Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Fabia vRS-Blackpearl: Günter Powered


BlackPearl

Recommended Posts

Както разбрахте,актуатора беше блокирал...вътре дрънчи/ще му правя дисекция/.Първо пробвахме със здрав без да го слагаме и като се оказа че сработва на място ,диагнозата беше ясна.Понеже клапана е от голямо турбо прехвърлихме планката за закрепване и вилката,настроихме го на място/марко гърч ;) /и тест.Още при излизане от гаража,звука на турбината в ниските веднага ми хареса,а после Искрен след като кара беше толкова щастлив,че едва не ме разцелува :D .И целия ден бяхме заедно и беше много щастлив.А и още нещо много хубаво научих,за което искренно се радвам/не се отнася до автомобили/.

post-2454-138453203245_thumb.jpg

post-2454-138453203251_thumb.jpg

post-2454-138453203255_thumb.jpg

post-2454-13845320326_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 293
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • BlackPearl

    155

  • bega4kata

    69

  • kelesha

    17

  • masterOne

    10

Най-много писали в темата

=D> вече перлата спи спокойно
Мдааа,този път,се издънихме с тоя клапан.Тоест бат Сашко се издъни,а аз му се доверих сляпо и не проверих клапана как работи.И той явно не го е проверил,защото като се оказа че турбото на Искрен е ккк,му поръчахме цяло чисто ново,от което направихме хибрида.И после аз му занесох геометрията с колекторите/която Ися беше купил с едно турбо за боклука от нета за 50 :!: лв всичко/ да я пекакоструйне и да я събере след като е така и така при него.Той е помислил,че аз съм му дал работеща геометрия и не е гледал клапана,а аз пък не съм допускал,че няма да я провери геометрията как работи с клапана.Дори мисля че заедно я проверявахме/вакумихме/,но не съм сигурен за неговата ли беше точно,защото тогава беше доста натоварено бяха се събрали да провим няколко турбини на веднъж...А и ние имахме работа доста в гаража...Поемам вината и се извинявам за тревогите и неудобствата които му причиних на Искрен.

поговорихме си с турбиниста и няма да допуснем такова разминаване на доверие...човек се учи от грешките си докато е жив

има една поговорка -много баби хилаво бебе че и наща работа такава-много майстори неработещо изправно турбо

възможно е и да е работел при вакуменето/проверката/и след като се е нагрял на колата да е отказалще го отворя като остане време-предполагам какво е станало

Точно на приятел,се получи тази издънка,за което още веднъж се извинявам.То с стова турбо нещата се усложниха ,първо се оказа че не може да се ъбгрейдва,после дойде друго компресорно колело-тоест за студен охлюв с друг номер,а ние вече бяхме намерили и подготвели нужния ни,който се оказа излишен и се започна търсене на друг,който да е по номер и същевременно да влезем в договорената цена.Освен това ако ние го монтирахме 1000% щях да го погледна като запали колата дали се движи геометрията-това си ми е навик дори 8) Не се опитвам да се оправдавам,а обяснявам защо така се получи.Дължа поне обяснение.Важното е че клапана е сменен с работещ.Сега се чака генерацията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Преди 20мин се прибрах...
Въпреки,че съм почти еднорък, днес се захванах след работа и сложих генерацият. Голям зор беше да махна старата (гърнето) зашото нямам канал и се мъча като грешен дявол.... Какво да се прави.

 

Имаше интервенция по шишовете за тампоните. На даунпайпа единствено бяха без "ушенце" , затова 1во ги поогънах да паснат идеално,след това ги резнах леко.

Моят приятел (виден организатор на гонките в Добрия) Йордан, дойде, взе и закара тръбата на аргон.

Последва много мъка, докато резна гърнето, Йордан като ме видя какво правя си остави работата и дойде да помага :).
За съжаление нямам снимки, но утре ще има достатъчно. Всичко си заспа много точно като дължина и ушички на тампоните. Не съм си затегнал само скобите и даунпайпа.

А пък гърнето как заспа, да си.......
Много яко стои и 2те бурийки следят линията на задната броня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, да почвам с премеждията.

Ден ПЕТЪК 30.04:
Имах малко доизкусуряване по гърнето, посетих Сами и Бат Васка веднага го оправи.

След това отидохме при Тони. Тони ми качи колата, много внимателно и старателно я хвана с коланите, прекара кабели и тн. и започнаха ръновете. Обаче изникна проблем. Турбото пак пренадува. Видно от графиките (спад на линията) Тони пуска газта, понеже турбото прави 2.2 и нагоре ПИК(а това е ЛОШО)и като цяло нищо не се получи. Тони се опита да го прави софтуерно, но проблемът беше другаде. След като не стана, Тони ни посъветва да мръднем актуатора. Сашо турбиниста ни посъветва да мръднем едно болче и.....почнаха размишления.

