Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[РЕШЕН] ПОМОЩ за скоростна кутия


Slavimaster

Recommended Posts

здр на всички

таи като пак ме хванаха лудите колата е отновео с свален двигател и скоростна но имаше и защо. доиде време за монтиране на фаво мотора обаче преди тва тази мъстия сксортната трябва да се сменят синхронизаторите и лагерите защото хъркат и вият. скоросната е с 5 скорости и само като махнах капака на 5 тата се уплаших с каква презиност е направено всичко и не смея да барна там.

купил съм вече синхронизатори и лагерите сте се набавят та в тази частност МОЛЯ някои който сее занимавал с този механизъм да ми съдейства и идвам кадето е необходино и срещу съоветното заплащане да се справим с това чудо. Благодря предварително на отзовалите се.

 

 

 

 

ЕДИТ

след 3 дена размишляване се реших и сам се справих със скоростната не беше изобщо сложно 8) повече за нея е описано в съответната тена в радел Проекти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 седмици мойта кутия беше на парчета.Ако толкова не се намери кой да ти помогне,мога да говоря с моя майстор (в Трявна) за съдействие,понеже аз само подавах ключовете :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 седмици мойта кутия беше на парчета.Ако толкова не се намери кой да ти помогне,мога да говоря с моя майстор (в Трявна) за съдействие,понеже аз само подавах ключовете :oops:

благодаря ти ще те имам вредвид ако никои друг не се отзове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенно лагерите на първичния и вторичния вал превъртат в гнездата си.Доста кофти работа. Отварял съм поне 5-6 скоростни кутий и винаги на този проблем съм се натъквал.Последния път намазах леглата с поксипол и проблемът се реши. Спре да вие.Кутията иначе се разглобява лесно.Цепи се на две като двигател на мотоциклет(поне 4-степенната)Синхронизатори не съм сменял и за демонтажа и монтажа им нищо не мога да кажа :oops: .Той колегата anastas поне ти е наблизо ,защо не се допиташ до него по тези въпроси?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата anastas поне ти е наблизо ,защо не се допиташ до него по тези въпроси?

 

Щото е на море :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата anastas поне ти е наблизо ,защо не се допиташ до него по тези въпроси?

 

Щото е на море :D

 

Мобилните комуникаций вършат работа в случая :mrgreen:

Нека почива човека че и той бая зор виде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

престраших се и я отцепих кутията на 2 нее толкова страшно синхронизаторите се сменят лесно си4ко се вади последователно и се сменят но ме притеснява 4е единия голям ролков лагер на диферинциала е супер износен а другия е като нов дет се вика. странно как сее получило това. Снимков материал и повече за ремонта ще могат да се видят в отделната тема за колата ми в раздел проекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

престраших се и я отцепих кутията на 2 нее толкова страшно синхронизаторите се сменят лесно си4ко се вади последователно и се сменят но ме притеснява 4е единия голям ролков лагер на диферинциала е супер износен а другия е като нов дет се вика. странно как сее получило това. Снимков материал и повече за ремонта ще могат да се видят в отделната тема за колата ми в раздел проекти.

Просто не е бил добре регулиран диф-а и е имал по-голям луфт от едната страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

престраших се и я отцепих кутията на 2 нее толкова страшно синхронизаторите се сменят лесно си4ко се вади последователно и се сменят но ме притеснява 4е единия голям ролков лагер на диферинциала е супер износен а другия е като нов дет се вика. странно как сее получило това. Снимков материал и повече за ремонта ще могат да се видят в отделната тема за колата ми в раздел проекти.

Просто не е бил добре регулиран диф-а и е имал по-голям луфт от едната страна.

нз как се регулира деференциала но от същата страна полуоската е сменяна с друга навремето явно и е с различен канал на шпонката е и когато сменях колесните лагери и семеринги след това от тази полуоска не спря да тече масло от сксортите явно е някаква гадна не неможе и на семеринга да уплътни. та може и от това да се получило изонсването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.