Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем със скоростите


BOTZKO6

Recommended Posts

здравейте колеги! карам шкода 120 - '81-ви набор.нямах никакъв проблем до днес . днес включително цял ден съм карал и в един момент реших да заведа "бабка" на мивка да се "изкъпе"оставих я !!! и след час отивам да си я прибера...... ДА АМА НЕ!!!!. скоростите не можеха да се превключват, но като я запаля колата си тръгва нормално и после се движи все едно че е на 2-ра, но скоростите пак не могат да се превключват. честно казано не знам какво става.... дайте ми акъл моля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лост "лек" ли е? Ако да - най-вероятно се е развил болта който е между скоростния лост и щангата към скоростната кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лост "лек" ли е? Ако да - най-вероятно се е развил болта който е между скоростния лост и щангата към скоростната кутия.

Да!скорстния лост си стои(движи се леко) все едно че не е на скорост. къде трябва да погледна за този болт? извинявам се за въпроса ако е тъп но наистина съм пълен профан на тема шкоди и въобще за автомобили и техника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене навремето беше блокирал на първа, но не се движеше лоста, за палене и спиране трябваше съединителя да е натиснат и се оказа този болт. Като легнеш под колата махаш тенекията дето е под резевоара, тя се крепи на 4 болтчета и се открива достъп до въпросния болт, който е с главичка 10 мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах подобен проблем преди години. При мен се беше спукало гнездото в което влиза скоростния лост. Чрез него се задвижва вала за превключване на скоростите. В това гнездо влиза ябълката в долния край на скоростния лост. Слчайно и аз останах на втора скорост и успях да се добера до нас. За щастие бях на около 200 м. Първото което ми дойде на ум беше да развия 4-те болта на конзолата на лоста и да погледна какво става под нея.

Ремонта беше смяна на целия механизъм, защото не намерих повредената част, а механизма го намерих на старо и то още на другия ден. Още работи (май към 15 години) и то добре.

Смяната е лесна. По- голяма играчка е наместването на конзолата така, че да ти се включват леко скоростите. Отворите и са овални и позволяват настройка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да!скорстния лост си стои(движи се леко) все едно че не е на скорост. къде трябва да погледна за този болт?

 

Точно зад лоста има едно капаче. Като го махнеш ще видиш лоста и рамото, както и въпросното болтче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да!скорстния лост си стои(движи се леко) все едно че не е на скорост. къде трябва да погледна за този болт?

 

Точно зад лоста има едно капаче. Като го махнеш ще видиш лоста и рамото, както и въпросното болтче.

 

Само да допълня че ще е необходимо да надигнеш мокета преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги! карам шкода 120 - '81-ви набор.нямах никакъв проблем до днес . днес включително цял ден съм карал и в един момент реших да заведа "бабка" на мивка да се "изкъпе"оставих я !!! и след час отивам да си я прибера...... ДА АМА НЕ!!!!. скоростите не можеха да се превключват, но като я запаля колата си тръгва нормално и после се движи все едно че е на 2-ра, но скоростите пак не могат да се превключват. честно казано не знам какво става.... дайте ми акъл моля

....... МОМЧЕТА... ПРОБЛЕМА ИЗЛЕЗЕ ЧЕ МИ Е БЛОКИРАЛА СКОРОСТНАТА КУТИЯ........ . В общи линии ми казаха че една кутия е била около 50-60 лв. (моргата на гара Филипово-Пловдив) и около 70лв за труд в сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги! карам шкода 120 - '81-ви набор.нямах никакъв проблем до днес . днес включително цял ден съм карал и в един момент реших да заведа "бабка" на мивка да се "изкъпе"оставих я !!! и след час отивам да си я прибера...... ДА АМА НЕ!!!!. скоростите не можеха да се превключват, но като я запаля колата си тръгва нормално и после се движи все едно че е на 2-ра, но скоростите пак не могат да се превключват. честно казано не знам какво става.... дайте ми акъл моля

....... МОМЧЕТА... ПРОБЛЕМА ИЗЛЕЗЕ ЧЕ МИ Е БЛОКИРАЛА СКОРОСТНАТА КУТИЯ........ . В общи линии ми казаха че една кутия е била около 50-60 лв. (моргата на гара Филипово-Пловдив) и около 70лв за труд в сервиза.

