Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

New Fabia 1.4 или 1.2 бензин


vitanv

Recommended Posts

Май безмислени спорове се заформят ... 1.2 се слага от скоро, а 1.4 от началото на производството на Фабия. Т.е. повечето коли с 1.2 са на 2-3 години и е нормално да са наред. Тия с проблемни 1.4 обикновенно са от първите Фабии. Следователно, нормално е да има повече оплаквания от 1.4. Ще видим като остареят 3 цилиндровите как ще са.

 

Какво значи остареят. Мойта е на 4г. кара се на макс от самото начало преживяла е доста повече от всички тук и няма грижи за разлика от 1.4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май безмислени спорове се заформят ... 1.2 се слага от скоро, а 1.4 от началото на производството на Фабия. Т.е. повечето коли с 1.2 са на 2-3 години и е нормално да са наред. Тия с проблемни 1.4 обикновенно са от първите Фабии. Следователно, нормално е да има повече оплаквания от 1.4. Ще видим като остареят 3 цилиндровите как ще са.

 

Какво значи остареят. Мойта е на 4г. кара се на макс от самото начало преживяла е доста повече от всички тук и няма грижи за разлика от 1.4

 

Това колко оплаквания има от единия и от другия двигател зависи от много неща:

1.Колко коли има с единия и колко с другия.

2.Колко от собствениците на единия или другия имат желание и възможност да се оплакват.

3.Както пише малко по горе, колко живот е натрупал единия и колко другия.

4.Зависи разбира се и от качестват им.

5. Зависи и от много други неща.

6.Не зависи от това дали мненията са смешни или не.

 

 

smile188

 

И накрая - това, че има мнения различни от твоето не значи че са смешни или неверни.

Човека иска мнения и ги получава. За него е без значение дали някой смята тези мнения за смешни или не.

 

PS:Темата взе да избива в неправилна посока и ако модератора смята за целесъобразно може да и удари ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vankovarnata, поправи ме ако греша, но в последно време оплакванията от 1,4 моторите са от чешките агрегати, които от 2004 година не се слагат. За сметка на това пък, също така в последно време не липсват и оплаквания от 1,2 моторите (Боби Доктора и Joana). С казаното по-горе по никакъв начин не оспорвам качествата на трицилиндровите "лагерници" :lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vankovarnata, поправи ме ако греша, но в последно време оплакванията от 1,4 моторите са от чешките агрегати, които от 2004 година не се слагат. За сметка на това пък, също така в последно време не липсват и оплаквания от 1,2 моторите (Боби Доктора и Joana). С казаното по-горе по никакъв начин не оспорвам качествата на трицилиндровите "лагерници" :lol: .

Точно пък тези мотори са ама НАЙ-ЗДРАВИТЕ :!: :!: :!: :!: :!: Имам таксита с тези мотори,които са на по 500000 и са перфектни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4kata, не казвам, че не са здрави. Карал съм старата фабия с такъв мотор 12 винтилов и наистина върви повече от прилично. Казвам, че според мен, не може да се съди за качествата на един мотор по броя теми посветени на него във форума. Има доста по-обективни критерии или поне така си мисля. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4kata, не казвам, че не са здрави. Карал съм старата фабия с такъв мотор 12 винтилов и наистина върви повече от прилично. Казвам, че според мен, не може да се съди за качествата на един мотор по броя теми посветени на него във форума. Има доста по-обективни критерии или поне така си мисля. ;)

да с това съм напълно съгласен.аз просто изказах мнение защото имам наблюдения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цял ферман се изписа по тази тема.

Вкрайна сметка,какво реяи колегата???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vankovarnata, поправи ме ако греша, но в последно време оплакванията от 1,4 моторите са от чешките агрегати, които от 2004 година не се слагат. За сметка на това пък, също така в последно време не липсват и оплаквания от 1,2 моторите (Боби Доктора и Joana). С казаното по-горе по никакъв начин не оспорвам качествата на трицилиндровите "лагерници" :lol: .

 

Определено мога да кажа, че проблемите на 1.2 идват от незнанието как да се карат. Забелязах, че доста от тях да ги карат като нормален 8кл. или дизел което е вредно за тах. Когато се карат в ниските об. правят детонация и ненужно се скапва двг-то и пак държат. 1.4 дори и новите правят много проблеми. Както бях писъл всеки мотор си показва как иска да върви и ако не го следваш той се скапва. Погледнато откъм окомплектоване пак 1.4 дава повече дефекти. Общо взето това ми беше идеята.

 

karst я кажи какво караш. Казвам смешни защото или не са го карали или не са го натоварвали за да разберат какво може. Казвам го защото имам опит в натоварването на кола с такова двг. За 30000км. на година мисля не е малко за да разбера как се държи и каде е границата на мотора. Я някой да каже колко често кара до прекъсвач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За vankovarnata.

Карам 1,4, а преди това 1,2 - 4 цилиндъра. По тази причина не съм давал мнение за 1,2 -3 цилиндъра. Просто не ми хареса обобщението "смешни изказвания". Затова ми дойде "музата" и изписах маса мастило. Лично мое мнение е, че всеки един двигател задържал се на пазара е добър за една или друга употреба (првилна!).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.