Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със скоростите на 120ка/ОТСТРАНЕН


mitaka_vn

Recommended Posts

Вчера нещо почнаха трудно да влизат скоростите.Особенно първа и задна са голям зор.Първата не влиза без подаване на газ при потегляне,а задната винаги изхърква като се включва.В движение втора,трета и четвърта влизат,но по-трудно от преди.Имам съмнение,че изпуска задния цилиндър.Има малко мокро петънце,но не мога да разбера от него ли е или масло от кутията..Преди като качвах по-високи бордюри буксуваше отвреме на време.При угасен мотор скоростите си се включват по масло.

Въпроса ми е-феродото ли е за смяна,или проблема е в задвижването(недостатъчен ход,непълно отделяне)?

С търсачката намерих сходни теми,но същия проблем не видях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти отделя съединителя. Първо провери как е реглажа на вилката и ако има нужда доведи луфта до 2-4 мм. Провери дали работния цилиндър не тече, ако има теч- оттам може да дърпа въздух и съответно не работи нормално. Обезвъздуши системата- ако се оправи а после пак прави същото значи проблем в хидравликата- работен цилиндър или помпа, най често скапани гумички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Така...Вече рабрах,че проблема не е в привода,а някъде по-надолу и на по-тъмно и няма да изкара повече с натягане,съсипа се вече :lol:

Порових се с търсачката ама съм в едно малко затруднено положение-ходих да питам за комлект съединител,човека ми каза,че 120ките 83 набор са точно на прехода и не се знае със сигурност кой от двата вида е.Мойта е с голям стоп и елипсовиден фар,някой от вас знае ли за кой вид иде реч?

Много ми става напечено да свалям мотора,да ходя до магазина и после пак.Просто работата ми е такава,че само неделята ми е сигурна за почивка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък това ми звучи като прецакани синхронизатори в скоростната кутия :? Къде ти отделя педала на съединителя-ниско или високо? При много ниско отделяне се получава такова "хъркане", но от друга страна буксуване се получава при отделяне високо...Провери си механизмът за превключване на скоростите преди да се впуснеш в по- сериозни интервенции. ;)

:oops: Съжалявам, че не мога да ти помогна с въпросът за съединителя :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря все пак за диагнозата.И аз съм малко в неведение,защото хем отделя плътно долу,хем прибуксува от време навреме.Двете неща си противоречат.Но продължавам да си мисля че е съединителя,щото като го натегнах се пооправи за известно време(300-400км градско)и сега е пак така.Като съм на скорост с натиснат педал колата леко се движи.Това ме навежда на мисълта,че не отделя напълно,затова хъркат скоростите.

Kато я взех още понякога при потегляне се получаваше здрав удар като придърпване и след това потегляше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като погледнеш през дупката на скоростната кутия покрай вилката, ще видиш дали притискателя е палцов (стария) или диафрагмен (новия). На палцовия диаметъра на феродовия диск е 180мм, а на диафрагмения - 190мм. Чувал съм обаче и за диафрагмен с диаметър 180мм, точно при прехода през 83-та. Във всеки случай, щом ще го сменяш комплект (притискател, феродов диск и лагер), може да вземеш новия 190мм и ако не е такъв, остава да намериш маховик след 84 и го слагаш. (Нека някой ме поправи ако греша, но мисля че това е всичко необходимо за да минеш към новия съединител, ако не си с него.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина щом така и така си за съединител е най добре да си вземеш направо новия вид. Като цена са еднакви. Разбира се Ще ти трябва махови от шкода след 84г. Такъв на добра цена можеш да потърсиш при Симо или Сашо.

Иначе моята шкода е като твоята (широк стоп и елипсовиден фар) и съм оригинално със стария съединител.

Успех с ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята също беше 83, елипса отпред, голям отзад, със стария съединител. Кога точно през 83та е правена обаче, не помня вече.. :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на някой му е затрябвал мога да предложа един "upgrade kit" хаха състоящ се от:

-маховик с читав зъбен венец за 190мм съединител;

- 190мм феродов диск на 10к км /при желания мога да го премеря колко е дебел/;

- притискател за тая комбинация

- бонус - изключвателен лагер пак на 10к км перфектен

 

на някаква минимална цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да подаря на дъртата цял комплект съединител,който следващата събота ще се опитам да и присадя безболезнено :mrgreen:

Ето го и него:

Лагера.Вижда ми се малко странен,сякаш леко пристъргва и има някакъв луфт,който не знам дали е нормален.Все още съм бос на тема Шкода и откривам топлата вода--->

o633630346002713750.JPG

Феродовия диск,който много странно за мен няма пружини.Вие ми кажете дали съм се набутал--->

o633630346591776250.JPG

o633630347159276250.JPG

И притискателя,който лично на мен ми се вижда добре изработен--->

o633630347490057500.JPG

o633630347764276250.JPG

o633630348055370000.JPG

o633630348278807500.JPG

o633630348603495000.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко си е екстра. Не се притеснявай че има пуфт този лагер. Все пак той работи при натиск- натисни черупката навътре и го завърти да видиш че всичко е точно.

Това е много хубаво че си купил всички неща за съединителя. Обаче аз бих те посъветвал да смениш и лагерчето за привода на скоростната кутия(той стои на коляновия вал по средата на маховика), също така и семеринга на коляновия вал от към скоростната кутия и ако ти се занимава семеринга на скоростната кутия. Не е нещо сложно тъй че..

