфектна работа от бат Сами- адмирации!

Оставаха само няколко финални задачки за отмятане. Най-важно беше да вържа уредите, да мога да гледам налягането на турбото.

И така. Вързах си турбото и датчика за маслото. (голяма мъка беше с това прекарване, но стана професионално)
Вакуум маркуча му нанизах един червен силикон от горе и стана много деликатно!

post-1-0-36920200-1476091417_thumb.jpg post-1-0-10881300-1476091417_thumb.jpg

Взех си от магазин за рибки снадка (че не ми стигна маркуча) с кранче, което регулира въздушния поток и по точи начин стрелката си бачка перфектно. (тъй като при снаждането на тръбите се получи леко трептене в стрелката)

post-1-0-50690000-1476091439_thumb.jpg

Отзад (зад черната опашката) се вижда беличкото на кранчето.

 

post-1-0-46554900-1476091450_thumb.jpg

И така, вчера (на Петък 13ти) направих малко тестче без броня и да видя как се справя турбото......

Голяма ГРЕШКА НАПРАВИХ.
1во- колата се държеше много добре, но май турбото прави пикове (към 2.7бара)
2ро- аз съм *** и тръгнах без броня .... не си захванах подкалниците с нещо и ето го резултата след теста:

post-1-0-62144900-1476091476_thumb.jpg post-1-0-88543800-1476091476_thumb.jpg post-1-0-33920700-1476091476_thumb.jpg

ГоУем съм , а?

БЛАГОДАРЕНИЕ НА РАДО - rgc още снощи се разбрахме и днес сутринта се сдобих с 2 нови подкалника (ляв и десен) от Варна.

Днес имах 4 задачки за отмятане.
1во: Смених си задните амортисьори. Че за предните нямам скоби за пружини.... Заспаха с новите тампони. Измих и изчистих подкалниците и ги изолирах с материала останал от Есто. Ако се върне Митака ще взема още и ще ги довърша барабар с предните!

post-1-0-02818700-1476091526_thumb.jpg post-1-0-58614700-1476091526_thumb.jpg post-1-0-09170700-1476091527_thumb.jpg

2ро- трябваше малко да пооправя ауспоховата тръба до гърнето(че като пак съм слагал даунпайпа за новата турбина, не съм го набил малко повечко назад), че леко ми опираше в ламарината предпазваща кантарчето. Сега вече всичко е наред. Отзад също двуцевката заспа идеално по линията на бронята!

3то- смених си 2та подкалника :) дето го окотих вчера

 

post-1-0-37602600-1476091555_thumb.jpg

 

В десен подкалник има разлика с РСовия. Тя се изразява в едно изрязано място,което след смяната на оригиналните турбопътища не ми трябва.

post-1-0-52791500-1476091568_thumb.jpg

 

 

Сложих си и бронята и заспаха дупките за винтовете перфектно.

ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА РАДО- rgc ОЩЕ ВЕДНЪЖ!!!

4то- там пак се окашах и утре ще се преправя отново.
Явно не съм наместил студената част на турбото 1към 1 както преди, а и променях 1та тръба. Сега обаче ми опира тръбата (силикон 90градуса) в полуоската за съжаление.

Утре махам актуатора и ще се опитам да развия болчетата на място и да го преправя.
Ако не стане ще си преправя малко турбопътищата....

Ще видим какво ще стане, че утре ще имам гости.
"Млад Татко" Сами ще ми идва на гости с Жужи и прекрастната им дъщеричка .........
Ще ми прегледа тараляка с Ваг-Ком и ще донесе турбо уред за да можем да замерим налягането на турбото.
Ако успея преди това да си направя турбо пътя да не опира в полуоската!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бързата работа срам за майстора!

Спокойно,имаш още 7 дена .

Да се надяваме че ще успееш.

 

 

п.п .. ако не успееш,ще ти пуснем снимки от събора smile004

Абе ка няма да успее бе.Другата седмица ще посети за 1 ден гаража и всичко с което не се е справил ще се доизкусори.Ще настроим турбото и ще сменим амортисьорите/предните/-да мачка на Междене тси тийм.За налягането...утре ще го проверим с калибриран уред,че може и манометъра на Ися да не се държи правилно.

