Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[Skoda Felicia '95] Project Pavel


Redline__

Recommended Posts

Здравейте приятели, дойде време да пусна и цялата история на колата на брат ми (Biohazard). Това е добре познатата на доста от вас бяла Felicia на име Pavel. Когато продадох Favorit-a с брат ми започнахме да се оглеждаме и ослушваме за читава Felicia. И не след дълго се появи подходящ екземпляр за следващият ни проект. Колата купихме преди 2 години от наш общ познат (2рият й собственик), който я ползваше за служебни цели ;) . Той също е фен на марката и я беше кръстил Pavel. Решихме, че името е яко и го оставихме така :) . Колата е закупена в началото на лятото на 1995 год. (06.95) от тогавашният шоурум на ЕураТек Варна - в Спортна Зала. Изпълнение GLX с шкодов карбураторен мотор. Познавам се и с първия й собственик, който между другото твърди, че ако не първата, то е сред първите Фелиции, движещи се из Варна. Та когато купихме колата беше тъкмо пребоядисана в оригиналния си цвят:

 

001js5.th.jpg 002pm7.th.jpg

 

Малко след покупката на автомобила, започнаха модификациите по него. Като за начало купих 2 бели странични мигача за калниците и 2 чисто нови предни мигача, които заедно с фаровете разпечатах. Боядисах ги черни вътре в стила на бившия ми Fav. Черни Б-колонки и огледала в цвета на купето, като на инжекционен GLX. Не издържах и веднага й монтирах окачването от Фаворита ми - 4бр амортисьори "HP Sporting" + пружини Apex от Golf 1:

 

003bw8.th.jpg 004ob2.th.jpg 005ve8.th.jpg 006ua2.th.jpg 007bx5.th.jpg 008cp2.th.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Концепцията за маската е Clean Style, т.е. трябваше да се премахне емблемата. Свалих я и ми завариха ламаринка на нейно място. След което си я китнах, зашкурих, шприцнах и боядисах. А накрая добавих хромирана лайстничка в жлеба между горната и долната част, която имитира заводската такава:

 

98791529cv9.th.jpg 009it6.th.jpg 011ew5.th.jpg 010ov5.th.jpg 012ab9.th.jpg 013vd8.th.jpg 014bq1.th.jpg 015cj3.th.jpg 016dv2.th.jpg

 

И естествено логото на едноименното варненско студио за подобрения намери своето място на предницата :mrgreen: :

 

016kv1.th.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задна броня - facelift-ова, без модификации. Спонсори бяха МобиКом :mrgreen: . Отново боя по цвят и същите процедури както при маската:

 

017kx9.th.jpg 018jpgur4.th.jpg 019jpgso1.th.jpg 020jpgvg9.th.jpg 021se7.th.jpg 022my3.th.jpg

 

Открийте десетте разлики :mrgreen: (xеxе повече от 10 са ;) ):

 

023ez8.th.jpg 024uw8.th.jpg

 

След това дойде ред на джантите. Тях карах на Favorit-a и понеже си ме кефеха си ги оставих - Dezent Model "C" 7,25x15 ET35 с гуми Kumho Ecsta Supra 195/50 R15, като преди това разбира се си боядисах главините, барабаните и апаратите:

resizeofhpim1681vz7.th.jpg resizeofhpim1683gw6.th.jpg 025ib0.th.jpg 026ja0.th.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предна броня - също facelift-ова. Голям зор докато намеря такава :oops: . В крайна сметка се принудих да съживя една, дето я бяха отписали всички. Още по-голям беше зора с намирането на лайстната към нея. Втора ръка нямаше, а не съм фен на нощните магазини и накрая си я купих чисто нова:

 

027cg3.th.jpg 028as6.th.jpg 029nr8.th.jpg 030nn5.th.jpg 031iw6.th.jpg

 

Лека заигравка с някои детайли по интериора и естествено спортния волан, без който не мога:

 

035kt3.th.jpg 035tm2.th.jpg

 

Последва голямото хигиенизиране (за което съм пуснал отделна по-подробна тема):

 

032xf8.th.jpg 033go1.th.jpg 034ww7.th.jpg

 

Работата по генерацията беше свързана с премахването на средното гърне и заменянето на оригиналното крайно с крайно гърне Remus, което в Германия е красило някакъв си Passat :mrgreen: . В този ред на мисли пуснах 2 нови скоби с VW тампони отзад, за да стане както трябва. Ето и човека, който ми го монтира :mrgreen: :

 

remusyt3.th.jpg remusnr5.th.jpg 037gv1.th.jpg

 

Арматурното табло на първите Фелиции в частта си с индикаторите за къси, дълги, халогенни светлини и т.н. свети в големи правоъгълници като на Фаворит. След 97г. светят само символчетата, което лично на мен ми харесва много повече и си смених въпросната бланка със символите:

 

043ne2.th.jpg

 

Премахнах голямата кутия на оригиналния въздушен филтър, замених я с капак от Golf 2 1.3 моно-инжекция (пасва почти идеално) и изведох конусен спортен филтър. Оборудвах я и със оригинален Strut-brace от Felicia 1.9D:

 

042ow6.th.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: Thanks to: BlackPearl & Хашек !