Успех :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже ако вземеш по-новия модел лагер с пластмасовата капчка, който е от моделите с 5ца кутия и си намериш и съответната изключвателна вилка за него ще е най пълен кефа.

 

Изпреварил ме е Митко, но за лагера найстина не се притеснявай - така са - само да беше питал, з ада ти кажем да вземеш направо най якия модел.

 

Остана ти само маховик - жалко, че си далече иначе както ти писах и в ЛС-то щях да те оборудвам и с маховик на символична цена.

 

Каква беше приказката: Съединителя /... съединението/ прави силата. :mrgreen: Разликата между стария и нови модел е от земята до луната просто, та Честито!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да подаря на дъртата цял комплект съединител,който следващата събота ще се опитам да и присадя безболезнено :mrgreen:

 

Феродовия диск,който много странно за мен няма пружини.Вие ми кажете дали съм се набутал--->

o633630346591776250.JPG

 

Ха да ти е честит комплекта, наистина ще останеш доволен след монтажа .

 

А относно феродовия диск , щеше да е много добре да има за нашите Шкоди такъв с демпферни пружини , но до колкото ми е известно няма....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,тъкмо се замислих за маховика,ако някой колега има път насам,ама и да не стане,здраве да е!До тук я докарах,и сега ще намеря начин,няма да излезе по-ината от мен :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти е спешно да сглобяваш предполагам, че ще измисля да ти го пратя по някой.

 

Ако вярно не бърза - няма проблем да го метна до Варна, но ще е около НГ... Ако до тогава някой друг има път към Варна - не вярвам да откаже ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес дъртата може да Ви се похвали с нов съединител :mrgreen:

Работния ден започна в 13:00,заради малко прекаляване с напитките снощи :lol: --->

o633636788147815000.JPG

o633636788872971250.JPG

След около 20 мин борба маската е отстранена--->

o633636790377658750.JPG

Към 13:30 след като всичко е разкачено започва секса със свалянето на мотора :mrgreen: --->

o633636792403127500.JPG

o633636792684690000.JPG

Под напън :lol: --->

o633636793456408750.JPG

Типична българска работа-един опъва другия му дава акъл с бира в ръка :mrgreen: --->

o633636793961877500.JPG

Готов за сваляне.Забележете течността в зелените бутилки на предна линия :lol: --->

o633636796204065000.JPG

Отново под напън,мъчим се да отцепим маторя от кутията--->

o633636801304065000.JPG

А стига ве,той вече е долу :mrgreen: --->

o633636801812033750.JPG

По една глътка за добрата работа--->

o633636802951721250.JPG

Гладни маймуни(без коментар)--->

o633636803799690000.JPG

Животното е вън от бърлогата си(15:00ч)--->

o633636804082190000.JPG

И ся ко прайм :lol: --->

o633636804872190000.JPG

И въпреки всички надежди притискателя излезе палцов.Добре че се бях запасил с всичко за 190мм ;) --->

o633636806001877500.JPG

След като почвата е опипана,секса отново започва :mrgreen: --->

o633636807265002500.JPG

o633636807611721250.JPG

Тоз ако знаеше кво прави

:lol: --->

o633636809121252500.JPG

Трябва и дорник за центроване да се прави.Мамка му!--->

o633636809582658750.JPG

Обаче батко прави дорника оргиналдЪ и всичко заспива без дразнещи луфтове--->

o633636811278127500.JPG

o633636812080315000.JPG

Важното е Каменица да има.Има ли я нея,работата е песен :mrgreen: --->

o633636812755002500.JPG

Ся таз дупка как ще я пълним?!?--->

o633636814727346250.JPG

Батко обаче отново е насреща--->

o633636814938908750.JPG

и след около час и 30 мин дупката вече е пълна--->

o633636815137346250.JPG

Доизглаждане на дефектите към 19:30--->

o633636816071096250.JPG

Останаха ми малко части и се чудя откъде са :mrgreen: --->

o633636816263752500.JPG

Утре вечер фотоматериала и обясненията продължават...Enjoy :lol:

POWERED BY KAMENITZA!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре се справяш,особено щом има и женско присъствие в отбора :mrgreen:

И аз другата седмица ще правя същото упражнение,само че ше свалям и кутията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е Каменица да има.Има ли я нея,работата е песен :mrgreen: --->

 

А с песен трудът е лесен !!! :mrgreen: :mrgreen: + :mrgreen:

 

Поздравления за свършената работа -преборихте го значи, сега остава да дадеш отзиви за новия съединител и smile159 + smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа.Днес покарах малко по-дълго из града.Засега впечатленията ми са добри.Педала вече има по-плътен и по-малък работен ход,отделя по средата,скоростите не хъркат и си влизат като у дома си :mrgreen: Вървежа се подобри незначително,но пък колата вече не се замисля когато трябва да се изнасям бързо.Малко трудно се свиква с промяната в педала,но пък така е далеч по-приятно,отколкото да ядеш псувни по светофарите,щот не влиза първата :lol:

Тук е мястото да изкажа огромни благодарности на Ивака,задето ми реши проблема с маховика.Ако не беше той работата щеше да се забави поне с няколко дни.

Иво,човече,ши та прая мноУ бира да пиеш,да знаеш :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.