Колата ще е реди за събора 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта от 9 часа се кукнах и отидох да работя по колата!

Успях от долу (след сваляне на актуатор, отечка за маслото и протектор на колектора) да развия болтчетата на студената част на турбото. След лека корекция и преправяне на турбо пътища, всичко си дойде на мястото.

Следобед, с лекичко :) закъснение пристигна бат Сами и успяхме да замерим с негов уред налягането на турбото след тест драйв.
Турбото надува на 2.4 бара. Ще се направят съответните корекции , за да се закотви на 2бара турбината.
(Следователно, в моите уреди няма грешка)

Младен утре ще ми прати един силикон и ще сменя едното съединение, понеже имам едно на ум за него.

Вторник се надявам да посетя бат Сами и да се справим с предните амортисьори за да бъде колата в пълен блясък за (щях да кажа за бала) Събор 2011.

Ей го на , наш "млад татко" с прекрасната си дъшеричка.

post-1-0-87401500-1476091657_thumb.jpg post-1-0-63620300-1476091657_thumb.jpg

P.S:Esto, бягай да гледаш Лорито и да следиш бобеца да не заври, че после Генералшата ще ти стопи лагерите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си оставих колата на майстор Сами.

 

Набързо ми намести актуатора- мърдна го с 3 оборота. Сега колата е перфектна, но утре Сами ще тества и се надявам професионалния му УСЕТ да го убеди да го върне актуатора с половинка оборот.

 

Днес малко раздавах газ да тестваме ...... направо..... ауспуха ми мръдна с пруст и половина назад (от разширение). По нататък и него ще го мисля.

За утре, майстор Сами ще ми го набие още съвсем лекичко назад към бронята, че поне като се разширява да има мегдан и да не ми опира отново в "екрана/покривчето" на кантарчето.

 

Утре ще ми смени мишока и предните амортисьори. Нали съм хал-хаберен , не можах да си намеря тампона за скоростната кутия.

 

П.С: А, да не забравя, Сами сега ще ме взриви, нещо турбо уредчето не ми замерва както аз искам - сега ще има да мънка Сами.

 

Сами, силата е теб! ОСТРОООооооооооооооо!!! smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще я направим перфектна,няма страшно.Ще я покарам да видя как е с лага в ниските и ако ми се стори че е добре,нама да пипам.Сега пика е като по учебник-тоест 0.2 десети повече от холда!Ако ми се стори мудна в ниските,ще го напъна 1 оборот да видя как ще се държи и ако трябва ще отпусна половин или един.

Митак,уредчето от зрънчо показва с 0.7 бара отклонение smile091 smile091 smile001 но това не е най важното.Важното е че Ися е луд маниак и прави колата страшно мераклийската...все пак не го е произвеждал той я.Но имахме си ние тримата закачка с тези прословути манометри. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викай, блъскай, всичко да пада...........

Айде ТСИ тийм, готов съм.

Малко хроника :)

Днес си взех колата от Сами. Сменени са предните амортисьори, вече той ще пусне снимки.

Днес я е тествал- всичко е било на 6.

Тъй като моя уред е хал-хабер. Отидох и си купих от Спаркото Варна - нов манометър (като на Сами, но до 3 бара).

Хванах после АВТОБУСА и бой до Сами. Сами ми вика- пробрай го бе, аз - не. На Сами работния манометър показваше малко под 2 бара, Сами ми каза, че може да има леко отклонене, понеже не тества всеки ден турбита с 2бара+

Сами ме съветва: Дай да го върнем 1 оборот. Вчера МАЙСТОР САМИ го регулира с 3 оборота. Аз му викам- половин.
Сами ме съветва- 1 оборот бе. Аз - НЕ.

И се прибрах- колата с новите амортисьори е перфектна, но не ми хареса на макс , имаше лек лаг на 2-3-4 скорост.