 

Pavel беше озвучен с нов плеър Pioneer DEH-2920MP и нови колони Blaupunkt GT-серия - 13ки за отпред и 20ки за отзад:

 

040or2.th.jpg 041rd6.th.jpg

 

Special Thanks to: Хашек & BOSCHkov

 

В този си вид:

 

038kr1.th.jpg 039wm8.th.jpg

 

колата беше готова да пътува към Соколски Манастир за Националната среща на клуба през 2007год.:

 

044qg6.th.jpg 045fr3.th.jpg 045fw8.th.jpg 20ci5.th.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

:smt017 smile164 Павелкооооо,къде сиии

гледам че малко хора са го гледали ,а това е велик праект-да си го припомним

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гледам и не вярвам на очите си. Не съм и подозирал колко работа има по един римейк на автомобил. Браво на Коко и на цялата варненска банда помогнала Павел да бъде това което е!

ПС Сами ти защо го оплакваш Павел? Какво се е случило с него? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гледам и не вярвам на очите си. Не съм и подозирал колко работа има по един римейк на автомобил. Браво на Коко и на цялата варненска банда помогнала Павел да бъде това което е!

ПС Сами ти защо го оплакваш Павел? Какво се е случило с него? :roll:

Ми няма го вече.Разжалван е

/продаден след като бе въэвърнат в сток вид/

между другото тази кола с бат Миро я купихме преди около 5години и я направихме такси-голяма история има и мнооого път е видяла ,но до последно не се предаде :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Да, не е лъжа, че е била такси. Колата беше на около 500 000км когато попадна в моите ръце, с оригиналния си двигател след 1 основен ремонт, ако не се лъжа. Все пак е била поддържана само в Gunter Service Varna, а Сами е педант дори когато става дума за служебни коли :!:

 

Гледам, че съм забравил да кача и снимки на Павел в завършен вид :roll: , в какъвто той дебютира на Националната среща на клуба на Соколски манастир през 2008г. Ще се поправя, за да може Проектът да се счита за завършен в темата.

 

Та, след събора на Соколски манастир 2007 реших, че 15ките са ми вече малки и през лятото на 2007 ги продадох и си купих RIAL "GS" 7.5Jх16 ET35. Относно гумите - спрях се отново на Kumho, моделът обаче беше Ecsta SPT с размер 215/40/16.

 

resizeofpic447lz5.th.jpg

 

Наложи се да се претропат още малко веждите на задните калници. Боядисах и централната решетка на бронята в черно за да се оформят 3 ясни отвора:

 

resizeofdsc01259dz7.th.jpg resizeofrotationofdsc01tv8.th.jpg resizeofdscn1092mk1.th.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно според поговорката "Апетитът идва с яденето" в края на 2007г. и 16ките ми се струваха вече малки и си купих още един комплект джанти - RH Turbo 8Jx17 ET60 5x112 (Porsche 996 Turbo replica - ултра рядка джанта, каквато и в най-смелите си мечти не съм си представял, че може да притежавам):

 

resizeofhpim1544zs1.th.jpg resizeofrotationofhpim1hp9.th.jpg

 

Обух ги с Dunlop SP Sport 9000 205/40/17:

 

resizeofhpim1740op1.th.jpg resizeofhpim1742fq6.th.jpg 35217804td3.th.jpg 40391957wz2.th.jpg

 

За съжаление така и не успях да ги покарам. Отлагах правенето на преходни фланци 4х100 -> 5х112 ( Вариант 2: главини от Golf 3 GTi + фланци 5х100 -> 5х112), понеже бях съсредоточил всичките си усилия в Проект Клементина. И така и не се стигна до там, наскоро се разделих с тях, в момента красят един страхотен Golf 2 Rallye във Варна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност, не му беше проблем да завърти 16-те на сухо ;) А на мокро какво да говорим.. :D Беше един страхотен автомобил, който даваше невероятно удоволствие при каране :!:

 

Брат ми, може би в бъдеще трябва да се замислим отново върху един проект Felicia \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След посещението си в Докси, Чехия, Миро (Хашек) ми донесе като подарък от там бели стъкла за стоповете на Фелицията.

 

c287b6b64da901a1.JPG

 

С брат ми започнахме да умуване къде, как и какво да става по темата... Заех се като за начало с разпечатването на 2 оригинални стопа от Фелиция и се получи това:

 

d79d252521ab2021.jpg 2bd6b0bc949194f6.jpg c91cdcfbf10cab15.jpg

 

Само че беше твърде лесно :mrgreen: и някакси посредствено да сложа чисто бели стопове, а и като че ли се губеха на фона на бялата кола, за това експериментирах и направих Вариант 2 - стоп с бяло стъкло, но с черен рефлектор:

 

f910a1f74ea0d0ec.jpg 0b6a5683fd7caf69.jpg

 

Ама пак не ми хареса и си направих още 2 алтернативи, като облепих долната част на бялото стъкло с червено фолио:

 

46b3daac4106cb8d.JPG 6eb9738f62e6b979.JPG

 

В крайна сметка се спрях на варианта от последната снимка. Така стопът изглеждаше максимално заводски, сякаш със сменена само секция за габарита за мъгла и тази за мигача и задната. А и имах идея за по-нататък да премахвам черната лайстна между стоповете:

 

33020572b1c2d899.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 спортни амортисьора бяха малко, за това ги направихме 6 :mrgreen: . Амортисьорчета за петата врата в стил KONI Special:

 

8c0f689ffc7eab74.jpg c05fc9729b6f00ab.jpg f09424727c7a72de.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.