Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Разлика в тройниците


white_shark

Recommended Posts

Колеги от доста време се чудя каква е разликата между тройниците с 2 и с 1 винт.За какво се ползват едните и за какво другите?Гледам с 2 слагат на двукамерни карбуратори,а с 1 съм виждал на еднокамерни,моно инжекции както и на двукамерни.Аз съм с двукамерен и се чудя с 1 или 2 винта да взема,защото съм виждал и от двата вида и ми е интересно какво да си взема,защото счупих винта на 2ра камера.Та не,че са много скъпи тия тройници,за да не мога си купя от двата вида,но искам да чуя и вашите мнения :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при двукамерния карбуратор дифузорите на двете камери най - често са с различен диаметър. от отва следва че и аспирацияте ще е различна . първата смесителна система (с малкия диаметър на талията) е предвидена да работи в режимите с по- малки натоварвания , с по- богата смес . втората степен е с по -голям , съответно и сместа е по- бедна. специално "узам-а" във високи обороти(над 4000) поради по-добрия вихър в камерата работи по- добре с по- бедна смес отколкото на ниски обороти (под 3500). за това на Йоско по- добре да си с два винта .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.