Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов собственик на Шкода - питане за Октавия


kalin72

Recommended Posts

Здравейте, от вчера съм собственик на Октавия I, 2000 година преди фейслифта, 1.9 TDI, AGR код, на 134 000 реални километра.

Ангренажния ремък е за смяна, къде и за колко пари мога да го сменя в София или Плевен? Желателно е да бъде с оригинален ремък, ролки и болтове. Предполагам, частите мога да взема от ЕураТек.

Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаждах се в ЕураТех, цената е 1300 лева ориентировъчно, каквото и да значи това, и включва смяна на ангренажен ремък и водна помпа.

Може би ще ги ползвам, защото вярвам, че ремонта ще бъде качествен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от вчера съм собственик на Октавия I, 2000 година преди фейслифта, 1.9 TDI, AGR код, на 134 000 реални километра.

Ангренажния ремък е за смяна, къде и за колко пари мога да го сменя в София или Плевен? Желателно е да бъде с оригинален ремък, ролки и болтове. Предполагам, частите мога да взема от ЕураТек.

Благодаря предварително :)

На Сточна гара к-т ангренаж с обтяжни и паразитните ролки е 400,00лв.

А защо ще сменяш и водна помпа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се разкача всичко от лявата страна на двигателя що да не сменя и водната помпа? Не е скъпа, а ако се случи да замине 3-5-10К км след като съм правил ангренажа? Айде пак наново разглабяне и цената за работата ще е същата, както и за ангренажа :) Та затова и водната помпа, като застраховка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:roll: То по тази логика , доста неща ще трябва да смениш. Ако имаш излишни пари , дерзай. По-добре , май да си купиш чисто нова кола.

Не виждам какъв е смисъла да се сменя водната помпа ( в случай че не се е повредила ) при смяна на ангренаж. Някой можи ли да поясни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че е е добре да се смени и водната помпа,защото се върти от ангренажния ремък и както с ремъка се сменят ролките,та така и помпата.Все пак тази процедура се прави на 90 000 км!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам какъв е смисъла да се сменя водната помпа ( в случай че не се е повредила ) при смяна на ангренаж. Някой можи ли да поясни?

 

Смисъла на смяната на водната помпа е че тя играе ролята на обтегач. Ако лагера и се скапе и блокира следва прескачане на зъб на ремъка и в двигателя става на салата. Така, че тия пари е мноооого желателно да не се спестяват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "rgc" -

Не виждам какъв е смисъла да се сменя водната помпа ( в случай че не се е повредила ) при смяна на ангренаж. Някой можи ли да поясни?
Нека аз се опитам да ТИ поясна :) Водната помпа е детайл, повреждането на който ТИ дава рядката възможност, да си избереш един или няколко (според късмета) бонуса! Първият от тях е, че не можеш да продължиш пътя си (тук идва ред да си представиш "топъл" Декемврийски ден, планински път, проходим естествено при зимни условия (разбирай кирка, лопата и чувал пясък) и няколко Приятели, с който СТЕ тръгнали да си прекарате добре уйкенда. След това идва втория бонус - ако си вечерял с Господ - Бог, ще чуеш (защото по стрелката на охладителната течност, може и да не видиш - като направи въздушна възглавница и не мръдне от 90°С), че водната помпа агонозира и ще спреш "у време", защото ако не го сториш, получаваш третия бонус - ремонт на цял двигател, за няколко хиляди (и то не 2000-3000) лева. Като за финал на този ми пост (който, надявам се, не приемаш като заяждане, защото ако е така - грешиш) ще кажа, че водната помна се задвижда от ангренажния ремък (за разлика от някой други автомобили, от същото поколение) и би трябвало (което не значи, че е) да е включена в така наречения "Пълен ангренажен комплект". Обобщено - този рядко сменящ се атрикул, може да ТИ спести хиляди левове, а струва стотици. За неприятните емоции с пътна помощ, пълна кола с багаж и хора - няма да говоря :) Това е от мен, по тази тема :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли по нещо да се разбере дали ангренажния ремък е за смяна?Преимерно ,чрез минимално разглобяване.По книжка пише ,че е сменен ,но като не съм го сменял аз ме гложди едно съмнение. smile177

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудна работа. Ако не е сменян 50к км ще го познаеш, но ако е сменен преди 15-20 може и да изглежда като нов. Освен това дори да е сменен, ако не е сменена водната помпа хич не е добре :( Т.е. моя съвет е да смениш всичко за да ти е мирна главата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм на 125 000. Ако не е сменян предполагам ще си личи, а ако е сменен ще е от скоро и няма да има нужда да се сменя. Ма най-добре ще е да сменя всичко и да ми е мирна главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.