ще потърся малко още оферти и ще действам тогава. някой ако има мнение ще го приема с удоволствие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо е блокирала?И кое точно и е блокирало?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо е блокирала?И кое точно и е блокирало?
не се знае тоюната причина за блокаване знам:( но човека който погледна колата каза че е "превъртяла" там където била вилката,,,,, имало някъв щифт който може и да е изтървал
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ... не съм чувал за блокирала кутия по тоя начин, хем върви хем блокирала. Чувал съм за тоталка блокирала след дълго виене и тракане и за изключваща скорости. Вземи легни ти и огледай лоста и връзките му както ти казаха колегите. Ти погледна ли си километража преди да я вземеш да не са правили варгали с нея, въпреки че скоростите са най - издръжливата част в 1 шкода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ... не съм чувал за блокирала кутия по тоя начин, хем върви хем блокирала. Чувал съм за тоталка блокирала след дълго виене и тракане и за изключваща скорости. Вземи легни ти и огледай лоста и връзките му както ти казаха колегите. Ти погледна ли си километража преди да я вземеш да не са правили варгали с нея, въпреки че скоростите са най - издръжливата част в 1 шкода

съвета на сашио има смисъл - намери си помощник да клати включва скоростите , ти легни отдолу и виж какво става.

може и да са откачили са се вилките от осите . или избирача се е счупил . и двете се лекуват със сваляне на капака . може и на място от канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[съвета на сашио има смисъл - намери си помощник да клати включва скоростите , ти легни отдолу и виж какво става.

може и да са откачили са се вилките от осите . или избирача се е счупил . и двете се лекуват със сваляне на капака . може и на място от канал.

Момчета... това с гледането отдолу се гледаше... проблема се оказа че е в скоростната кутия.Колкото и да не разбирам все пак пообиколих тук-там да се ослушам за проблеми и да я огледан Шкодката. за поправка на скоростна кутия ми поискаха от 200 до 300 лв. другия вариант (на който се спрях и аз) е друга скоростна кутия и подмяна със сегашната. не знам само колко на сметка съм я взел. Комплект скоростна кутия,полуоските и барабаните- всичко това в неразглобен вид (това на което му викат "самолет"). та цялото това нещо го взех за 60 лв.

труд за подмяна на кутията - спрях се на едно сервизче където ми поискаха 70 левчета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

момчета доста се забавих с решението на проблема ми със скоростите но все пак.......... оказа се че някво Гобразно лостче което намествало скоростите се е износило и беше спекло (блокирало) на 2-3 скорост та подмяната му ми реши проблема. сега трябва да разкарам скоростната кутия която купих...........

някой ако проявява интерес да ми пише на ЛС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Имам шкода 130 и от 3 на втора и от 2 на първа мн гадно ръпа... дали са синхронизатори или саидинител?

 

ако при другите скорости се сменя нормално нее съединител ми е точно синхронизатори точно за това аз отварях и си смених моите синхронизатори и някои други неща в сксоротната и сега е като нова нито вие нито хурка при смяна на скоростите на 50 км ръчкам втора и влиза кат масло.

 

от тези снмки може да предобиеш представа какво предстои за смяната на синхринизаторите

http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=6759431

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок мерси а намират ли се синхронизатори по магазините за шкода или е трудна работа и има ли разлика ж синхронизаторите от 4 степената до 5 степената кутия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок мерси а намират ли се синхронизатори по магазините за шкода или е трудна работа и има ли разлика ж синхронизаторите от 4 степената до 5 степената кутия

Нямат разлика. От 1ва- до 5та са еднакви. Гледай да си купиш оригинални, а не месингови- жълтите.

Т.е като тези ти трябват:

 

006759507-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.