Върнах се при Сами. ОГРОМНИ благодарности на ТОНИ, първо,че му загубих част от времето и второ,че ми даде уред за измерване на налягатено на турбината които да гледаме и да тестваме колата.(събота му го върнах)

И така, пак при Сами:
Седнах аз на столчето на Сами, прилепих длани и: Господи, одавна не съм ти се обаждал,МОЛЯ ТЕ , да ми стане турбината, да си мапирам количката и да си давам газ на воля. Няма да те безпокоя скоро пак -ОБЕЩАВАМ...........
Сами и бат Васка мръднаха актуатора и излязохме на тест:
1тест- колата надуваше на 1.5 и си ги дършеше- айде пак в гаража.
Сами и бат Васка пак мърдат:
2ри тест- колата надува на 1.9 и после връща на 1.6/1.5 - айде пак в гаража.
Сами и бат Васка пак мърдат и уверени ми слагат кората.
3ти тест-УСПЕШЕН: Колата надува на 1.7 и после държи около 1.5-1.6.

Събота 1.05

В 11 часа бях отново при Тони и пак я метна. С вече работеща перфектно турбина колата изкара без да и е подавано много гориво резултати, които направи в петък в 2та сполучливи ръна (от 5). След доста настройки и пипане,тъй като Тони изпипва всичко детайлно се стигна до: 125.3kw / 411NM - на колела. След това Тони реши малко да намали въртящия момент.
125.9kw/ 404.06NM. 

Което ще рече 170-171 коня на колелата и 195-196 коня на вала.390-400 NM на колелата и около 450НМ на вала.

Сега на връщане към Добрич я пробвах-стреля си страхотно, перфектен въртящ момент и до 5к оборота турбото държи да си........
Тони изпипа всичко в детайли- температура, изгорели газове, интейк, всичко.С други думи, Тони си знае работата, направи я максимално според възможностите и ...но и максимално сигурна!
Колата не даде коне колкото на Сами, но все пак съм 8клапана, а Сами 16. Но пък имам с 30НМ повече въртящ момент от него.

ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ТОНИ,за изпипването в детайли и професионално свършената работа!
ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА САМИ,за съдействието и че вчера останаха с бат Васка след работа да настройваме колата!
smile159

С още малко работа по колата от моя страна и още по-ниско позициониране на кулера (както Тони не веднъж е казвал) ще получа още някой KW отгоре.

(няма да имам нет тези дни,че си преместих рутера. Сами има да качва снимки и клипове.А Тони може да напише по компетентен коментар за колата от мен.)

Аз съм много доволен. Колата върви прекрасно с тежките 17ки.Ако сложа 15ките на 185 още по-голяма разлика ще има :). За в бъдеще мисля за 16ки .

П.С: Тони, Skoda се пише с К :) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е направена на БЕЗОПАСНИЯ МАКСИМУМ Тони и подава гориво като и следи температурата на изгорелите газове,рън след рън-12 на брой.Това с интернетния масов тунинг не знам как ще стане.Направи я на налягане 1.8 бара и турбото се държи перфектно.Дори и сподели че с такова турбо голега кара на 2 бара и при това яко.Моята кола е направена на 1.6 бара,като и за по сигурно към 4000 оборота намалява налягането на 1.5.Но моята кола беше първата която се прави с такава турбина и Тони беше предпазлив.Направи я много "СЕЙФТИ". ТАКА ЧЕ НА ИСКРЕН НЯМА ДА ИМА ПРОБЛЕМИ КАТО Е С ПО-ВИСОКО НАЛЯГАНЕ 1.8.Просто на по-ниско налягане 1.9,8V двигател даваше по-малко коне.Но при налагане от 1.8 даде изкъртващ въртящ момент и дори се наложи Тони да го намаля.За работата на Тони няма какво да говоря-НОМЕР ЕДНО В БГ за мене.Освен че си разбира от работата,това няма какво да се коментира повече,той внимава с всяко едно кабелче къде и как ще се опира по вратата ;) С всичко е много внимателен и прави колата сигурна!!!!!А това за мен и за повечето хора е най важното.

Добре че има такива хора като него.

post-2454-138453214283_thumb.jpg

post-2454-138453214286_thumb.jpg

post-2454-138453214289_thumb.jpg

post-2454-138453214291_thumb.jpg

post-2454-138453214294_thumb.jpg

post-2454-138453214297_thumb.jpg

post-2454-138453214299_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

До събор 2011 има доста време.