Прибрах се в Добрич: Пробвах с новия на стъклото- 1.8 дава пик (трябва да е 2 бара): МАЙСТОР САМИ ДОБРЕ МЕ СЪВЕТВА И ЗА МАНОМЕТЪР И ЗА ТУРБО, ама като съм тиквена глава.
Сваляй колона, хвърляй буст уреда, слагай новия.
Преди това си взех ЗЕЛЕНА ЛЕД СВЕТЛИНА за буст метъра и стана перфектно.
Чух се със Сами по ГСМа, следват инструкции от майстора , мръднах актуатора с 1 оборот и дай на тест.

КОЛАТА Е СЪВСЕМ РАЗЛИЧНА. 2-бой,3-бой, 4-бой - няма лаг, перфектно си ускорява от ниски убороти и нагора си върви прекрасно (брутално- спрямо преди).

ЕВАЛА НА САМИ, без неговите съвети нямаше да се справя.

ЗАТОВА КОЛЕГИ, когато МАЙСТОР Сами приказва, ще слушате!

Сами ще пусне снимки от работата по смяната на амортисьорите.
Ето как стой колонката с ВДО-то.

post-1-0-61757000-1476091700_thumb.jpg post-1-0-88187700-1476091700_thumb.jpg post-1-0-14389100-1476091701_thumb.jpg post-1-0-40801700-1476091701_thumb.jpg

След Събора може да си сменя и уреда за маслото, Да са еднакви.

П.С: Сега вече не ми трябва и кранчето, нямам ядове с трептене на стрелката или шумене на уреда.

ЧУК Е!!!

НАПРАВО ТАЗИ ВЕЧЕР СЪМ УХИЛЕН ДО УШИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама какво турбо ти измислих и направих само...УНИКАТ :lol:

ТУРБОТО ПРЕДСТАВЛЯВА:

-ротор от Рено цди 170к.с.,Пасат 2.0тди 170к.с.

-средна част от Фабия РС 131к.с.

-колектори,топла част с геометрия от Сеат Купра тди 160к.с.- разстъргана по ротора

-компресорно от бмв 3.0 тди 184к.с.

-компресорен охлюв от Ауди 2.5 тди 180к.с.-разстърган по компресорното

с 2 думи:голям карашик smile091

 

тси тийм къде са??? ;) Тази година като замерващ на междене,ще викам за тебе!Само много внимавай да не се изложиш на майсторското-И ТАЗИ ГОДИНА КУПАТА ТРЯБВА ДА ОТИДЕ КЪМ ВАРНЕНСКИ РЕГИОН.

СМЯТАМ ЧЕ НЕ СЪЖЕЛЯВАШ ДЕТО МЕ ПОСЛУША И ЗА ТУРБОТО.Първия път пак не ме послуша за турбото,та чак от втория път ти увря главата.Ама ти си добър приятел ииии кво да те правя.И за още нещо много важно и хубаво ме послуша,но като му дойде времето ще се разбере.Обаче се справи от първия път там smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо турбо , мишка. НОМЕР 1 СИ! ША ТА ОТКИНА!

На 2 бара е перфектно за каране / ежедневка.

 

Утре следва:

-реглаж преден мост

-смяна на тампон на ск. кутия с пауърфлексов - днес го намерих :)

 

- мивка, чистене, полиране (след работа) и съм реди за събора!

 

Утре в 21ч. завършваме футболния турнир в Добрич- вдигам купата, пия шампанско и петък 11часа съм на линия на ЛУК-а.

 

Ама как си избацах ЗЕЛЕН ЛЕД на уредчето, а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уредчето стои много елегантно!!!!Много е маниашко и красиво.Вижда се МНООГОО по-добре от другото, особено денем.Другото докато се взираш да видиш какво показва под затъмненото стъкло ,може да направиш ГОЛЯМА БЕЛЯ!Това е с "професионален" VDO дизайн,работи бързо и същевременно без вибрации/може да махнеш вече кранчето от магазина за рибки smile091 /.Много добре стои и от това че е много тънък канта около края!Да ми пазиш диодчето за моето.

