Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изпарителят ми прави проблеми!


white_shark

Recommended Posts

Привет!

Мисля че имам 2 проблема създадени от изпарителя на колата ми-Landi Renzo.Около 8 годишен е,мохерчето вече се кара 46 000км. с него като нищо не е пипано.Разхода ми извънградко е 8-8.5л.,в града около 11-12л.Не знам дали е нормално-движението е натпварено доста.Обаче имам много големи проблеми с термостатите откакто започнаха жегите.Първия не отвори-смених го викам си времето му дошло.Сложих втори един приятел ми даде-2 дена изкара.Писна ми отидох в магазина,взех най-хубавия,който имаше-е пак когато си пожелае не отваря и направо и взех акъла на тая кола с разхождане в критичните градуси...Седя 2 дена долу и тая вечер ми се прикара-слязох,опънах лампата и смених термостата с изкормен.И проблема го усетих точно като стегнах всичко.Отварям капачката,почвам да наливам вода и като се наведох улових миризма на газ.Вярно запалих я точно за 1 мин. преди да почна да сменям термостата ама от радиатора не е нормално да ми мирише.И с това свързвам проблемите с термостата-получава се възглавница от време на време,която не може да излезе и колата хвърля водите.

Та според вас:

1.Възможно ли е проблема със загряването да е оттам?

2.Има ли качествени мембрани за този изпарител и струва ли си да се купуват...или цената е 1/2 от цената на нов изпарител?

 

Ествествено аз утре ще го сваля и отворя за проверка,но очаквам вашите компетентни мнения.Благодаря за които предварително ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Както го описваш са ти заминали мембраните. В резултат вкарва газ в охладителната система и от там прави "въздушна" (май по-правилно газова) възглавница и двигателя прегрява. Тичай на газаджия да смениш мембраните.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия газаджии ме имат за лимонка :lol: Викат сам няма да се справиш ние трябва да ти я направим.Как ли пък не [-X .Взех си италиански мембрани вместо БГ,на пликчето пишеше Landi дано са качествени :roll: Днеска следобед го отремонтирах.Останаха ми малко части ама е нормално :mrgreen: То и от основния артисаха 1 шепа гайки и шайби :lol: Абе всичко що видях за смяна-мембранка,гумичка,гарнитурка и прочие беше подменено.Настройките не съм ги пипал.Завих само с около 1/4 винта на тройника.Не е бегачка ама стига :D

Минах 75км. с 10лв газ.От тия 75км само 25км. бяха с новите мембрани...отделно не карах нормално.Това прави 11.6/100 разход градско.Сега ще направя едно засичане с нормално каране без нервничене и предолагам,че трябва да се завъртя около 10.5-11/100...знам ли

Абе 100% ше има дори минимален ефект от свършената работа.Пък и вече не мирише в радиатора :D

 

Благодаря за съветите на колегите.Бъдете живи и здрави 8) ;)

 

п.п:Загряването го установих от какво е :arrow: издухана гарнитурка на тиквата-почна да надува вече,варих термостатите-всички отварят.Просто няма какво друго да е.Ама това е лесна работа ще я оправим тия дни- то да беше за сефте ама не е.Какво да ги правиш стари баби :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.