 

Имам планове за колата. Трябва да поработя по 4 компонента.

 

1я компонент вече е факт от днес, остава се поработи по него и да стане факт.

 

Подробности..... като му дойде времето!

 

P.S: Вчера получих един аксесоар за събор 2011.

post-161-138453225779_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

И така. Малко яснота. Първо ми дадоха едно турбо ( без да се знае състоянието му) с явната идея, каквото става и може да ми свърши работа да го ползвам. От него можех да ползвам само геометрията и топлата част, която обаче имаше следи (без разлика на пипане),но Сами ми каза,че няма да е на 100%. Затова дойде време за истинския донор (надявам се). 

Следва все пак Сами и Сашо да си кажат мнението. Надявам се да няма 3ти опит!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следва все пак Сами и Сашо да си кажат мнението. Надявам се да няма 3ти опит!

 

Следва и Пламена да си каже мнението.

 

Този път само аз ще ти я направя турбината,както направих сега с моята, обещавам.Всичко ще е проверено.Само ще я балансираме в Морското.Спи спокойно.

дано да е читава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приготвили сме му компресорно колело 56,капак с опора и сегм. за 56,лагерна втулка IY ,опорен лагер 360,сегменти и т.н.Ще престържем студената част за да съберем по-голямата перка/престъргва се и канала,-тоест дето както му викаш бил като капак отзад!!! спокойно!!!-точно там където е мазен на снимката се престъргва/Като го престържем пак ще ти снимам.Като ти престържем този охлюв,ще ти пасне точно всичко както си е сега по гурбопътищата!Както си ги нагласил нищо няма да променяш.Да видиш какъв човек съм....

и малко снимки за неверника :D

турбото не е мното прелестно ,но ще го направим

post-2454-138453239444_thumb.jpg

post-2454-138453239446_thumb.jpg

post-2454-138453239448_thumb.jpg

post-2454-138453239451_thumb.jpg

post-2454-138453239454_thumb.jpg

post-2454-138453239456_thumb.jpg

post-2454-138453239458_thumb.jpg

post-2454-138453239465_thumb.jpg

post-2454-138453239468_thumb.jpg

post-2454-138453239471_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д-р Турбо пак се развихрил на операционната маса,а аз се чудя що не се обажда,даже си помислих да не се сърди нещо!
А тази снимка със сигурност е за фейсбука...човечеца остана без нокти smile091

 

post-3740-138453239505_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И АR канала /по който се завихря и нагнетява бъздуха/ на 52перка от 20-ка е дори по-голям видимо външно от на 2256 който съм си сложил аз.На снимката:в ляво ми е компресора 52 ,а в дясно 56.

Спокоен ли си вече :D

post-2454-138453239578_thumb.jpg

post-2454-13845323958_thumb.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Голямата аксиална опора ,посочена с отвертката ,пристигна.Балансирана е и скоро ще стане.Но по молба на собственика не бързаме.

post-2454-138453242072_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Малко развитие по-темата :mrgreen:

Извикахме го състезатела да си вземе вече хибридизираното и наточено турбо,и той дойде с колектори с които евентуално ще се слага тази 20-ка.Оказа се обаче че за да пасне трябва да се завърти корпуса или респективно геометрията с топлата частна 180 градуса-че иначе отичането на турбото идва отгоре,а захранването с масло отдолу smile049 .Турбото обаче има възможност да се завърта само през 120 градуса на три пъти!!!!Искрен понеже беше питал вече специалисти от дизел форума,които са му казали че може да се върти както си искаш,тоест на колкото градуса си искаш-МОЖЕЛО И НА ТОЧНО 180.За това го извиках да дойде и пред него разглобих геометрията и той сам се убеди в това че МОЖЕ ДА СЕ ЗАВЪРТА САМО ПРЕЗ 120 ГРАДУСА! За турбото е МНОГО ВАЖНО КОРПУСА ДА Е ПОЗИЦИОНИРАН КАКТО ТРЯБВА-ТОЕСТ ЗАХРАНВАНЕТО С МАСЛО ДА Е ТОЧНО ОТГОРЕ а отичането точно отдолу.Тоест турбото да е в точно хоризонтално положение ,а маслопотока във точно вертикално.Иначе няма да има добро смазване и бърза ще си отиде.С колекторите които Ися донесе и градусите на които може да се върти топлата част на турбото,за да е в точно положение мазането трябва турбото да се закрепи в положението в което е на по долните снимки.Така обаче турбото идва по-навън и по тагоре от оригиналната позиция.Тъй като не се съгласи да свалим неговото и да пробваме как ще застане на колата....го взе в една торба и отиде да го премери в ЕТ-имало някаква разглобена Фабия.Та чакаме резултат да каже какъв фланец да изработваме или пък ще търси други колектори....