в петък в 11 те чакам на Лукойла излъскан ,да отпътуваме за Сокола smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за аматьор......чат-пат се справих. Трябваше да пипна малко експозицията..... next time!

post-1-0-67289000-1476091793_thumb.jpg post-1-0-24324000-1476091794_thumb.jpg post-1-0-20575800-1476091796_thumb.jpg post-1-0-74809300-1476091796_thumb.jpg

 

post-1-0-27612800-1476091797_thumb.jpg post-1-0-77497500-1476091797_thumb.jpg post-1-0-26956100-1476091798_thumb.jpg post-1-0-80873200-1476091798_thumb.jpg

 

post-1-0-28411000-1476091799_thumb.jpg post-1-0-84582300-1476091799_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

s_flag Да си ъпна малко темичката, че беше в забрава.

Има някой неща по колата които съм взел , но не съм правил снимки.

Да започна само с 1.
Много исках още като си купих колата по-разчупен волан. Но тъй като тогава само гледах как да сложа друг, а от Р32ката не ме кефеше понеже стоеше тежък, реших да преправя моя.
След разговор с Гошето от Варна обаче си измених идеята. Бях посъветван да си взема 2ра ръка и да направя него, а оригиналния да си го запазя, тъй като е на 100км. и е в перфектно състояние. Така и стана. Поръчах от и-бей волан от ГОЛФ 4ка :) за 45лева :) и след това го пратих в София.

 

post-1-0-77577200-1476091854_thumb.jpg

Разбираемо, аз съм некадърник и всичко не става от един път.... Бях замислил да е със зелен шев и зелен маркер (рали/дрифт- бърза рейка- простотии). Но после ще трябва и други неща от интериора да преправям.....

След като Милен от Вилнер ми изпрати 2-3 скици обаче осъзнах, че съм в голяма грешка. Замислих се, какви всъщност искам аз: Аз искам изчистен вид , да не е футуристичен на фона на стоков интериор (би стояло не на място). Видях, че с тези зелени шукарии ще стои като подарено и направих леки корекции. Без маркер и с черен шев. Близко до оригинала, изчистено и дискретно.

Ето го в процес на проектиране:

 

post-1-0-41678700-1476091870_thumb.jpg

И в завършен вид: Скосен долу леко и дискретно.
 

post-1-0-21928300-1476091889_thumb.jpg post-1-0-97194200-1476091888_thumb.jpg

Понеже е на червен фон, улеите се набиват на очи като по-дълбоки, но в действителност са по дискретни.
На горната снимка- волана се набива на очи и стои малко футуристичен, но на долната сниман леко от далеч се вижда съвсем нормално! Ще заспи на фабияна!

ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ, РАЗБИРА СЕ, НА МЛАДЕН - masterОNE :), без който това нямаше да се случи в такива темпове и $ равнища. Младене, голям си. Обещал съм ти, бате, пускам педала на газта на Междене smile168 ! ( и да не го пусна, все същата, ще ме откинеш)
Благодарности и на Милен от Vilner, за изработката!

Има и други неща, но като се постопли малко времето, че зимата е ......., а колата си стои в гаража вече 2ри месец (лъсната ,полирана и с изваден акумулатор)

Младен вече трябва да го е взел, утре ще го видя как ще стои когато е пред очите ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре се е получило smile126 Браво! Ако и беше взел айрбег като на леон фр (или купра) който е с малко по-остри ръбове, щеше още повече да му отива :smt017 Но и така е много споучливо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите са със същите air-back-ове. Ако говориш за този тип:

http://www.ebay.co.uk/itm/seat-leon-cup ... 1e6b6f2299

 

Много ръбесто би било, на мен лично ми грознее!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този говоря, ама точно на този някой се е .... с тоя карбон. Ето на кола как изглежда, на мен лично много ми допада smile021 Но всичко си е въпрос на вкус, на мен пък на фабията ми е някакъв тумбест, особено сега :smt017

post-5798-138453367231_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е футуристичен! Стана много добър. Благодарности на Вилнер и от мен за бързата и перфектна изработка.

 

Утре като го сложиш в колата, ще стои по-добре от колкото на тези снимики :D

 

post-4130-138453367234_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453367248_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре бе, пали джогана , вземи мискинина и ела да се откинем. Маджо не го взимай, той много пие ! :)

 

Опаааа!

post-161-13845336778_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.