Но при всички случаи ще трябва да се променят и маслоподаването,и отичането ,турбопътищата за захранване и нагнетяване,най ме е яд че ще трябва да си реже и тръбата от Милтек/ауспуха-таунпайпа/,ще трябва и да се направи и планка която да държи турбината за блока-да не е само за колекторите.

И накрая дано да не стане лагава,че от тясно в колекторите,след фланеца газовете ще влизат в по-широка дупка/канал който захранва турбото.и ще се разжиряват и скороста им ще пада.Че ще се лагне е ясно ,но дано да не е толкова че да не може да свикне с това:D

smile091 много разтревожен гражданин беше-мери шири блещи се smile091

ще стане мишка,няма да се плашиш ;)

Щях да го разкардандисам да не си разбутва колата толкова мното/защото му е ежедневка/,заради 2мм по-голяма от заводската му перка на изхода,но го виждам ,че много иска да пробва с 20-ка турбина.Няма да може да се успокои и да спи спокойно докато не пробва.За това ще помагам с каквото мога.

post-2454-138453245068_thumb.jpg

post-2454-138453245071_thumb.jpg

post-2454-138453245074_thumb.jpg

post-2454-138453245076_thumb.jpg

post-2454-138453245079_thumb.jpg

post-2454-138453245082_thumb.jpg

post-2454-138453245084_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно Митаче, имам други варианти.

 

Благодарности на Сами, ЧЕ СЕ ОТЗОВА ТОЛКОВА БЪРЗО И МИ НАМЕРИ 2 КОЛЕКТОРА,които ще ми свършат работа, но ще изчакам мъничко, понеже съм уговорил колектор за 1.9тди-пд делим/рязан и заварен чугунов оригинален фланец (от колектори на ауди) под такъв ъгъл , че хем турбината идва отзад (почти като стокова) , хем и маслото си идва перфектно (няма да има отколнение повече от допустимото а именно 30градуса- няма да има толкова).

 

Ще се види и чуе какво ще последва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Ето бе , Сами....... smile004

Взех си колонка от моргата. (По-точно, Гошето ми я взе от Варна- благодарности).
Взех си стойка за 2 уреда, резнах я, напаснах я що годе и я дадох на един факир тук до Добрич в едно село...
Ето какво излезе:
post-161-138453285641_thumb.jpg
post-161-138453285676_thumb.jpg

Отворих зрънчото и ето какво излезе!

post-1-0-88464200-1476090601_thumb.jpg post-1-0-30065700-1476090602_thumb.jpg post-1-0-79388700-1476090602_thumb.jpg post-1-0-31226600-1476090603_thumb.jpg

Ще има и продължение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега съм докарал нещата в това положение!

post-161-138453285679_thumb.jpg post-161-138453285738_thumb.jpg post-161-138453285741_thumb.jpg

Направих диагонален фланец. По този начин мазането идва точно отгоре. Да има 5-10 градуса отклонение най-много. (което е допустимо според Сами)

post-161-138453285744_thumb.jpg post-161-138453285982_thumb.jpg

Следва:
Тъй като искам да стане възможно най-добре: Правя си 2 гарнитури за фланеца.
Пясъкоструй за колектора.
Термо кожух за турбото- защото ще е малко издадено назад и ще е по близко до стената....
post-161-138453285985_thumb.jpg

Взех си и някоя друга тръба, да модифицирам турбо пътищата...

Трябва да си направя (май) нов интейк и лека промяна в даунпайпа.

Първо ще събера всички необходими чаркаля и после ще се мятам...

Ако не стане както искам.......... Сами, ти си знаеш с какво ще помагаш!

Знам , че мога да разчитам на теб!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Вчера ходих при Самуйл- повози се,ръчка ми лоста и отсече-СИНХРОНИЗАТОР 4та.

Ще му се доверя напълно-даже ще го поръчам предварително + още нещо за кутията smile049 .

Края на месеца ще се прави :) HDS 9910- я бързо пичовете с BLT да кажат техните какви номера са. (Може и на ЛС)

Дотогава ме чака работа по колата: кулер,ЕГР тръба,танк за картерните газове,почистване на колекторите и прочие :)

 

И тяхните са HDS... късички са нали ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.